Vierailija

Olin osastohoidossa ennen joulua ahdistuksen ym. takia ja ikävä huomata, mutta taas olen tilanteessa, jossa ajatukset lähtevät laukkaamaan kun olen yksin jostain syystä. Mieheni on tällä hetkellä pois kotoa, tulee kyllä illalla takaisin, mutta minä olen niin kireä ahdistuksesta että piti soittaa päivystykseen. Käskivät siellä soittaa tuonne osastolle ja syömään rauhoittavaa.
Elämä on yhtä helvettiä, kun ei voi vaan olla rauhassa!!

Kommentit (12)

Vierailija

Harmi juttu kun apu on vain päivystyksen varassa, ja sieltä ainoa neuvo on tuo "ota rauhoittavaa".... vaikka kenties sinua auttaisi juttelu, mutta kun siihen ei ole aikaa kenelläkään(?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En saa kiinni ajatuksistani oireilun aikana, on vaan tosi pelokas ja vaikea olo. Nytkin itkettää ja olo on kiihtynyt, soitin jopa osastolle kun en saanut kunnolla apua muualta, mutta sieltä käskettiin odottamaan arkeen!

Lähisuvussani on skitsofreniaa ym., joten mielestäni se pitäisi huomioida hoidossani, mutta niin ei näytä käyvän. Käsketään vaan hengittelemään ja ajattelemaan mukavia.

Vierailija

Ota kuuma suihku/kylpy, alota kattomaan leffaa (ei mitään nössö romantiikka) vaan jotain toimintaa joka vie hetkessä ajatukset, kuuntele kuulokkeilla täysillä musiikkia tai mene nukkumaan. Jos pelottaa että teet itsellesi jotain niin pyydä joku luoksesi, ystävä, sukulainen yms.

Vierailija

Mulla sama jos meidän pieneen asuntoon änkeää enempi kun 1 vieras kerrallaan. Ei saa syötyä eikä sanottua juuri mitään, oksettaa ja tekee mieli juosta ulos. Hiki valuu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat