Vierailija

Haluaisin niin tavata, mutta kun olen kerryttänyt viime tapaamisesta +15kg... huomenna olisi treffit. Voi elämä. Miten varoitan tästä etukäteen??

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Aika noloo.... en haluis olla sä. Ajattele mikä työmäärä ja herkuista kieltäytyminen sulla on eessä ennenkuin olet hävittänyt tuollaisen määrän rasvaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika noloo.... en haluis olla sä. Ajattele mikä työmäärä ja herkuista kieltäytyminen sulla on eessä ennenkuin olet hävittänyt tuollaisen määrän rasvaa!

Hm. Onkohan nyt siis parasta perua koko homma,?
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hm. Onkohan nyt siis parasta perua koko homma,?
ap

no, sano sille suoraan että "oon muuten lihonut viime tapaamisesta tosi paljon", voihan olla ettei se miestä haittaa,ja jos haittaa niin etpä menetä mitään

Vierailija

Älä peru, rohkeasti vaan ole oma luonnollinen itsesi. Ihminen lihoo monista eri syistä, ei siihen tarvi kiinnittää erityistä huomiota. Ihminen on paljon muuta kuin numero vaa'assa.

Vierailija

Näin jokin aika sitten lentokenttäloungessa exäni noin 18 vuoden takaa. Hänelläkin oli se 10-15 kg lisää, mutta edelleen erittäin seksikäs nainen.

Saattaa olla että edellisen kohtaamisen seksikokemusteni top-kolmeen lukeutuva sessio vaikutti, mutta hänen ei olisi tarvinnut sanoa kuin "mennään", niin liikakiloistaan huolimatta en olisi epäröinyt sekuntiakaan.

Vierailija

Jos teidän suhde ei perustu vain seksuaaliseen vetovoimaan ja pinnallisiin seikkoihin niin ei tuosta tarvitse mainita. Ja vaikka perustuisikin, ei +15 kg kaikille miehille olisi siltikään varmuudella mikään turn off.

Vierailija

Ei olla siis mihinkään kahville menossa tms, vaan kyseessä ihan puhtaasti seksitreffit.. siksipä taidan nyt harkita vielä yön yli.

Jajoo, olen ollut aiemminkin "iso" nainen, kun ollaan tapailtu, mutta..
Tuli mieleeni--lapseni isä (jo nykyisin siis ex) sanoi juuri, että "huolimatta siitä että olet kasvattanut kiloja, siellä sisällä on edelleen se seksikäs nainen" --- siellä sisällä:DD

ap

Vierailija

Mä peruin vastaavat - oltiin nähty 2v ja 19kg sitten. Hitto, mieli ja keho olisi halunnut, mutta joku itsesuojeluvaisto laittoi perumaan.

Nyt on olo, kuin maahan haudatulla hiekkasäkillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä peruin vastaavat - oltiin nähty 2v ja 19kg sitten. Hitto, mieli ja keho olisi halunnut, mutta joku itsesuojeluvaisto laittoi perumaan.

Pää pystyyn ja treffeille!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pää pystyyn ja treffeille!

Sano tuo sille miehen pikkuveitikalle, kun näkee +19kg neidon.

Vierailija

Eipä miehille ole ongelma naisten ylipaino edes vakisuhdemielessä, vielä vähemmän seksimielessä. Minun tuntemani kaikki erittäin ylipainoisetkin naiset ovat kaikki varattuja hyville miehille. Ja naiset olivat lihavia jo ennen suhdetta, aina vientiä.

Vierailija

Pukeudu sellaiseen telttaan niin kuin muutkin läskit ja meikkaa paljon. Ai niin, ja lue juttuja siitä kuinka joillakin miehillä on fetissi lihavia kohtaan ja suggeroi itseäsi uskomaan, että heitä olisi paljonkin. Eli lihavien peruskauraa.

Jos mikään muu ei auta, syytä kilpirauhastasi ja hauku mies pinnalliseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pukeudu sellaiseen telttaan niin kuin muutkin läskit ja meikkaa paljon. Ai niin, ja lue juttuja siitä kuinka joillakin miehillä on fetissi lihavia kohtaan ja suggeroi itseäsi uskomaan, että heitä olisi paljonkin. Eli lihavien peruskauraa.

Tämän tissittömän laiheliinin on mies jättänyt ja lähtenyt pehmeämmän naisen kelkkaan, ihan selvästi:))))))))

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämän tissittömän laiheliinin on mies jättänyt ja lähtenyt pehmeämmän naisen kelkkaan, ihan selvästi:))))))))

Minusta tuo aiempi on taas selkeästi miehen kirjoittama viesti...

Vierailija

Ilmoitettu on treffikumppanille minun muodonmuutoksesta, ja on kuulemma vaan parempi:) Onneksi sitä on erilaisia ihmisiä, ettei kaikki tykkää hoikasta ja kauniista, vaan myös rumasta ja lihavasta:D

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu on treffikumppanille minun muodonmuutoksesta, ja on kuulemma vaan parempi:) Onneksi sitä on erilaisia ihmisiä, ettei kaikki tykkää hoikasta ja kauniista, vaan myös rumasta ja lihavasta:D

ap

Rohkeasti tehty. Nauttikaa toisistanne. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat