Vierailija

Aarghh.

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse olen jäänyt kotiin nimenomaan sillä verukkeella, etteivät junat kulje. Voi harmi juttu, niin mielelläni olisin muuten tullut... :D

Vierailija

Taksi kulkee, ellet sitten tarkoittanut, että v-tuttaa olla autottomana ja köyhänä jumissa. Jollei palveluista maksa, ei niitä saakaan.

Vierailija

Jee. Minä olen käynyt Pieksämäellä. Vuosikymmenet se kummitteli niissä Turku-Tampere -aikatauluissa ja viime kesänä sitten kävin. Se osoittautui ihan pikkuriikkiseksi kyläksi. Suloinen se oli ja hieno Rautatiemuseo siellä oli. Oltiin paremman avioliiton perheleirillä. Kuunneltiin hotellihuoneessa Juicen kappaletta, jossa se laulaa Pieksämäen asemasta. (Bluesia Pieksämäen asemalla tms.)

Sori, tämä on ohis. Yritä saada aikasi kulumaan. Miten jouduit sinne?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
8 jatkaa. Se oli outoa, että asemalla ei ollut lipunmyyntiä.

Eihän sitä ole enää juuri missään. Jopa Pasilan kaltaiselta vilkkaalta asemalta loppuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taksi kulkee, ellet sitten tarkoittanut, että v-tuttaa olla autottomana ja köyhänä jumissa. Jollei palveluista maksa, ei niitä saakaan.

Jos ei ole köyhä, niin äkkiä ainakin keskituloinen köyhtyy, jos alkaa kovin pitkiä matkoja jatkuvasti taksilla kulkea. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole köyhä, niin äkkiä ainakin keskituloinen köyhtyy, jos alkaa kovin pitkiä matkoja jatkuvasti taksilla kulkea. 

Ei pitempiä matkoja kukaan aja taksilla, ellei joku muu maksa esim. kansanedustajat, ministerit verovaroilla. Itse ajan Kelataksilla, ja yhteiskunta sponsoroi. Sairaalaan matkaa lähes 70 kilometriä. Eli kaikki osallistumme kustannuksiin.

Vierailija

Mene baariin. Etsi rahojaan levitteleviä porukoita, tai porukka, joka surutta kuluttaa yhden rahoja. Lyöttäydy seuraan. Kun joku toteaa, että pitäisi jotain tekemistä keksiä, tai että alkaa tulemaan tylsää, ehdota porukalle siirtymistä Joensuun baariin x. Tilatkaa taksi, ajakaa Joensuuhun ja joko tyrkytät väkisin sen kympin kännääjille tai pidät tyytyväisenä rahasi ja "lähdet käymään vessassa" eli katoat. Känniporukka etsii jatkopaikan ja miettivät ylihuomenna krapuloissaan miten selittävät vaimoilleen miten se "kavereiden kanssa yksille jouluolusille" lähteminen päätyi Joensuuhun.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat