Kurvikkaat ja isorintaiset naiset ovat miesten mieleen
Paljon mieluummin kuin pienirintainen ja siro.
-M28.
Kommentit (22)
Totta. Mutta muistakaa, että kurvikas ei tarkoita läskiä. Se on normaalipainoisilta varastettu sana.
Siinähän olkoon, lassukka ei saa minkäänlaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän olkoon, lassukka ei saa minkäänlaista naista.
Aika monella tämänkin palstan naisella on (kirjoituksista päätellen) sovinistisika miehenä. Lassukkakin siis voi saada jonkunlaisen naisen. M22
Siro ja kurvikas eivät sulje toisiaan pois. Eikä läski tai lihaksikas ole sen suuremmalla todennäköisyydellä kurvikas kuin siro nainen on. Päinvastoin, monet läskit pitävät itseään muodokkaina, vaikka niillä on alaselkä ja perse samaa fläsäkasaa josta ei mitkään muodot erotu.
Pitää paikkansa,
tiedetään kurvikkaan naisen vaikuttavan miehen aivoissa samalla tavalla kuin huumeiden.
Ja sen tosiaan huomaa jos eteen osuu nainen, jolla on kaikki paikallaan - menee ihan hulluksi :D
Tämän takia varmaan naisia kähmitään niin rivosti :( Itse pystyn kuitenkin hillitsemään! Mutta mulla onkin vahva sietokyky.
Looking at curvy women's bodies has the same effect on men as taking drugs: study
http://www.nydailynews.com/life-style/health/curvy-women-bodies-effect-…
Monet läskit totisesti pitävät itseään muodokkaina. Se on sitä kulttuurullista omimista. Suoraan rasismiin verrattavissa, kun ylipainoinen enemmistö vie sanoja normaalipainoiselta vähemmistöltä.
Itse kun olen pieni mies 170cm 60 kiloa. Niin otan mieluummin pienen naisen. Harvoilla pienillä naisilla on isot luomurinnat.
Saa tykätä mistä haluaa, kunhan pitää kesäisin suun kiinni eikä ahdistele kommenteilla isorintaisia naisia. T. väsynyt ja ahdistunut kesäisin
Kyllä vaan on kaikille vartalomalleille omat ihailijansa vaikka se sulle yllätyksenä saattaa tullakin. Kaksi 20v naista, minä ja kaverini olemme kuin yö ja päivä - hän siro, jopa hieman alipainoinen ja pieniluinen, pienet rinnat ja peppu, kun taas minulla on iso ja pyöreä takamus, lantio ja reidet ja paino lähempänä normaalipainon ylärajaa ja hyvin erilaisista muodoistamme huolimatta saamme molemmat runsaasti huomiota ja kehuja miehiltä.
Sirolla ei ole rintoja eikä kurveja. Se on fakta mutta mitä tuosta. Olen siro ja kuin poika. Mutta mitä tuosta.
No harvoin läskeilläkään on kurveja vaikka ne niin itse kuvittelevat. Läskejä toki tiukat korsetit auttavat feikkaamaan kurvit ala Christian Hendrix vai mikä se hollywood riipputissiplösö olikaan.
Kaupassa käydessä on hyvä tilaisuus nähdä läskien touhuja. Kaikkein pahimmat plösöt näyttävät tynnyreiltä tai valtavilta kaapeilta. Ostoskärry on lastattu täyteen herkkuja, usein niillä on vielä tosi kiire kassalle. Kerran yksi sotanorsu kiilasi kärryineen eteeni vaikka minulla oli vain pari ostosta korissani. Oli possulla hirveä kiire syömään!
Sitten on sellaisia pareja joissa nainen on lihavahko ja jotenkin alistuneen oloinen. Mies kävelee reteesti edellä ja läskiperse tallustaa muutama askel jäljessä. Liekö lassukoita kyseiset miehet kun eivät ole parempaa saaneet. Äijien pärstäkerroinkin on jo niin veemäinen että oksettaa.
Sovinisti ei saa kaunista ja hoikkaa naista!
Vierailija kirjoitti:
Sovinisti ei saa kaunista ja hoikkaa naista!
Femisti ei myöskään ole kumpaakaa
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mutta muistakaa, että kurvikas ei tarkoita läskiä. Se on normaalipainoisilta varastettu sana.
Tämä! Inhottaa, jos ilmaisee netissä olevansa kurvikas, niin tulee kuin ämpäristä kaatamalla ulinaa, kuinka lihava on ja kuinka yrittää hakea läskeille hyväksyntää uliuli :D alla oleva kuva tiivistää hyvin:
http://d.justpo.st/media/images/2013/07/38d0e769f3e7c7b21e5a01b6ac2796f…
Kurvikas hoikka nainen on erittäin hyvä.
Lihava "kurvikas" jonka kurvit ovat olemassa vaan kun tiukat farkut ja tukeva vyö saavat läskit edes jotenkin sommiteltua väkisin mutta ovat vähissä vaatteissa/alasti sellaista löysää pullamassaa.... ovat aivan hirveitä. Ja suurin osa "kurvikkaista" on juuri näitä jälkimmäisiä.
Kyllä jotain puristeltavaa pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Monet läskit totisesti pitävät itseään muodokkaina. Se on sitä kulttuurullista omimista. Suoraan rasismiin verrattavissa, kun ylipainoinen enemmistö vie sanoja normaalipainoiselta vähemmistöltä.
Olenkohan minä läski vai muodokas vai mikä?
Kuppikoko 65K
Vyötärö 58
Lantio 98
h&m myyjä sanoi mua hoikaksi.
Hyi helvetti ei. En ottaisi läskiä mistään hinnasta.