Vierailija

Pitäis jaksaa innostua ja olla iloinen lapsen takia mutta vituttaa toi äijän naama sen eilisen käytöksen vuoksi, en jotenki pääse yli sen eilisestä paskamaisuudesta vaikka se onki nyt niinku mitää ei ois tapahtunu. Miten sais kadotetun joulufiiliksen takas? Haluisin olla aidosti iloinen lapsen kanssa mutta olo on sellanen että haluais vaan maata yksin pimeässä huoneessa. Kyllähän toi 3 vuotias sen kai vaistoo vaikka kuinka esitän.

Kommentit (7)

Vierailija

Eipä ole mitään joulufiilistä täälläkään. Tuore ero viikko sitten ja todella ankea olo. Silmät kyyneltyivät kaupassa, kun kuului joululauluja. Mikään ei innosta, ruokaa syön väkisin. Tällä erää en näe missään mitään myönteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No, mulla katosi joulufiilis joskus 10-vuotiaana. Sen koommin en ole sitä osannut kaivata. En tajua aikuisia, jotka itkee jonkun joulumielen perään. Pakkojuhla, joka tulee joka vuosi.

Vierailija

Jouluihminen olen, ja tykkäisin laittaa joulua, kuusi, leipominen, koristelua, muttei yksinäisen kannata sen erityisempää. Tavallista ruokaa, ja yksi kynttelikkö on. Näillä mennään.

Vierailija

100% kateissa joulufiilis kyllä, tekis mieli vaan sulkeutua johonkin itkemään mutta pakko pysyä vahvana lasten vuoksi. Kohta tulee sisko ja veli perheineen, siskon lapsetkin on niin karseita tyyppejä että huhhuh..kyllä se itku jossain vaiheessa tirahtaa, pitää keretä piiloon ennen sitä. Mies ja isä kohta jo kännissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, mulla katosi joulufiilis joskus 10-vuotiaana. Sen koommin en ole sitä osannut kaivata. En tajua aikuisia, jotka itkee jonkun joulumielen perään. Pakkojuhla, joka tulee joka vuosi.

Miksi alapeukut? Onko jokaisen oltava into piukalla jostain joulusta? Entäs ne, jotka eivät ole esim. vappuihmisiä?

P.S. Jeesus ei syntynyt jouluna. Koko "joulufiilis" on markkinamiesten luomaa, ja on aina ollut. Jostain syystä vain jouluihmiset vetävät herneen nenään, jos kaikki ei tykkääkään joulusta. Henk.koht. minusta joulu on ok lapsille, mutta se siitä.

Uskiksille tiedoksi, että kristikunnan suurin juhla on pääsiäinen. Ootko pääsiäisihminen?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat