Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sen lisäksi iso pun. vedettävä matkalaukku. Katsoin jo tuota tyyppiä että aivan varmasti pöllinyt ties mitä. Kukaan muu ei kiinnnitänyt mitään huomiota. Ihmiset ei varmaan huomais vaikka pommi tippuis päähän.
No joka tapauksesaa kattelim tätä kärrytyyppiä siinä halveksuen ja hetken pääästä siihen tulee kaveri jolla on upouusi musta Jopo. Tää kärrytyyppi siihen: "Ai sull o Jopo! On se hieno pyörä". Siinä vaiheessa olin tietenkim jo vakuuttunu että varkaita olivat.
Kun jouduin lähtemään ja sanoin " on se kiva varastaa muilta". Hiljaiseksi menivät. Harmittaa etten tajunnuy ottaa kuvaa näistä. Tuskim oli ensimmäinen tai viimeinen kerta kun varastavat.
N28

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ei saa mitään selvää. yritä edes kirjoittaa selkeästi..

No mulla oli sentään isot alkukirjaimet enkä käytä kahta pistettä lauseen lopussa.
Olin vasta herännyt ja niin vihainen etten välittänyt korjata kirjoitusvirheitä.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ne olikin asunnottomia ja koko omaisuus oli mukana?

No ei kyllä olleet. Olisitpa nähnyt ne vittumaiset hymyt. Niin kriminaaleja kuin voi olla. Ei olleet mitään sympaattisia pullonkerääjiä. En ollut taaskaan yllättynyt että vedin tyypit hiljaisiksi. Ei edes perään huutanut. Toinen vaan ei kuullut mitä sanoin, kun ainoa mitä toisen suusta pääsi oli kun tämä toisti minun lauseeni toiselle ("On se kiva varastaa muilta").
N28

Vierailija

Ei olis ehkä pitänyt laittaa puumerkkiä loppuun. Vaikka olisin kuinka hyvällä asialla liikenteessä on ihmisillä niin vihamielinen suhtautuminen minuun. Mistä lie johtuu.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ne olikin asunnottomia ja koko omaisuus oli mukana?

Ja mainitsenpa vielä että jos olisivat kodittomia olleet niin tuskinpa olisivat jättäneet tyhjentämiään oluttölkkejä maahan. Eiköhän kodittomille joka sentti ole arvokas.
Ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat