Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaan vain seksiin vaikka olen viehättävä, missä vika?

Vierailija
23.12.2015 |

Sama ongelma ollut koko elämän ajan, nyt ikää 39v, joten yksin iästä ei voi pelkästään johtua. Saan kaupungilla ja ulkona palkon huomiota miehiltä ja kohteliaisuuksia. Silti kaikki näyttävät haluavan kanssani vain seksisuhteita. Luonnekaan ei voi täysin kamala olla, koska minulla on paljon ystäviä ja moni heistä on mies. Mistä ihmeestä tämä johtuu? Mammat tiedätte kaiken, joten käännyn puoleenne.
Miespuoliset ystävät ovat vastanneet esim. että ei sussa mitään vikaa ole/olet liian itsenäinen/liian kaveri.
Haluaisin vakavan suhteen ja jokainen joka paljastuu vain seksisuhdetta haluavaksi on pettymys.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse voi olla ihan maineestakin. Seksisuhteisiin suostuva tiedetään nopeasti sellaisia harrastavana naisena, jolloin paikkakunnan kunnolliset parisuhdemiehet, ne Insinööri-Ilkat, Maisteri-Maurit ja Isukki-Iirot, alkavat kiertää kaukaa. Sen sijaan Kaljupää-Kalea ja Liekkipipo-Jalea tuo maine innostaa entistä enemmän lähestymään. 

Asutko kovinkin pienellä paikkakunnalla, kun oletat kaikkien tietävän toisten seksielämästä? Jos ajatellaan, että espoolainen nainen harrastaa vaikka 4 kertaa vuodessa yhden illan jutun eri paikasta pokatun miehen kanssa ja kumppanit ovat eri puolilta pk-seutua, millä todennäköisyydellä nämä tuntevat toisensa?

Itse en edes harrasta yhden illan juttuja, mutta ihmetyttää.

Asun sillä kuuluisalla pk-seudulla. Suomi on pieni paikka ja nopeasti "tolta muuten saa" leviää.

Varmaan sama lienee muuten miestenkin kohdalla, että ns. pukki-maine leviää nopeasti. Mutta jostain syystä tuntuu, että naiset eivät pidä ko. mainetta niin pahana juttuna parisuhdetta ajatellen.

Mutta siis miten? Itse en tosiaan ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, mutta en keksi miten tuo on mahdollista. Käytkö samoissa paikoissa joissa pyörii samoja ihmisiä, tunnetko satoja ihmisiä vai mitä? 

Ei kannata, tuo sovinisti ja naisvihaaja tulee keksimään aina "oikeat" vastaukset noihin kysymyksiin. Oikeasti tuo ei ole mahdollista ja on ihan ylilautakamaa. Siellä mm. miljoonakapungissa asuvan naisen yksittäiset yhden illan jutut kuulemma tiedetään aina ja ne tulevat varmuudella estämään naisen mahdollisuuden parisuhteeseen :D Ihan huurukamaa.

Olet oikeassa. Viimeisin vastaus oli sen verran absurdi, että se tuli selville, miten kaukana realiteeteista kyseinen henkilö on. Hän jatkakoon omissa realiteeteissaan elämistä. :)

Vierailija
42/54 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, selvennän. Se, että muka "kelpaa vain seksisuhteisiin", johtuu siitä, että on antanut itsensä joutua vain niihin seksisuhteisiin.

Jos haluaa muutakin, niin yhden illan jutut pois ja seksiä kolmansilla tai vaikka vasta neljänsillä treffeillä. Tiputtaa kyllä ne ainoastaan seksin perässä saalistavat pois.

T. Se aikaisempi teidän "naisvihaajaksi" jo nimeämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja 5/22: minulle särähtää korvaan todella paljon tuo "minun autoani ajan vain minä". Itselläni ei ole edes korttia, mutta jos mies ilmoittaisi ensi metreillä jotain tuon kaltaista, etsisin oven aika äkkiä. Jyrkkyys on aika nou-nou, kun pidemmässä suhteessa kompromissit ovat arkipäivää. Tuon kaltaiset lausahdukset helposti varmaan karkottavat pois miehet, joilla on kokemusta vuosien suhteista ja jotka tietävät, mitä se arki on joustamisineen. 

Sait väärän käsityksen, tai minä kai annoin sellaisen. En ole sanonut noin ensi metreillä enkä muutenkaan noin jyrkästi, vaan tilanteessa, jossa mies ottaa minun autoni avaimet tai menee kuskin ovelle kättään ojentelemaan. Minä en koskaan käyttäytyisi noin röyhkeästi muita ihmisiä kohtaan, siis menisi itsestäänselvyytenä toisen omistaman auton rattiin.

Jollei mies taivu siihen kompromissiin, että kukin ajaa omaa autoaan, hän saa mielihyvin etsiytyä ovea kohti.

Nro 5

Vierailija
44/54 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton ajaminen on outo juttu. Ilmeisesti on paljonkin miehiä, jotka eivät ymmärrä, etteivät automaattisesti kuulu kuskin paikalle, jos auto on naisen oma. Luulisin, että 5/22 viittaa tähän eikä siihen, etteikö pitkässä suhteessa joskus aikanaan voisi autoa toiselle ehkä lainatakin. Mene ja tiedä.

Juuri näin.

Nro 5

Vierailija
45/54 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, selvennän. Se, että muka "kelpaa vain seksisuhteisiin", johtuu siitä, että on antanut itsensä joutua vain niihin seksisuhteisiin.

Jos haluaa muutakin, niin yhden illan jutut pois ja seksiä kolmansilla tai vaikka vasta neljänsillä treffeillä. Tiputtaa kyllä ne ainoastaan seksin perässä saalistavat pois.

Miehet ovat jaksaneet odottaa seksiä omalla kohdalla pahimmillaan pari kuukautta. Ei toimi neuvosi.

Vierailija
46/54 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti eniten seksiä harrastavat naiset ovat halutuimpia miesten keskuudessa. Moni mies haluaa päästä suhteeseen tai rengastamaan, vaikka näillä naisilla on lukuisia seksikumppaneita. Suhteet ovat alkaneet yhden illan jutuista tai edenneet muuten nopeasti seksiin ja siitä syventyneet. Naiset ovat hetkessä heti edellisen suhteen päätyttyä uudessa parisuhteessa. Iso osa on jo kihloissa, vaikka ikää vain himpun verran päälle parikymmentä. Kauneimmilla naisilla on ottajia eikä heidän menneisyytensä ketään kiinnosta. Entä "siveelliset" naiset? Joko ovat vuosia ilman mitään suhteita tai harvakseltaan joku kelpuuttaa seksiin esittäen haluavansa enemmän. Aloitteiden tekeminen johtaa vain helpommin siihen, että tulee hyväksikäytetyksi. Kuka mies ei käyttäisi tilaisuutta hyväkseen paremman puutteessa, kun nainen itse tulee tyrkylle?

Vierailija
47/54 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti eniten seksiä harrastavat naiset ovat halutuimpia miesten keskuudessa. Moni mies haluaa päästä suhteeseen tai rengastamaan, vaikka näillä naisilla on lukuisia seksikumppaneita. Suhteet ovat alkaneet yhden illan jutuista tai edenneet muuten nopeasti seksiin ja siitä syventyneet. Naiset ovat hetkessä heti edellisen suhteen päätyttyä uudessa parisuhteessa. Iso osa on jo kihloissa, vaikka ikää vain himpun verran päälle parikymmentä. Kauneimmilla naisilla on ottajia eikä heidän menneisyytensä ketään kiinnosta. Entä "siveelliset" naiset? Joko ovat vuosia ilman mitään suhteita tai harvakseltaan joku kelpuuttaa seksiin esittäen haluavansa enemmän. Aloitteiden tekeminen johtaa vain helpommin siihen, että tulee hyväksikäytetyksi. Kuka mies ei käyttäisi tilaisuutta hyväkseen paremman puutteessa, kun nainen itse tulee tyrkylle?

Tämäpä juuri. Itselleni neitsyyden säilyttäminen reilusti parikymppiseksi asti ei tuonut myöskään mitään etua tai hyötyä. Kaikista eniten seksiä eri miesten kanssa harrastaneilla naisilla on ystäväpiirissä ollut aina eniten oikeaa suhdetta halunneita, hyviä miehiä yhtälailla :D

Nainen ei seksuaalisuuttaan rajoittamalla hyödy mitään. Korkeintaan jos omasta halustaan ei halua yhden illan juttuja tai muutenkaan seksiä suhteen ulkopuolella, tietysti silloin ihan eri juttu.

Vierailija
48/54 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä juuri. Itselleni neitsyyden säilyttäminen reilusti parikymppiseksi asti ei tuonut myöskään mitään etua tai hyötyä. Kaikista eniten seksiä eri miesten kanssa harrastaneilla naisilla on ystäväpiirissä ollut aina eniten oikeaa suhdetta halunneita, hyviä miehiä yhtälailla :D

Nainen ei seksuaalisuuttaan rajoittamalla hyödy mitään. Korkeintaan jos omasta halustaan ei halua yhden illan juttuja tai muutenkaan seksiä suhteen ulkopuolella, tietysti silloin ihan eri juttu.

Minäkin olin neitsyt 21-vuotiaaksi asti eikä sillä ollut mitään merkitystä miehille suuntaan tai toiseen.

Vierailija
49/54 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvio meni mönkään, sillä olin naisena se aloitteellinen osapuoli koko ajan. Halusi se mieskin seksiä, kun repi melkein vaatteet yltäni.

Vierailija
50/54 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ nainen, jolla on pitkiä suhteita ja muutama kosinta takana (muttei ollut koskaan naimisissa) kommentoi:

Olen ok näköinen ja kokoinen, mutta en mikään maailmanluokan kaunotar. Meikillä toki saa efektiä aikaan, Mutten useinkaan meikkaa paljoakaan. Olen älykäs, akateemisesti koulutettu ja työskentelen vauhdikkaalla alalla, jolla ihmiset ovat intohimosta.

Mielestäni olen keskiverto nainen ulkoisesti ja sisäisesti. Minulla kuitenkin on riittänyt vientiä. Välillä se joskus jopa nolotti, kun ystävät tuskailivat päinvastaisten tilanteiden kanssa.

Luulen että seuraavilla asioilla on vaikutusta:

- olen löytänyt minua kiinnostavat asiat ja suhtaudun niihin intohimoisesti

- sytyn keskusteluista

- olen kiinnostunut ihmisistä

- näytän tunteeni, sekä ilot että surut

- olen oma itseni

- olen pitänyt itseni fyysisesti hyvässä kunnossa

Jostain syystä minusta kiinnostuvat miehet, jotka haluavat nimenomaan minusta jotain pidempää. En tunnista itseäni hymyilevän & hiljaisen roolista, vaan enemmänkin olen melko temperamenttinen. Ja aloittajalle, tärkeintä on olla tyytyväinen itsensä kanssa. Se tuntuu pitkälle. Tsemppiä! :)

Vierailija
51/54 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys seksiasiaan: pidän seksistä ja minulla on ollut monia kumppaneita. Seksitaidot varmasti näkyvät miehelle... Vain yhtä on häirinnyt. Muut olivat tyytyväisiä.

T. 50

Vierailija
52/54 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat jaksaneet odottaa seksiä omalla kohdalla pahimmillaan pari kuukautta. Ei toimi neuvosi.

Itse olen pari kertaa ollut fwb-suhteessa, koska ilman seksiä en halua elämääni elää ja parisuhdetta ei ole löytynyt. En todellakaan ole mennyt ekalla tapaamisella sänkyyn, vaan olen ensin tutustunut näihin miehiin ja selvittänyt, millaisia he ovat. Ei ole tarvinnut pettyä. Miten tämä suhteutuu teoriaasi, miesvastaaja; olenko minäkin kelvoton kun vuosien selibaatti ei ole optio?

Juu, en kysele vakavissani. Normaalit aikuiset ihmiset haluavat seksiä, ja jos mies on niin realiteeteista vieraantunut että tahtoo neitseellisen, kuitenkin halukkaan naisen, niin eipä kyllä kiinnosta. :)

Vierailija
53/54 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pari kertaa ollut fwb-suhteessa, koska ilman seksiä en halua elämääni elää ja parisuhdetta ei ole löytynyt. En todellakaan ole mennyt ekalla tapaamisella sänkyyn, vaan olen ensin tutustunut näihin miehiin ja selvittänyt, millaisia he ovat. Ei ole tarvinnut pettyä. Miten tämä suhteutuu teoriaasi, miesvastaaja; olenko minäkin kelvoton kun vuosien selibaatti ei ole optio?

Juu, en kysele vakavissani. Normaalit aikuiset ihmiset haluavat seksiä, ja jos mies on niin realiteeteista vieraantunut että tahtoo neitseellisen, kuitenkin halukkaan naisen, niin eipä kyllä kiinnosta. :)

Vastaan kun pyydetään.

Paino nimenomaan on käsitteellä liiallinen kokemus, tai oikeastaan tarkemmin liiallinen seksikumppanien määrä. Jos nainen on ollut pitkässä ja luottavassa fwb-suhteessa ennen miehen tapaamista, en usko monenkaan miehen olevan moksiskaan. Mutta jos nainen on vienyt baarista ja töistä ja lenkkipolulta kotiinsa hoideltavaksi uuden miehen joka viikko, uskon suurimman osan miehistä pitävän naista vähintään kyseenalaisena valintana.

Useimmat miehet muuten eivät vaadi kumppanilta neitsyyttä, koska se on aika epärealistista nykyisen ideologian aikakaudella. Sen sijaan suurin piirtein kunnollista menneisyyttä kyllä kaikki kunnioittavat.

Tännehän kirjoitti aikaisemmin tällä viikolla mies (joo, joudutte luottamaan, että en ollut minä), joka kertoi avauksessaan ettei pysty rakastamaan ketään muuta niin kuin sitä naista, jolta "vei" neitsyyden. Minä en ole samanlainen, mutta kyllä minuakin kiusaa ja paljon, jos puolisokandidaatti on tarjoillut itseään sadalle miehelle ennen mua.

Miehet ovat aika territoriaalisia, näetkös. Haluavat kilpailla ja haluavat voittaa.

Vierailija
54/54 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kun pyydetään.

Paino nimenomaan on käsitteellä liiallinen kokemus, tai oikeastaan tarkemmin liiallinen seksikumppanien määrä. Jos nainen on ollut pitkässä ja luottavassa fwb-suhteessa ennen miehen tapaamista, en usko monenkaan miehen olevan moksiskaan. Mutta jos nainen on vienyt baarista ja töistä ja lenkkipolulta kotiinsa hoideltavaksi uuden miehen joka viikko, uskon suurimman osan miehistä pitävän naista vähintään kyseenalaisena valintana.

Useimmat miehet muuten eivät vaadi kumppanilta neitsyyttä, koska se on aika epärealistista nykyisen ideologian aikakaudella. Sen sijaan suurin piirtein kunnollista menneisyyttä kyllä kaikki kunnioittavat.

Tännehän kirjoitti aikaisemmin tällä viikolla mies (joo, joudutte luottamaan, että en ollut minä), joka kertoi avauksessaan ettei pysty rakastamaan ketään muuta niin kuin sitä naista, jolta "vei" neitsyyden. Minä en ole samanlainen, mutta kyllä minuakin kiusaa ja paljon, jos puolisokandidaatti on tarjoillut itseään sadalle miehelle ennen mua.

Miehet ovat aika territoriaalisia, näetkös. Haluavat kilpailla ja haluavat voittaa.

Ihan ymmärrettävää periaatteessa, jos mies odottaa itseltään samalla tavalla asioita. Jos mies haluaa seksistä pitävän naisen, niin luulisi sen silti olevan plussaa, että toista tosiaan kiinnostaa, jopa siinä määrin että alkaa fwb-suhteeseen, vs. seksi ei välttämättä kiinnosta, myöskään suhteessa. Omat eksäni ovat yhtä lukuun ottamassa itse viettäneet villimpää elämää kuin minä, joten en olisi hyväksynyt mitään perseilyä omista tekemisistäni, joita pidän täysin normaaleina, kuten heidänkin juttujaan, ja olisin ihmetellyt enemmän seksittömyyttä kuin sitä, että sutinaa on ollut.  

Eipä sillä, jos joku haluaa vain neitsyitä ja sellainen hänet, niin olkoon onnellisia keskenään, ei ole minulta pois. Itse en ole huolinut kaksinaismoralisteja ja siksi en valehtelekaan seksuaalihistoriastani. Kumppanien määrä on oma asiani, periaatteen vuoksi, mutta olen tehnyt tiettäväksi, että seksittä en elä, joskin olen hyvin valikoiva sen suhteen, millaisen miehen kelpuutan sänkyyni. Kiireisimmät kyllästyvät, ennen kuin päästään seksiin asti, jopa silloin kuin olisi fwb-jutusta kyse, on toiminut hyvänä k-pää -suodeattimena. :)