Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole vanhempieni kanssa missään tekemisissä, kysyttävää?

Vierailija
26.12.2015 |

Emme tunne toisiamme. Katkaisin välit 25-vuotiaana kun odotin esikoistani. Nykyään emme siis ole yhtään tekemisissä. Kysyttävää?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sun pitäis olla niiden kanssa tekemisissä?

Vierailija
2/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sun pitäis olla niiden kanssa tekemisissä?

Tuntuu että niin oletetaan aina että vanhempiin on hyvät välit. Kolmikymppiset naiset koko ajan sepittämässä äitille puhelimessa mitä lapset tekee :P ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katkaisit välit?

Vierailija
4/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole äitini kanssa tekemisissä. Laitoin välit poikki, kun henkinen väkivalta oli vaan liikaa. Isän kanssa soitellaan ja tavataan. He ovat siis yhä yhdessä. Kysymys sinulle, miksi välit poikki?

Vierailija
5/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko olla väleissä heidän kanssaan?

Harmittaako koskaan, ettette ole väleissä? Milloin?

Vierailija
6/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko muilta sukulaisilta kovasti pyyntöjä "antaa anteeksi" tms.?

Vierailija
7/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi katkaisit välit?

Lapsuudessa ja teini-iässä paljon huutamista ja väkivaltaa, henkisesti sairas ja ahdistava ilmapiiri. Lisäksi väkivallan uhka omia lapsia kohtaan jonkinlainen vielä nykyäänkin. Raskausaikana katkaisin oman turvallisuuden takia välit. Ap.

Vierailija
8/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

stupid

Vierailija
9/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään missään tekemisissä omien vanhempieni ja oikeastaan koko suvun kanssa. Eikä ole kysyttävää. Eiköhän jokainen itse päätä seuransa. Jos toisten seura tekee vaan pahaa, syystä tai toisesta, niin miksi tuhlata elämänsä sellaiseen?

Vierailija
10/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi katkaisit välit?

Lapsuudessa ja teini-iässä paljon huutamista ja väkivaltaa, henkisesti sairas ja ahdistava ilmapiiri. Lisäksi väkivallan uhka omia lapsia kohtaan jonkinlainen vielä nykyäänkin. Raskausaikana katkaisin oman turvallisuuden takia välit. Ap.

Kamalaa. Olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
11/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko olla väleissä heidän kanssaan?

Harmittaako koskaan, ettette ole väleissä? Milloin?

No toki toivoisin että he olisivat terveitä,mutta en nyt osaa sanoa toivovani olevani väleissä. Alussa harmitti ettei lapsilla ole toista mummoa ja pappaa, mutta sitäkään en harmittele oikeastaan enää kun löytyi ihana varamummo. Ap.

Vierailija
12/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko muilta sukulaisilta kovasti pyyntöjä "antaa anteeksi" tms.?

Vanhemmat eivät ole olleet monen sukulaisen kanssa väleissä, joten sukulaiset ovat aika iso osa tuntemattomia. Ne jotka tunnen välttelevät puhumasta aiheesta mutta luulen että pitävät minua itsekkäänä. Ap.

Vierailija
13/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman itsekkäälle kuulostat ja lisäksi on omituista että molempiin välit poikki. Kai nyt toinen voi olla väkivaltainen hullu, mutta että molemmat? Toivottavasti omat lapsesi tekevät aikanaan saman päätöksen.

Vierailija
14/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman itsekkäälle kuulostat ja lisäksi on omituista että molempiin välit poikki. Kai nyt toinen voi olla väkivaltainen hullu, mutta että molemmat? Toivottavasti omat lapsesi tekevät aikanaan saman päätöksen.

Niin, väkivaltaiset hullut harvemmin pariutuvat täysin normaalien kanssa. Joten ei pitäisi olla yllätys, että hullun puolisokin on hullu.

Vierailija
15/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, väkivaltaiset hullut harvemmin pariutuvat täysin normaalien kanssa. Joten ei pitäisi olla yllätys, että hullun puolisokin on hullu.

Olen täysin samaa mieltä, että väkivaltainen hullu hakee puolisokseen kaltaistaan. Äitini teki henkistä väkivaltaa vanhemmilleen ja äitini valitsi yliseksuaalisen miehen puolisokseen. Hirveä yhdistelmä, josta me lapset kärsimme ja saimme vasta kotoa poislähdettyämme valittua terveemmän ympäristön. Katkaistiin se oravanpyörä. Ymmärrämme, että meillä on traumat ja tänäänkin 30 vuoden jälkeen heräsin vapaapäivän aamuna painajaisiin. Miten noista läpimärän painajaisista voi päästä eroon, vaikka olen ymmärtänyt ja käsitellyt kaiken paskan?

Vierailija
16/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos kyseessä on mt-ongelmaiset vanhemmat, niin yhteys katkeaa, mutta en ymmärrä, että asialla pitää mässätä wt/av:llä ja käyttää veemäisiä ilmaisuja.

Vierailija
17/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe, josta ei ole avoimesti puhuttu. Syytä olisi, erittäin paljon. Jos edes se toinen olis ollut tajuissaan, järjissään, välittäen muustakin kuin mitä kumppani antaa hälle huomiota ja minkä takia, niiin lapsilla olisi enemmän mahdollisuuksia selviytyä edes puolitraumoin koko elämästään.

Vierailija
18/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, jos kyseessä on mt-ongelmaiset vanhemmat, niin yhteys katkeaa, mutta en ymmärrä, että asialla pitää mässätä wt/av:llä ja käyttää veemäisiä ilmaisuja.

Niinpä, en ymmärrä itsekään ap:n mässäilyä. Ja mikäli niitä uhkailuja tms tuli hänen esikoisen odotusaikana, on ap velvollinen ilmoittamaan poliisille. Mikään välit poikki angsti ei silloin riitä, sillä mistä tietää jos hulluilla on kohta seuraava uhri. Mikset tee ap mitään pysäyttääksesi hullut?

Vierailija
19/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuollaisen lapsuuden eläneellä on itselläkään kaikki inkkarit kanootissa, saati mitään hyvää annettavaa omille lapsilleen.

Vierailija
20/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisen ja fyysisen väkivallan ja kiusaamisen takia itsekkin katkaisin välini, kaikilta muiltakin osin sairas ilmapiiri oli kotona. Olen kuitenkin puheväleissä ja juttelen viesteillä ja puheluilla aniharvoin, tämä siksi kun minua on ihan suoraan painostettu ja huonot välit tuomittu muiden toimesta. Kuitenkin olen tekemisissä vain niin vähän kuin voinkin ja pidän keskustelun aivottomana small talkkina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä