Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mikä saa ihmiset inhoamaan toista käyttäjää? Vaikka tämä olisi hyvällä asialla, on monilla häneen vihamielinen suhtautuminen?

Kommentit (12)

Vierailija

Minua ainakin töyttää lassutus. AINA sama virsi siitä, miten kunnollinen mies ei nirsoille lompakkoloisille kelpaa, kun ei käy töissä ja on väistellyt intin ja köyhä ja surkea ja valittaa, ja ihan seksikin riittäisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin töyttää lassutus. AINA sama virsi siitä, miten kunnollinen mies ei nirsoille lompakkoloisille kelpaa, kun ei käy töissä ja on väistellyt intin ja köyhä ja surkea ja valittaa, ja ihan seksikin riittäisi.

Harmittaako sinua sellaiset kirjoittajat, jotka joka asiassa marisevat miehistä ja korostavat naisia? Esim Wraithtodd.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vahvoja persoonia yleensä vihataan tai rakastetaan. Yleensä samaa sukupuolta olevaa vahvaa persoonaa vihataan, kun taas eri sukupuolta olevaa rakastetaan niin kauan kuin uskotaan että on mahiksia häneen. Jos ei uskota, rakkaus vaihtuu vihaksi.

Vierailija

No esim. SSSS sairaine ihanteineen, oksenteluineen ja alipainon jumaloimisineen on mulle pikkuisen punainen vaate. Lähellä on ollut anoreksiaa eivätkä omatkaan ruokailutavat teininä olleet harrastamastani lajista johtuen ihan terveellä pohjalla, niin tuollainen saa karvat pystyyn, vaikka kenties on vaan sitkeä trollaaja.

Siis vaikka hän jossain ketjussa snoisi jotain ihan neutraalia tai jopa fiksua, melkein jo automaattisesti laittaa alapeukun, kunnes havahtuu lukemaan.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. SSSS sairaine ihanteineen, oksenteluineen ja alipainon jumaloimisineen on mulle pikkuisen punainen vaate. Lähellä on ollut anoreksiaa eivätkä omatkaan ruokailutavat teininä olleet harrastamastani lajista johtuen ihan terveellä pohjalla, niin tuollainen saa karvat pystyyn, vaikka kenties on vaan sitkeä trollaaja.

Siis vaikka hän jossain ketjussa snoisi jotain ihan neutraalia tai jopa fiksua, melkein jo automaattisesti laittaa alapeukun, kunnes havahtuu lukemaan.

Miksi käytät päivästäsi minuutteja lukeaksesi viestini, kerran ne noin voimakkaan inhoreaktion sinussa aiheuttavat(=jaksat avautua asiasta tässä ketjussa). Ihan totta, miksi ihmeessä?

Itse skippaan aina mies29 viestit, sillä tiedän, etteivät ne ole makuuni. Minun ei olisi mitään järkeä lukea niitä, sillä hänen juttunsa ovat jotain, mitä en pysty käsittämään. Suosittelen samaa toimintatapaa muillekin! ☺️

No nyt viimeistään paljastit olevasi trollin poikanen, kun trollaat täällä jouluaattona. (äläkä tule selittämään mitään)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hah hah haa!
And here we go again? 😱😜

😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat