Vierailija

Tätä on nyt jatkunut varmaan 3 kk. Joka kuukausi viikko tai pari ennen kuukautisia tulee sekä pepun, että alapään limakalvoille. Sattuu pyyhkiä ja pissata aivan kauheesti. Alapää myös kutisee.
Menkkojen jälkeen tilanne vähän rahoittuu ja haavoista/naarmuista ei ole tietoakaan eikä kutinasta kunnes se helvetti taas alkaa pariin viikkoon mennessä.
Oon käyny gynellä koska luulin minulla olevan hiiva. Kuulemma römpsä täysin kunnossa eikä oo merkkejä hiivasta ja juuri silloin minulla ei ollutkaan mitään oireita.
Mietin, jos tää johtuu pelkästä limakalvojen kuivuudesta niin miksi ne kuivuvat joka kuukausi samaan aikaan ja miten voi mennä ihan naarmuille vaikken raavi tms? Kauheeta pestä peppukin paremmin kun kirvelee. En käsitä..

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kokeile käyttää jotain alapäätä tasapainottavia ja kostuttavia puikkoja/geeliä, niitä saa ilman reseptiä. Hiivan voi hoitaa myös suun kautte otettavalla kapselilla, jos epäilee, itselläni se toimii paremmin kuin ne puikkomuotoiset.

Vierailija

Vulvodynia, syklinen versio. Kannattaa googlata ja hakeutua vaivaan perehtyneen lääkärin vastaanotolle, monet gynet tietävät asiasta hämmästyttävän vähän. Ehdottomasti älä ala kokeilemaan mitä sattuu hoitoja varmuuden vuoksi, saat tilanteen vain pahenemaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat