Vierailija

Olivat tänään puistossa mun ollessa kaupoilla. lapset 2v, 4v ja 7v, kun tämä 2v oli jotenkin kaatunut ja polvensa loukannut. Oli sitten nopeesti lähtenyt kotiin polvea paikkaamaan kun tajusi vasta kotona että 4v ei ollutkaan matkassa mukana, vaan jäänyt puistoon, olin juuri ajamassa kun soitti ja sanoi että moka tapahtu että voinko käyä hakemassa, no siellä puistossahan se lapsi istui keinussa onneksi oli pysynyt siellä eikä yrittänyt omin päin kotiin kun keskustassa kumminkin asutaan. tietenkin suutuin, miten joku voi unohtaa lapsen puistoon, miksei ole katsonut että kaikki on matkassa mukana. Helvetti ku alko ärsyttämään, hyvin alkaa tää meiänki joulu

Kommentit (4)

mun mielipide

Ymmärrän että olet vihainen. Varmaan mieski säikähtänyt ja on asiasta pahoillaan. Tuskin toista kertaa jättää vaan yleensä tällaiset tilanteet opettaa ja virhe tuskin toistuu. Anna hänelle armoa ja anteeksi kunhan vaan eittapahdu toiste. Tuossa olisi voinut käydä huonosti mutta onneksi ei käynyt, se on tärkeintä. Toivon teidän perheeseen hyvää ja sopuisaa joulua. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

OT

Mutta kun katsoin äsken läpi 1. sivun otsikot, niin johan taitaa tulla monessa perheessä masentava, riitaisa ja synkkä joulu. 

Mitä taas avaukseen tulee, niin hätääntyessään ihminen toimii epärationaalisesti. Ei tarvitse kuin katsoa miten ap on avauksensa kirjoittanut, niin näkee saman ilmiön. Hyväksyttävää se ei tietenkään ole, mutta inhimillistä ja ymmärrettävää kyllä. Onneksi tämä episodi päättyi hyvin, varsinkin jos 7-vuotiaskin on jo löytänyt kotiin. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat