Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
OtK

Minusta tatuoinnit väistämättä yhdistyvät wt-ihmisiin. On puistattavaa nähdä, kun tasottomat tuherrukset tulevat joillain kaulaan ja niskaan. Miksi minun pitää todistaa tällaista vasten tahtoani? Voitaisiinko tatuoinnit kieltää julkisilla paikoilla kokonaan? Tatuoidut joutuisivat peittämään suherrukset tai menemään laseriin.

Kommentit (17)

Vierailija

Mitä tahansa voidaan kieltää, kun vain yhdessä päätämme niin. Adressi vetämään, niin näet ottaako ideasi tuulta purjeisiin.

Vaikka minusta moni tatuointi on ruma, on vaikea ajatella yksilönvapauksin kokevan yhtäkkiä niin suurta inflaatiota. Eiköhän tuo mene kuitenkin niin vahvasti jokaisen yksilönsuojan puolelle, että tuollaista säätelyä edeltäen pitäisi ensin olla useampi demaritanttahallitus peräkkäin. Nykyhallitus päinvastoin vaikuttaa purkavan sääntelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen kyllä aivan samaa mieltä. Varsinkin kesällä näkee järkyttäviä tuherruksia erinäisillä paksukaisilla. Mikseivät he häpeä olemassaoloaan? Eivät he osaa. Joudun häpeämään heidän puolestaan. Järkyttävää.

Vierailija

Minua häiritsee julkisesti liikkuvat läskit, juopot, hitaat vanhukset, työttömät, rumiin halpoihin vaatteisiin pukeutuvat köyhät, lapset ja vähänkin ulkonäöltään poikkeavat. Voidaanko kaikki noi edellä mainitut kieltää? Perusteluina, että osa niistä on rumia, osa ei osaa käyttäytyä ja osa on laiskoja. Laiskuus häiritsee mun mielenrauhaa, rumuus esteettistä silmää ja käytöstavattomia ei vaan pitäisi päästää julkisesti meidän muiden joukkoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä aivan samaa mieltä. Varsinkin kesällä näkee järkyttäviä tuherruksia erinäisillä paksukaisilla. Mikseivät he häpeä olemassaoloaan? Eivät he osaa. Joudun häpeämään heidän puolestaan. Järkyttävää.

Pitääkö vastailla jo omiin ketjuihin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten vitussa muiden tatuoinnit voi noin häiritä? Mulla ei ole eikä muiden tatskat häiritse.

Noh, olen itse hyvin kaunis ja kaikki epäesteettisyys järkyttää minua. Miksi minun pitäisi saada huonoa oloa?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vitussa muiden tatuoinnit voi noin häiritä? Mulla ei ole eikä muiden tatskat häiritse.

Noh, olen itse hyvin kaunis ja kaikki epäesteettisyys järkyttää minua. Miksi minun pitäisi saada huonoa oloa?

Ap

Tais mies lähtee tatuoidun matkaan, kun täytyy tehdä niin monta tatuointiprovoa.

Vierailija

Ei tarvitse kieltää.

Uskotaan valistuksen ja oman esimerkin voimaan että ihmiset ihan itse havahtuisivat ja jättäisivät tatuoinit ottamatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiellettäänkö siis kaikki paksukaiset, niin saat kaksi kärpästä yhdellä iskulla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Tais mies lähtee tatuoidun matkaan, kun täytyy tehdä niin monta tatuointiprovoa.

Miehelläni ei ole tatuointeja. Hän toimii johtajana, ei ihmiset sillä tasolla sorru wt-ilmöihin. Lisäksi hän vaalii sukumme kunniaa, eikä hyväksy ketään tatuoitua sukuumme.

Ap

Vierailija

pulutossu kirjoitti:
Voi kun pääsisin katsomaan kuinka ap tokaisisi argumenttinsa kelttiheimon keskellä :D

Suomalaiseen sivistyskulttuuriin TATUOINNIT EIVÄT KUULU.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat