Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun naiset tyrkyttävät itseään, etkä ole kiinnostunut

Vierailija
26.12.2015 |

Esimerkiksi kun baarissa naiset tyrkyttävät itseään, vaan haluat mielummin istua iltaa kavereiden kanssa, niin miten toimit ja torjut lähentely yritykset? Oletko kylmän viileä, vai jatkatko vain kavereiden kanssa juttelua?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei juo kotona kavereiden kanssa? Harvemmin komea mies saa olla rauhassa, helpompaa olisi olla menemättä jos et ole etsimässä seuraa.

Vierailija
2/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraan. Naisten ei pidä luulla liikoja itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei juo kotona kavereiden kanssa? Harvemmin komea mies saa olla rauhassa, helpompaa olisi olla menemättä jos et ole etsimässä seuraa.

Kyllä me joskus juodaankin kotona ja vaikka pelataan jotain. Lisäksi en voi määritellä muiden tahtoa, sekä myöskään naapurit eivät varmaan tykkäisi jos musiikki jumputtaisi aamu kolmeen saakka.

Vierailija
4/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pukeudut viettelevästi, jos et kaipaa seuraa.

Vierailija
5/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomaavinani.

Vierailija
6/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me joskus juodaankin kotona ja vaikka pelataan jotain. Lisäksi en voi määritellä muiden tahtoa, sekä myöskään naapurit eivät varmaan tykkäisi jos musiikki jumputtaisi aamu kolmeen saakka.

Sitten annan tällaiset neuvot: anna kavereiden hakea sulle juomat (tiskillä kun on hyvä paikka aina tulla naisten juttelemaan), istu kaveriporukassa mieluiten jossain keskellä ja parhaimmat baarithan on sellaisia häiriköintiä ajatellen, joissa on loosseja niin harvalla naisella on ihan pokkaa tulla sinne seinän viereisimmille paikoille iskemään kavereiden ohitse.

Vierailija
7/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn kohteliaasti koska naisten on isoina lapsina vaikea hyväksyä hyljätyksi tulemista.

Vierailija
8/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai riippuu tapauksesta. Jos nainen lähestyy asiallisesti, niin tietysti kieltäydyt asiallisesti ja kohteliaasti ja niin ettei nainen koe tulleensa torjutuksi, tai peräti nöyryytetyksi. Jos taas joku vittuileva idioottipissis roikkuu puntissa, eikä usko kohteliasta ei kiitos vastausta, vaan roikkuu ja roikkuu, niin jossain kohtaahan se tappi tulee, jossa voi suoraan sanoa, että nyt lähdet huitsin vitelikkoon siitä. Pääsääntöisesti siis aina mahdollisimman asiallisesti toista nöyryyttämättä ja siltoja polttamatta.

t. vanhempi alan konkari

Vierailija
9/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä kokenut naisen lähestymistä, mutta ehkä vielä joku päivä ennen kuolemaa.

Sinkkumies

Vierailija
10/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomaavinanikaan. Jos jää jonottamaan, niin pahoittelen, että meillä on tässä nyt juttu vähän kesken, vapaita pöytiä löytyy tuolta päin.

Vierailija
11/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät mut mukaan ryyppää niin naiset vaihtaa baaria :)

Eipä ole koskaan kukaan nainen lähestynyt baarissa - aina oon saanut olla rauhassa.

Vierailija
12/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole siellä kuule sinun lettuasi metsästämässä. Ota se pää pois pillustasi.

Taas hyvä esimerkki av:n laatukommentoijista sinulta! :D Kysy neutraalin kysymys: halventava vastaus. Eilen sain saman tason vastauksen kertoessani, etten koskaan tee aloitteita baarissa.

Että hyi saatana millaisia osa teistä kommentoijista on... Ja tuota kommenttia yläpeukuttaneet myös.

Vierailija
13/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihminen voi tyrkyttää itseään?

Olen sen verran herrasmies ja yksinäinen että yrittäisin kohdella sievästi ketä tahansa minua lähestyvää naista, vaikka olisi ruma ja vanha.

Vierailija
14/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista lopettaa siihen kun kysyt että "voitko tarjota seuraavat" toimii.

Vierailija
15/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ikinä kokenut naisen lähestymistä, mutta ehkä vielä joku päivä ennen kuolemaa.

Sinkkumies

Kyllähän se valitettavasti niin on, että valtaosa miehistä ei koskaan tule elämänsä aikana kokemaan moista tilannetta, kun taan naisten asianlaita päinvastainen, eli ainoastaan pienenpieni vähemmistö naisista ei tule koskaan kokemaan miesten lähentymistä. Toki näiden vähemmistöön jäävien naisten kohdalla se ei välttämättä ole lainkaan huono asia, miesten lähentelyt kun ei aina ole niin kovin herrasmiesmäistä toimintaa.

Vierailija
16/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muinoin eräs tyttö halusi tutustua minuun paremmin. Hoidin homman mielestäni varsin mallikkaasti, naurahdin hermostuksissani ja sanoin etten halua tutustua häneen. Olisi sen varmaan huonomminkin voinut hoitaa, not.

Pistän nuoruuden typeryyden piikkiin. Elin silloin jossain harhamaailmassa ja kuvittelin, että tyttöjä alkaisi tulla jokaisesta ilman suunnasta, ikkunoista, ovista sekä hurjimmat tunkisivat itsensä postilaatikkoonkin, niistä sitten vaan valitsisin parhaimmat. Voi rakas Naispelko22 miten väärässä olitkaan. Siinä olisi ollut ainoa selkeä aloite tytöltä minun elämäni aikana, ei olisi itse tarvinnut tehdä mitään ihmeellistä. Eikä siinä tytössä ollut edes mitään erityistä vikaa, mutta kohdallani tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Sitten oli yksi tapaus jossa nainen pyysi minua kanssaan kahvitunnille, mutta kerroin käyneeni jo. Tuota olen miettinyt pitkään, että oliko siinä jotain aloitetta minun suuntaan, koska nainen oli ihan tuntematon minulle. Päädyin kuitenkin siihen tulokseen, että nainen yritti vain käyttää hölmöltä näyttävää poikaa hyväkseen, herutteli peppuaankin aina selvästi minua kohti. Onneksi olin jo sen tauon pitänyt, koska olisin saattanut pahimmillaan joutua siitä ongelmiin jos olisin mennyt sen naisen kanssa.

Siinä olikin kaikki edes hieman positiivisen sävyn omaavat naistarinani.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
17/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi kun baarissa naiset tyrkyttävät itseään, vaan haluat mielummin istua iltaa kavereiden kanssa, niin miten toimit ja torjut lähentely yritykset? Oletko kylmän viileä, vai jatkatko vain kavereiden kanssa juttelua?

Sanon että sori mutta olen 100% hetero

Vierailija
18/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kohdallasi ongelma lienee puhtaasti teoreettinen.

Vierailija
19/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus muinoin eräs tyttö halusi tutustua minuun paremmin. Hoidin homman mielestäni varsin mallikkaasti, naurahdin hermostuksissani ja sanoin etten halua tutustua häneen. Olisi sen varmaan huonomminkin voinut hoitaa, not.

Pistän nuoruuden typeryyden piikkiin. Elin silloin jossain harhamaailmassa ja kuvittelin, että tyttöjä alkaisi tulla jokaisesta ilman suunnasta, ikkunoista, ovista sekä hurjimmat tunkisivat itsensä postilaatikkoonkin, niistä sitten vaan valitsisin parhaimmat. Voi rakas Naispelko22 miten väärässä olitkaan. Siinä olisi ollut ainoa selkeä aloite tytöltä minun elämäni aikana, ei olisi itse tarvinnut tehdä mitään ihmeellistä. Eikä siinä tytössä ollut edes mitään erityistä vikaa, mutta kohdallani tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Sitten oli yksi tapaus jossa nainen pyysi minua kanssaan kahvitunnille, mutta kerroin käyneeni jo. Tuota olen miettinyt pitkään, että oliko siinä jotain aloitetta minun suuntaan, koska nainen oli ihan tuntematon minulle. Päädyin kuitenkin siihen tulokseen, että nainen yritti vain käyttää hölmöltä näyttävää poikaa hyväkseen, herutteli peppuaankin aina selvästi minua kohti. Onneksi olin jo sen tauon pitänyt, koska olisin saattanut pahimmillaan joutua siitä ongelmiin jos olisin mennyt sen naisen kanssa.

Siinä olikin kaikki edes hieman positiivisen sävyn omaavat naistarinani.

Terveisin Naispelko22

Virkistävää törmätä kerrankin mieheen, joka kykenee itseironiaan, vaikka vain virtuaalisesti. Pidä tuo :D

Vierailija
20/24 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pukeudut viettelevästi, jos et kaipaa seuraa.

Kerran sain naiselta pyyhkeitä kun olin pukeutunut villapaitaan. (Naureskelin itsekseni) Toisella kerralla olin kuulemma syönyt liikaa valkosipulia. (Tilattiin kavereiden kanssa pizzat ja meikä nyt vaan tykkää valkosipulista)

Näiden naisten kanssa juttelin vain ohimennen, mutta kommenttia tuli, vaikka tarkoitus oli istua iltaa kavereiden kanssa.