Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ostanut vaimolle joululahjaa, sanoin että varataan keväälle haluamansa ulkomaanmatka. Suuttui.

Vierailija
26.12.2015 |

Joulu pilalla. Molemmilla. Eli olisi mieluummin ottanut puuvillaisen yöpaidan kuin ulkomaanmatkan. Perusteluna oli se että ulkomaanmatkoja nyt tehdään muutenkin.
Mitä naiset haluavat? Herrajumala mitä naiset oikein haluavat?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aiottu lahja", oli se sitten matka tai muu, EI ole lahja. Lahja on jotain, mikä annetaan ja avataan tiettynä hetkenä. Ensi kerralla siis varaat matkan ennakkoon ja annat lahjakuoressa tositteen siitä. Menit nyt minimi-vaivannäön kautta ja se kostautui, tietenkin. Mikä tässä nyt on vaikeaa. :D

Minä en ole ostanut vaimolleni yhtä ainutta joululahjaa ikinä, eikä se ole kostautunut muuten kuin suuseksillä. Onko hän jotenkin rikkinäinen?

Sinulla on ihana nainen, joka antaa suuseksiä, mutta et koe häntä lahjan antamisen arvoiseksi?

Hän on minulle niin arvokas, etten halua loukata häntä tuputtamalla materiaa. Haluan uskoa hänen olevan tuollaisen yläpuolella.

Minulla ei ole mitään tarvetta todistella arvostustani ja vaikka olisikin, niin viho viimeisenä lähtisin toteuttamaan sitä rahan avulla. Eihän se viesti arvostuksesta tai välityksestä mitään.

Vierailija
22/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aiottu lahja", oli se sitten matka tai muu, EI ole lahja. Lahja on jotain, mikä annetaan ja avataan tiettynä hetkenä. Ensi kerralla siis varaat matkan ennakkoon ja annat lahjakuoressa tositteen siitä. Menit nyt minimi-vaivannäön kautta ja se kostautui, tietenkin. Mikä tässä nyt on vaikeaa. :D

Minä en ole ostanut vaimolleni yhtä ainutta joululahjaa ikinä, eikä se ole kostautunut muuten kuin suuseksillä. Onko hän jotenkin rikkinäinen?

Sinulla on ihana nainen, joka antaa suuseksiä, mutta et koe häntä lahjan antamisen arvoiseksi?

Hän on minulle niin arvokas, etten halua loukata häntä tuputtamalla materiaa. Haluan uskoa hänen olevan tuollaisen yläpuolella.

Minulla ei ole mitään tarvetta todistella arvostustani ja vaikka olisikin, niin viho viimeisenä lähtisin toteuttamaan sitä rahan avulla. Eihän se viesti arvostuksesta tai välityksestä mitään.

Oletko koskaan edes kysynyt? Ehkäpä hän haluaisi vaikka kirjan - onko se materialistista? Tai ilahtuisi, jos varaisit teille kylpyläviikonlopun. Älä ota toista itsestäänselvyytenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi suuttunut, mutta aika nolo olet. Vähän kuin olisit lahjojen jaon yhteydessä sanonut että käydään kesällä joku viikonloppu mökillä, niinkuin joka muukin kesä on tehty, mutta tällä kertaa se on sinun joululahjasi kun olen niin laiska etten viitsinyt nähdä mitään vaivaa sinun vuoksesi. En olisi otettu. Toisaalta vaimollakin voi olla liian suuret odotukset jos odottaa oikeaa lahjaa, huomioimista puolisoltasn. Joulun iloa teille molemmille.

Vierailija
24/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat uskoa? Kannattaisiko kysyä onko hänellä muitakin toiveita kuin suuseksin antaminen sinulle? Ja sinullekin suuseksi tuntuu oleva mieluinen "lahja", joten oletko miettinyt millaisia lahjoja itse annat hänelle? Rahan ei tarvitse aina liikkua, vaan kyse on toisen muistamisesta, arvostamisesta ja huomaamisesta. Lahja voi olla vaikkapa kirje, jossa kerrot miten tärkeä toinen on sinulle, tai lupaus hartiahieronnasta joka keskiviikko. Ja kyllä, meilläkin esim. hierotaan ilman eri lupausta, mutta kertomalla asiasta ääneen voit ilmaista, että olet huomannut miten tärkeää hieronta on kumppanillesi ja haluat sitoutua tällaiseen yhteiseen asiaan.

Eihän toki ole mikään pakko toista muistaa millään tavalla ja ottaa mm. suuseksiä vastaan ilman vastinetta.

Vierailija
25/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olisin ollut iloinen. Maksamme aina matkat puoliksi ja olisi ollut mukavaa säästää tuo summa vain itseeni.

Vierailija
26/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olisin ollut iloinen. Maksamme aina matkat puoliksi ja olisi ollut mukavaa säästää tuo summa vain itseeni.

Jaa että olisit ollut iloinen siitä että olisit saanut valita halvan lähikohteen? Vai täh?

Vierailija
27/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että olisit ollut iloinen siitä että olisit saanut valita halvan lähikohteen? Vai täh?

Olisin iloinen, että mies maksaisi matkamme. häh?

Vierailija
28/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se luvannut maksaa matkaa vaan sanoi että armas vaimo saa valita kohteen.

Vierailija
29/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tässä toisesta keskustelusta hiukan näkyä siihen, miten vaihtoehtoisesti voisit toimia: 

http://www.vauva.fi/keskustelu/2464601/joululahja_mieheltani_2_viikkoa_…

:) Ehkäpä voit napata tuosta mallia ja säästyä suuttuneelta naiselta... suosittelen että luet ketjua pidemmällekin. Tässä on mimittäin KUNNON joululahjamatka. 

Vierailija
30/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näinkö oli? AP`?

Vierailija
31/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo ainakin naisena olisi hyvä joululahja, jonka olen joskus saanutkin. Ja matkustelemme paljon. Jos toinen ei ole toivonut mitään eikä tarvitse mitään, miksi tuhlata rahoja materiaan, kun niillä voi tehdä jotain kivempaakin?

Vierailija
32/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näinkö oli? AP`?

"En ostanut vaimolle joululahjaa, sanoin että varataan keväälle haluamansa ulkomaanmatka. Suuttui. Perusteluna oli se että ulkomaanmatkoja nyt tehdään muutenkin."

Vierailija
33/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näinkö oli? AP`?

"En ostanut vaimolle joululahjaa, sanoin että varataan keväälle haluamansa ulkomaanmatka. Suuttui. Perusteluna oli se että ulkomaanmatkoja nyt tehdään muutenkin."

Niin, tässä ei lukenut kuka sen varauksen maksaa.

Vierailija
34/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näinkö oli? AP`?

Niin, tässä ei lukenut kuka sen varauksen maksaa.

Vaimon reaktiosta päätellen ulkomaanmatkat ovat tuikitavallista kauraa, eikä niiden maksamisessa ole ennenkään ollut mitään ihmeellistä. Lahjana oli siis vain kohteen valinta.

Vierailija
35/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Rakastan matkustelua,mutta en minäkään hirveästi ilahtuisi siitä, jos mies kuittaisi joululahjan sillä, että "saat varata kevään lomamatkan minne haluat".

Meillä kun matkojen järjestäminen on muutenkin minun niskoillani, ja siinä on aika kova työkin vielä, kun harrastamme omatoimimatkailua. Että jos oikein haluaa ilahduttaa, ostaa sen matkan valmiiksi. Ja vielä jonkun aika romanttisen matkan. Eikä jätä matkajärjestelyjä, mahdollisesti puolta kustannuksista sekä bonuksena vielä lastenhoitojärjestelyjäkin vaimon harteille...

Vierailija
36/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap. tosiaant tarkoituksena sitten maksaa matka yhdessä? 

Vierailija
37/37 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen saanut mieheltä näitä "kylpylälahjakortteja" jo vuosia. Tosin kertaakaan hän ei ole reissua järkännyt itse. Keväällä sain taas lahjakortin, jossa luvattiin lennot valitsemaani Euroopan kohteeseen syksyllä. Syksyllä mies olikin sitä mieltä, että meidän pitää säästää rahaa ja mihinkään reissuun ei nyt lähetä. Että hohhoijaa, mitä lahjoja. Flanelliyöpaita parempi kun ainakin se on jo maksettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme