Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi v.... mua ...uttaa niin PALJON!!! alkkismieheni

Vierailija
23.12.2015 |

ja lasteni isä. Se perkele oli eilen baarireissulla ja nyt tutussa paikassa juomakätkö jouluksi. Puhe on ollut että kotona ei enää juoda. No se siitä. Saako heti nakata pihalle vai pitääkö antaa joulun yli armonaikaa? Päässä kiehuu niin että meinaa räjähtää, mutta koitan pitää suuni kiinni ettei lasten joulu menis pilalle. Mun joulu on nyt jokatapaukses pilalla, en tiedä kuinka tätä vois enää pelastaa.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyl ymmärrä sun kaltaisia naisia! Joo kätketään miehen juomat pois ja samalla kielletään mies lähtemästä minnekään! Itte vaan syödään pullaa ja paisutaan kuin Pulla taikina konsanaan ja koskaan ei jakseta edes pitää itsestään huolta ja lopulta käyn niin, ettei äijä katsoa moista ja päättää iskeä toisen naisen, laihemman, kauniimman kuin sinä ja puolet rennomman eikä mitään pipokireää olevaa!

Aaaa... Eli APn ongelma on että hän on läski ja nalkuttava kun haluaa lapsilleen raittiin joulun? :D

Kyllä varmaan on läski ja nalkuttava paska kasa!

Mistä moinen viha???

Tunnetteko toisenne???

Jos tunnette vihoitelkaa keskenänne tai sopikaa riitanne?

Ja jos kateus puskee nimittelemään niin miten olisi se klassinen peiliin katsominen???

Vierailija
22/95 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppo ei raitistu, kuin omasta tahdostaan. Se tahto voikin olla sitten kiven alla. Juovan alkoholistin kanssa eläminen on yhtä helvettiä. Oikeastaan ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa:

-Ero.

-Pysy alkoholistin rinnalla ja kärsi.

Juuri näin ja lisäisin vielä että haluatko että lapsesi kasvaa juovan alkoholistin kanssa/seurassa? Onko lapsillesi paras lapsuus elää juopon kanssa saman katon alla? Alkoholistin lapsena en näe että liiton jatkamisessa olisi mitään järkeä, syytä tai hyvää puolta. Ero joko herättää miehen tai sitten ei; se on hänen valintansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies juo. Mutta nyt en jaksa ruveta nalkuttamaan.

Mies ei onneksi riehu eikä mitään, mutta en voi sietää sitä alkoholin hajua ja sellasta kännisen ääntä kun rupee humaltumaan. Muuten käyttäytyy asiallisesti.

Hän tietää kyllä mitä mieltä oon hänen juomisestaan mutta eipä kiinnosta. Tietenkään.

Monet riidat on käyty tuosta juomisesta ja ne päivät on harvassa kun ei juo ollenkaan.

Ehkä joskus pystyn vielä jättämään tuon juopon.....

Vierailija
24/95 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikea alkoholisti, niin viinoja ei kannata kaataa pois. Hyvässä lykyssä tulee vain paha riita, huonoimmassa pikku-ukot ja vieroitusoireet, kirves ja kuraoja (koska ei ole hankea).

Alkoholisti rakastaa viinaa, ei mitään muuta.

Älkää pliis ikinä neuvoko suututtamaan alkoholistia.

Vierailija
25/95 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kysyä muutakuin Miksi?

Miksi kelpuutatte puolisoksenne alkoholistin?

Varmasti olisi kunnollisiakin miehiä tarjolla.

En tarkoita itseä sikäli kun olen varattu. Vaikka kunnollinen olenkin.

Vierailija
26/95 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa eroa eroa! Minulla kolmas joulu lasten kanssa yksin ja tämä on ihanaa! Päivääkään ei mene että ajattelisin onnellisena sitä että kun alkkis eiole meidän riesanamme ! Tsemppiä!

Vierailija
27/95 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kysyä muutakuin Miksi?

Miksi kelpuutatte puolisoksenne alkoholistin?

Varmasti olisi kunnollisiakin miehiä tarjolla.

En tarkoita itseä sikäli kun olen varattu. Vaikka kunnollinen olenkin.

Niin, sitä monikin ihmettelee. Opiskellut ja työssäkäyvä ystäväni "löysi" sattumalta alkoholistimiehen. Sanoi seurustelun alkuvaiheessa, että nyt hän tietää mitä elämältään on aina tahtonut. Nyt reilu vuosi tapaamisesta on masentunut ja ahdistunut. Itkeskelee ja on sulkeutunut.  "Työasiat" kuulemma stressaavat... Niinpä niin.

Vierailija
28/95 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kyllä sanoa että vittu täällä pyörii typeriä naisia, kun katsotte tollasta touhua. :D ja vielä noin kauan. voi luoja sentään.

Vierailija
29/95 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Mies tulee aina valitsemaan viinan käytännössä, vaikka sulle mitä sanoisi. Olisi kannattanut valita se mies paremmin heti alkujaan.

Vierailija
30/95 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synkimpinä hetkinä muista;

Se ei ole sun tai lasten vika, että isä juo! Ei koskaan. Piste.

Sinä et voi alkoholistille mitään, alkoholisti päättää itse, raitistuuko.

Sun ei tarvitse hävetä. Et ole tehnyt mitään väärää. Mies juo, koska se juo. Ei siksi, että olisit vääränlainen. Ei siksi, että nalkutat tai olet "vittumainen äijä".

Jos koskaan ikinä joudut pelkäämään miestä, turvakoti auttaa. Jos käy ahdistavaksi, soita naisten linjalle. Päihdelinkillä on myös läheisten keskustelupalsta.

Älä ole hiljaa. Sun ei tarvitse pitää kulissia yllä. Mies voi lopettaa juomisen itse, jos hävettää. Sun ei tarvitse salailla mitään.

Sinä olet tärkeä. Pidä huoli itsestäsi. Olet lapsillesi rakas.

Hyvää joulua sinulle!

Vierailija
31/95 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä= ämmä

Vierailija
32/95 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä= ämmä

Täysin tarpeeton kommentti.

Ilmeisesti et pysty parempaan?

Alkoholin tai päihteiden väärinkäyttö on oikea ongelma, miksi vedät siihen jonkun sukupuolihörhöilyn?

Herää todellisuuteen, kiitos!

Vierailija
33/95 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä= ämmä

Täysin tarpeeton kommentti.

Ilmeisesti et pysty parempaan?

Alkoholin tai päihteiden väärinkäyttö on oikea ongelma, miksi vedät siihen jonkun sukupuolihörhöilyn?

Herää todellisuuteen, kiitos!

Tais olla vain korjaus tuo äijä=ämmä -juttu...

Vierailija
34/95 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ap:n syy, että mies juo.

Vierailija
35/95 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ottanut alkoholistia, se alkoi myöhemmin. Eikä uutta miestä ole löytynyt, mutta nautin tästä yksinolosta ja alkoholittomasta ympäristöstä verrattuna edelliseen.

Vierailija
36/95 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyl ymmärrä sun kaltaisia naisia! Joo kätketään miehen juomat pois ja samalla kielletään mies lähtemästä minnekään! Itte vaan syödään pullaa ja paisutaan kuin Pulla taikina konsanaan ja koskaan ei jakseta edes pitää itsestään huolta ja lopulta käyn niin, ettei äijä katsoa moista ja päättää iskeä toisen naisen, laihemman, kauniimman kuin sinä ja puolet rennomman eikä mitään pipokireää olevaa!

Te laihat ja kauniit naiset sit jaksatte hoivata joka ikinen päivä viinalta haisevaa alkoholistia? No, olette sitten tosiaan parempia ihmisiä kuin minä.

Vierailija
37/95 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin voida pahoin kun luin aloituksen ja näitä muita juttuja. Lapsuudessani parhaat joulut oli niitä kun juoppo isäni oli työreissulla ulkomailla. Ne joulut kun hän oli kotona olivat ahdistavia. Vatsaan koski koko ajan ja ikinä ei tiennyt koska korkki aukee ja missä kaikkialla niitä viinapiiloja on. Tuleeko tänään kuinka isoja riitoja? Lähdemmekö yöllä tuttavaperheelle pakoon äidin ja sisarusteni kanssa? Hakeeko poliisi isän pois riehumasta? Onko äidillä aamulla musta silmä? Aloittaako isä juomisen putkasta päästyään? Montako päivää hän juo putkeen?

Tossa vaiheessa suosittelen ap:lle eroa. Tuskin tulet tuota paskakasaa kaipaamaan!!

Vierailija
38/95 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pakko kyllä sanoa että vittu täällä pyörii typeriä naisia, kun katsotte tollasta touhua. :D ja vielä noin kauan. voi luoja sentään.

Naisena pakko olla samaa mieltä. Minä en hetkeäkään katselisi juoppoa, niitä on lapsuuden kodissa nähty jo liikaa. Nykyinen tietää, että jos rupeaa juomaan, ei näe lapsiaan koskaan enää. Onneksi mies on kunnollinen, eikä ole koskaan minun nähteni ainakaan ollut humalassa. Ruuan kanssa joskus lasi viiniä ja joskus urheilua seuratessa yksi olut.

Ja koska joulurauhaa ei ole vielä julistettu, voin sanoa eka sivun idarille: lihava on vaaraksi vain itselleen, juoppo muille, taidat olla itse viinaanmenevä ja katkera, kun vain epätoivoisimmat siiderivalaat katsovat sinun juoppoa persettäsi kauemmin kuin sekunnit. Et ansaitse toista ihmistä, sairas idiootti.

Vierailija
39/95 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ap:n syy, että mies juo.

Tuskin. Mutta on ihan oma syysi että olet typerä juoppo. Samoin AP.n miehen juomiseen on tasan yksi syy: mies itse.

Vierailija
40/95 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää joulua vaan sinne maata kiertävälle radalle! :D Wau, sulla sitä näyttää olevan tuota elämänkokemusta ja todellista viisautta :D Tai sitten vaan juopon jutut, kun niin näytät alkoholistia puolustavan??? Vai kaatoiko joku sinunkin viinasi viemäriin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi