Vierailija

Itse en ota koskaan pois ja vaimo ei pidä koskaan sormessa.

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Otin pois joku 15 vuotta sitten, kun sormet turposivat raskaana. Käytännön syistä ovat erittäin harvoin päätyneet sormeen tuon jälkeen.
Mies käytti aona kunnes meni sellaisiin töihin joissa ei saa. Nyt käyttää kun muistaa.

Mutta meillä menee hyvin. Sormuksista viis 😊57

Vierailija

En pidä juuri koskaan eli otan pois muutama tunti sen jälkeen kun olen ne sormeeni laittanut... ja töihin ne pitää ottaa pois jokatapauksessa.

Vierailija

En ota pois. Käytännössä koskaan. Aina sormessa. Kyllä ne peseytyvät vaikka pullataikinan jälkeen. Tottumiskysymys. 12,5 vuotta kahdella sormuksella, vuosi enemmän kihlasormukselle.

Vierailija

Vihkisormuksen olen ottanut 18 vuoden aikana muistaakseni pois vain kerran, oli ihottumaa ja käsiä piti rasvata erilaisilla aineilla monta kertaa päivässä. Muut sormukset laitan aamulla sormiin ja riisun töistä tullessa kuten muutkin korut. 

Vierailija

Aina ennen leivontaa tai ruoanlaittoa, myös siivotessa, suihkussa, saunassa. Kotiin tullessa monta kertaa riisun sormukset vain kihlasormus jää.

Mym

Liikuntajarrastuksessa korujen käyttö kielletty. Leipoessa. Välillä töissä ettei sormus naarmuunnu. Ollut aika tiukasti paikoillaan 9vuotta. Ja todella orpo olo jos on pois.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat