Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ostin kirjan Stockmannin lahjakortilla ja sitten sainkin samaisen kirjan lahjaksi. Minulla on vielä kuitit tallella enkä ole kirjaan koskenut, joten voinen palauttaa sen. Mietin vain kun maksoin kirjan jo loppuunkäytetyllä ja poisheitetyllä lahjakortilla, niin saanko rahat käteisenä, uutena lahjakorttina vai pitäisikö minulla olla se vanha lahjakortti jäljellä, jotta he voisivat laittaa sen siihen.

Mikä Stockmannin lahjakortilla ostetun tavaran palautuspolitiikka on?

Kommentit (3)

Vierailija

Kirjaa tuskin voi palauttaa, koska sen voi lukea, vaikka se näyttäisi koskemattomalta. Jos jotain muuta palauttaa, niin saa uuden palautuksen arvoisen lahjakortin.

stockan myyjä

Stockalla palautetaan aina sillä tavalla kun on maksanutkin, olen siellä myyjänä. Saat uuden lahjakortin ja siihen ladataan sama summa. Tosin akateeminen ei ole enäö stockan, vaan bonnierin. Kuitti pitää olla AINA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

B

Vierailija kirjoitti:
Kirjaa tuskin voi palauttaa, koska sen voi lukea, vaikka se näyttäisi koskemattomalta. Jos jotain muuta palauttaa, niin saa uuden palautuksen arvoisen lahjakortin.

Kyllä Ajateeminen ainakin ennen suostui kirjojen palautukseen, jos kirja näytti lukemattomalta. Itsekin vaihdoin kun sain lahjaksi jo omistamani kirjan. Muistaakseni sain vaihtaa sen toiseen, rahan palautuksesta en edes kysynyt.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat