Vierailija

Lyhyestä virsi kaunis, eräs naispuolinen tuttuni heitti siitä miten olin joskus kunnon mies, kun olin aina parisuhteesta enkä hakenut ollenkaan irtosuhteita. Nykyään olen kuulemma samanlainen pillun perässä juokseva tomppeli kuin muutkin.

Nainen nyt toki on sellainen suorapuheinen tapaus, joka ei piikeillään tarkoita pahaa. Silti ihmettelen tuota ajatusmallia. Se on meinaa täyttä paskaa. Aiemmin olin hyvin epävarma itsestäni ja siksi hakeuduin parisuhteeseen mahdollisimman pian edellisen päätyttyä. En kestänyt olla yksin ja kuvittelin riippuvaisuuteni olevaan ihastusta ja rakkautta. Mitään yhdenillanjuttuja en voinut harkitakaan, koska häpesin itseäni ja seksuaalisuuttani. Tarvitsin parisuhdeseksissä sen tunteen, että nainen ei ikinä jättäisi minua jos mokaan tai en ole kiihottava. Kärsinkin hyvin usein erektiohäiriöistä. En ollut todellakaan kunnon mies, sillä epävarmuuteni aiheutti paljon epävakaata käytöstä parisuhteessa.

Käytyäni tiiviisti terapiassa reilu viisi vuotta sitten, opin elämään sinkkuna ja kehityin tasapainliseksi ihmiseksi. Tajusin olevani ok tyyppi ja että minun ei tarvitse sitoutua yhtään kehenään naiseen, jos en halua. Se ei liity mitenkään arvooni miehenä, olenko parisuhteessa. Viimeiset viisi vuotta olenkin ollut villi ja vapaa. Kykenen ihan eri tavalla tutustumaan ihmisiin ja elämään ihan oikeaa sosiaalista elämää. Olen myös sinut seksuaalisuuteni kanssa enkä häpeä sitä, jos haluan pelkkää seksiä joltain naiselta. Yhdenillanjuttuja onkin ollut paljon. Tämä elämäntapa nyt on vaan paljon nautinnollisempaa kuin mikään mitä koin parisuhteessa.

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onhan sinulla ap jotain traumoja vielä kun luulet, että yhden illan jutut ja pelkän seksin haluaminen tekisi ei-kunnolliseksi mieheksi. Seksi ja muu on aina OK kunhan ei valehtele kiinnostumisestaan tai motiiveistaan saadakseen sitä.

Vierailija

Naiset on kyllä joskus täysiä tampioita. Mullekin eräs nainen alko kerran aukoa päätä että luuli mua kunnon mieheksi, kun sanoin etten etsi mitään vakavaa. Joillekin kaibmies on joku lampun henki, jonka pitää toteuttaa naisen toiveet, ihan sama mitä hän itse haluaa.

Vierailija

Muistakin kertoa, että haet pelkkää seksiä. Kestä myös se,että kerrottuasi monien naisten kiinnostus lopahtaa. Aivan liikaa on naisille todellisista tarkoitusperistään valehtelevia miehiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muistakin kertoa, että haet pelkkää seksiä. Kestä myös se,että kerrottuasi monien naisten kiinnostus lopahtaa. Aivan liikaa on naisille todellisista tarkoitusperistään valehtelevia miehiä.

Ja sekin olis hienoa kun naiset kunnioittaisivat miehiä ihmisinä, halusivat he sitten naimisiin mahdollisimman pian tai kaataa naisia.

Vierailija

Naiset ei aina hiffaa että kun joku mies on kauhesn romanttinen eikä sellainen seksin perässä oleva "sika" kuin muut, usein taustalla on traumoja. Mies ehkä esittää parisuhdekeskeistä saadakseen naisilta hyväksyntää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja sekin olis hienoa kun naiset kunnioittaisivat miehiä ihmisinä, halusivat he sitten naimisiin mahdollisimman pian tai kaataa naisia.

Ja kunnioituksen siis pitäisi näkyä niin, että parisuhdetta haluava nainen ei anna pakkeja miehelle joka kertoo etsivänsä irtosuhteita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja kunnioituksen siis pitäisi näkyä niin, että parisuhdetta haluava nainen ei anna pakkeja miehelle joka kertoo etsivänsä irtosuhteita?

Ai sitäkö kunnioitus sinulle tarkoittaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sitähän sinä tuossa vaadit.

Vierailija

Tämmöset asenteet on kyllä ihmeellisiä. Se että mies seurustelee ei kyllä kerro mistään mitään, toisin kuin monet naiset luulevat. Todella monella miehellä parisuhde toimii egon pönkittäjänä ja se että mies on kovasti parisuhteen perään voi kertoa siitä että mies ei ole kunnollinen vaan hyvinkin viallinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aha. Missä kohtaa? vai rivien välistäkö luit?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämmöset asenteet on kyllä ihmeellisiä. Se että mies seurustelee ei kyllä kerro mistään mitään, toisin kuin monet naiset luulevat. Todella monella miehellä parisuhde toimii egon pönkittäjänä ja se että mies on kovasti parisuhteen perään voi kertoa siitä että mies ei ole kunnollinen vaan hyvinkin viallinen.

Kyllä se miltei aina jotain hyvää kertoo jos miehellä on takana yksi tai lukumäärältään vähän pitkäaikaisia parisuhteita. Jossainhan se vika on jos jatkuvasti on uusi suhde ja tulee aina jätetyksi naisen taholta.

Sama pätee siis myös naisiin.

Vierailija

Alettuani tulevan rouvan kanssa vehtaamaan olin yht'äkkiä kavereiden siippojen silmissä sosiaalisesti kelvokas - kutsuja tuli illanistujaisiin yms parikahvitteluiltaa. Vain yhdellä kaverillani oli ns munaa kutsua minut illanistujaisiin silloinkin kun olin ns lapsellinen pillua alituisesti jahtaava sinkkumies.

Eikä "tarvinnut" enää pyytää jeppejä kalaan tai futiskentälle jos halusi tavata kamuja, kun sai ihan itsestään kutsuja heidän kämpilleen.

Että vihasinkin tuota kaksinaamaisuutta, joka tuli selvästi kavereiden naisystävien taholta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aha. Missä kohtaa? vai rivien välistäkö luit?

Vierailija

Ja silti olet valitsemastasi tiestä niin epävarma, että tunnet tarvetta puolustella sitä täällä. Jos olisit oikeasti sinut asian kanssa, tuskin todistelisit ihan noin kiihkeästi. Ettei villakoiran ydin olisi kuitenkin se, ettei sinua kukaan nainen kelpuuta pitemmäksi aikaa ja sinun on pakko valehdella itsellesi, että kyseessä on oma valintasi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alettuani tulevan rouvan kanssa vehtaamaan olin yht'äkkiä kavereiden siippojen silmissä sosiaalisesti kelvokas - kutsuja tuli illanistujaisiin yms parikahvitteluiltaa. Vain yhdellä kaverillani oli ns munaa kutsua minut illanistujaisiin silloinkin kun olin ns lapsellinen pillua alituisesti jahtaava sinkkumies.

Eikä "tarvinnut" enää pyytää jeppejä kalaan tai futiskentälle jos halusi tavata kamuja, kun sai ihan itsestään kutsuja heidän kämpilleen.

Että vihasinkin tuota kaksinaamaisuutta, joka tuli selvästi kavereiden naisystävien taholta.

Tai jospa kaverisi eivät yksinkertaisesti tajunneet tai saaneet aikaan kutsua vieraita, ja kumppanisi oli kavereidesi naisten mielestä mukava, joten siksi kutsuja alkoi tulla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä se miltei aina jotain hyvää kertoo jos miehellä on takana yksi tai lukumäärältään vähän pitkäaikaisia parisuhteita. Jossainhan se vika on jos jatkuvasti on uusi suhde ja tulee aina jätetyksi naisen taholta.

Sama pätee siis myös naisiin.

Yhtä hyvin voi kertoa siitä, että osapuolilla on niin pahoja ongelmia etteivät osaa lähteä suhteesta. Paljon ihmisiä jotka ottavat vuosikausia vastaan huonoa kohtelua. Jo omasta lähipiiristä tulee mieleen vaikka kuinka monta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat