Onko mikään paikka jouluna auki? En jaksaisi olla yksin kotona.
En juo alkoholia, mitä muuta tekemistä olisi kuin baarit, vai onko nekään auki? Eka joulu yksin ja tuntuu apealta olla vain kotona. :(
Kommentit (14)
Mikä paikkakunta? Helsingissä ainakin SPR järjestää jotain kahvilatoimintaa yksinäisille. Ja voihan baarissakin ottaa alkoholittoman juoman.
Jaa kirkkoon, hmm. En kuulu enää, mutta ei kai sitä kysytä? :) Olisihan tekemistä sekin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaa kirkkoon, hmm. En kuulu enää, mutta ei kai sitä kysytä? :) Olisihan tekemistä sekin.
Ap
Kirkkoon ovat kaikki tervetulleita!
Täällä Virossa paikat on kyllä auki
Hyvä tarkennus, Helsingistä kyse! T.ap :)
baarista saa myös alkoholittomia juomia ;)
Kiitos vinkeistä, risteilyllä en ole ikinä ollut yksin ja se tuntuu vähän liian haastavalta. Harmi että nuo spr:n kahvilat on auki vasta huomenna. No, lähden toiselle kävelylle, pari kertaa Töölönlahden ympäri niin ehkä sitten loppuillan voi vaan istua ja lukea tms.
T.ap, 32N
Mä olen myös yksin kotona. Kävin aamulla juoksemassa pitkän lenkin, nyt oon vaan laiskotellut. Katsellut tv tä ja surffaillut netissä. Ei mitään joulun tunnelmaa kun sää on mitä on. Olis ollut mahdollista mennä sukuloimaan mut oon mielummin yksin. Lapsi isällään niin saa kerrankin olla omissa oloissaan vaikka ikävä on. Omat vanhemmat asuu niin kaukana että en jaksanut sinne lähteä.
Keskustassa olikin Kämp auki, jee. Ja mulla kirja mukana. :)
T.ap
En keksi muuta kuin kirkon tai baarin. Mä taas nautin yksinolosta ja odotan jo iltaa että saa käpertyä sohvalle seuraamaan messua (mun jouluperinne).