Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä syy jättää viinit juomatta

Vierailija
26.12.2015 |

Ei vaan pullo aukee. Oon jo 15min temmeltäny sen kanssa. Hiki tuli ja naurattaa. Voiko olla surkeempaa kohtaloo?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota keittiöveitsi ja olee! Kunnon heilautuksella koko pullonkaula kahtia. Tohon kyllä tais oikeest tarvita jonkun kunnon miekan

Pullon avaamiseen ei tarvita miekkaa, tukeva painava veitsi, vesuri, kirves tms. esine käy yhtä hyvin. Eikä pulloa avata lyömällä, vaan lasin pintaa pitkin. Helppo temppu, mutta pitää katsoa ettei lentävä pullon kaula ja mahdolliset muutamat sirpaleet osu keneenkään.

Vierailija
22/26 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin naapurinmies on 60v ja vähemmän komee. Sillä on niin iso ja vihanen vaimo, että en uskalla häiritä niitä. T:Ap

Vierailija kirjoitti:

Mene kysymään siltä nuorelta ja komealta naapurinmieheltä ;--) ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sit pitäis olla metsuri, putkimies tai samurai niin sais pullon auki. Jos mä vielä koittaisin hieroa pullon kylkiä ja runoilla pullonhengelle. T:Ap

Vierailija
24/26 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sit pitäis olla metsuri, putkimies tai samurai niin sais pullon auki. Jos mä vielä koittaisin hieroa pullon kylkiä ja runoilla pullonhengelle. T:Ap

Joo kyllä joku upseeri paraatimiekan kanssa olisi tuohon tilanteeseen paikallaan. 

Vierailija
25/26 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronki veitsellä se korkki palasina ja sitten viini siivilän kautta lasiin, testattu!

Vierailija
26/26 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se korkki on ilmeisesti jotain kumia. Siihen ei uppoo edes puukko. Nostan kädet pystyyn ja luovutan, kohtasin voittajani :) T:Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme