Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paska joulu paska anoppi

Vierailija
26.12.2015 |

Pari tuntia oltiin ehditty miehen vanhemmilla olla kun puheeksi tuli meidän muuttomme yhdysvaltoihin. Talo on hankittu ja miehellä todella hyväpalkkainen työ siellä. No heti alkoi anoppi haukkumaan valintaamme, eka valitti siitä kuinka on pakko raahata pienet lapset (2kk ja 2v) toiselle puolell maailmaan, turvattomaan paska maahan jossa paljon rikollisuutta, huono terveydenhuolto, huono koulutus, ihmiset tyhmiä ja lihavia ja tietämättömiä kusipäitä jotka ei osaa tehdä mitään oikein, sitten kun oli saanut kaiken paskan ulos maasta alkoi minun haukkumiseni, siitä kuinka manipuloin hänen poikaansa, tukahdutan hänet, en huolehdi lapsistani, olen huono äiti ja lista vaan jatkuu. Kunnes sain tarpeekseni, nousin pöydästä hyvinkin kuuluvasti, kaataen tuolin (vahinko), otin lapset syliin ja sanoin ettei hän tule mua tai mun lapsia enää näkemään jos noin paljo mua vihaa (rakastaa siis hyvin paljon heitä) en ottanut edes ulkovaatteita/kenkiä mukaan, vaan menin suoraan autoon, lapset takapenkille ja kaasulla pois. Seuraavana päivänä sain piiiitkän viestin häneltä kuinka on pahoillaan ja plaaplaaplaa, on tehnyt aiemminkin noin että haukkuu mut maasta taivaaseen, mutta nyt uhkailu ettei lapsia enää näe näköjään säikäytti, ja nyt en tiedä että pitäiskö antaa anteeksi. En haluaisi riistää lapsiltani isoäitiä (oli sitten kuinka kusipää tahansa mua kohtaan) mutta en silti haluaisi sopiakkaan hänen kanssaan...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuollaisen mummon väleissä varjelemista, joka puhuu 2-vuotiaan seurassa tuollaisia tämän äidistä?

Ei minusta.

Vierailija
22/24 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko anoppi perustellut käytöstään?

Pitäisikö tälle joululle keksiä uusi provo, nostamasi on jo 3 vuotta vanha.

Mitä väliä on miltä vuodelta aloitus on, samat jutut täällä on joka vuosi uudelleen ja uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalle pakkaseen tuollainen anoppi.

Vierailija
24/24 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin eron jos olisin ap.