Nälkäinen_jouluna.

Pk-seudulla autetaan vähävaraisia jouluna (esim VilleGalle&kump.)
Mutta kukaan ei muista meitä Tamperelaisia nuoria vähävaraisia...
Asun Tampereella ylöjärven rajan lähellä.. Yksin olen mikä ei haittaa, mutta haluaisin voida syödä hyvin.. Edes jouluna. Ei edes bussikortissa matkoja että menisin mihinkään..

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nälkäinen_jouluna.

Vierailija kirjoitti:
Jos tekisit enemmän töitä ensi vuoden aikana ja säästäisit jouluksi vähän?

Sinun on varmasti helppo sanoa noin koska olet töissä? Sain potkut joulukuun alussa ja sen jälkeen on ollut vaikeaa saada uusia töitä, eikä sosku ole pitänyt kiirettä tukienkaan kanssa.. Asun lamminpäässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tekisit enemmän töitä ensi vuoden aikana ja säästäisit jouluksi vähän?

Sinun on varmasti helppo sanoa noin koska olet töissä? Sain potkut joulukuun alussa ja sen jälkeen on ollut vaikeaa saada uusia töitä, eikä sosku ole pitänyt kiirettä tukienkaan kanssa.. Asun lamminpäässä.

Eikös jokaisella pidä olla kuukauden tai kahden tilin verran jemmassa, pahan päivän varalle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei ap. Jos haluat sitä ruokaa niin laita tänne viestiä. Voitas tuoda kassi joskus viiden kieppeillä. T:7

Onpa kilttejä ihmisiä. 

Nälissään_jouluna.

aina joku trolli-"ap" paikalla naureskelemassa..

minä en polta tupakkaa/en juo alkoholiakaan usein, että kiitos vaan.

ja mitä tulee säästämiseen, eihän sitä uskalla säästää kun sossu saa sen kuitenkin selville ja vähentää seuraavan kuun tuesta. Kokeilin myös ihan nostaa joka kk. Tietyn summan käteistä säästöön ja heti kyselivät mihin se meni ym...

Nälissään_jouluna

ap

Vierailija kirjoitti:
aina joku trolli-"ap" paikalla naureskelemassa..

minä en polta tupakkaa/en juo alkoholiakaan usein, että kiitos vaan.

ja mitä tulee säästämiseen, eihän sitä uskalla säästää kun sossu saa sen kuitenkin selville ja vähentää seuraavan kuun tuesta. Kokeilin myös ihan nostaa joka kk. Tietyn summan käteistä säästöön ja heti kyselivät mihin se meni ym...

näin ainakin oli tämän vuoden tammi-kesäkuun aikana ennenkuin pääsin töihin. Sitten tuliki fudut.. Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat