Olympialaiset su 28.7. liveseuranta OFFICIAL
Huomenta, mitä aiot katsoa tänään ja mitä odotat päivältä?
Ylen lähetykset ja päivän suomalaiset:
Koko ohjelma:
Kommentit (74)
Vilkaisen ainakin jousiammuntaa tapahtumapaikankin vuoksi ja miekkailua samasta syystä. Jousiammunta on Esplanade des Invalidesillä ja miekkailu Grand Palaisissa.
Olen toistaiseksi katsonut vain suorana YLe Areenasta. Onko olemassa jotain streamia, misrä voisi valita lajeja ? Ei ole telkkaria. Kuitenkin kaikki näkyy jostain - ei jaksaisi kikkailla.
Vierailija kirjoitti:
Olen toistaiseksi katsonut vain suorana YLe Areenasta. Onko olemassa jotain streamia, misrä voisi valita lajeja ? Ei ole telkkaria. Kuitenkin kaikki näkyy jostain - ei jaksaisi kikkailla.
Eikös yle areenasta voi valita useamman lajin välillä?
Katson Ruudusta tänään yhden miesten Superpesismatsin. Sukulainen siellä palloilee.
Tärkein puuttui listalta eli usa vs. Serbia korismatsi klo. 18. Näkyy tv5:lta
Vierailija kirjoitti:
Areenalla on lupa lähettää kahta streamiä tv:stä tulevan lisäksi. Ihan kaikki tulee livenä Maxilta. Löhetys saattaa olla Eurosportin ja selostuskin vain englanniksi. Meillä on se halpa HBO:n ikitarjous 5 e/kk ja tuli aivan yllätyksenä, että kisat on siellä. Hinnoittelusta nyt en osaa sanoa, mutta halvimmassa versiossa kuulemma on mainoksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös yle areenasta voi valita useamman lajin välillä?
Tottakai voi. Koris ja monet muut mielenkiintoiset lajit tulevat tv5, jolloin täytyy etsiä vaihtoehtoisia katselutapoja.
Vierailija kirjoitti:
Tärkein puuttui listalta eli usa vs. Serbia korismatsi klo. 18. Näkyy tv5:lta
Olikohan niin, että koripallo oli uintien lisäksi laji, johon ylellä ei ollut oikeuksia? En itse aio seurata kumpaakaan, mutta avovesiuinti Seinessä kuulostaa niin kamalalta, että sen ja triathlonin ajattelin katsoa.
Suomalaiset on turisteja, mutta hyviä lajeja kyllä tänään tarjolla. Maastoratsastus on todella hieno laji, vaikka en hevosista mitään ymmärrä. Nyrkkeily ilman muuta, tulee vain turhan myöhääm tv:stä.
Koskipujottelussa on tänään finaali, sen katson varmuudella. Muuten en tiedä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisen ainakin jousiammuntaa tapahtumapaikankin vuoksi ja miekkailua samasta syystä. Jousiammunta on Esplanade des Invalidesillä ja miekkailu Grand Palaisissa.
Beach Volley on aivan Eiffel-tornin lähellä, hieno paikka sekin.
Vierailija kirjoitti:
Koskipujottelussa on tänään finaali, sen katson varmuudella. Muuten en tiedä vielä.
Näkyykö koskipujottelu YLE:llä?
Tänään on jo useita suomalaisiakin mukana kisaamassa, taisi olla peräti 9.
Päivän kattaus ylellä:
TV2 klo 9.0024.00
9.00 Olympiastudio
9.30 Sulkapallo
10.00 Beach volley
11.00 Judo, N 52 kg, M 66 kg Luukas Sahan suoritus
11.30 Kenttäratsastus, maastokoe Sanna Siltakorpi, Veera Manninen
13.00 Ammunta, N ilmapistooli
13.45 Kenttäratsastus, maastokoe Sanna Siltakorpi, Veera Manninen
14.40 Purjehdus, M iQFoil Jakob Eklund
15.10 Maastopyöräily N
16.40 Jousiammunta, N joukkue