Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lapsiperheeseen antaa lahjaksi Tom of Finland -lakanat ja pyyhkeet?

Vierailija
23.12.2015 |

Lahja tulisi aikuisille, mutta kyllähän lapset ne näkevät sitten käytössä. Lapset 4 ja 7v.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä antais

Vierailija
2/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tahtoisin, mies ei suostu lasten takia :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niissä jotain seisovia kulleja tai pullottavia jättimunia? Jos on, en antaisi.

Vierailija
4/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittais jos sellaset saatais. Lapset meillä 7v. ja 2v.

Vierailija
5/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin ne vain todella hyvälle homoystävälleni. Luulen, että muut joko loukkaantuisivat tai pitäisivät huonona herjana, ja ne jäisivät käyttämättä.

Vierailija
6/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niissä jotain seisovia kulleja tai pullottavia jättimunia? Jos on, en antaisi.

Ei nää lakanat oo niin pahat. Kvg.

Vierailija
7/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuissa pullottaa aika lailla niissä lakanoissa.

Vierailija
8/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, kun nuo tuotteet on valmistettu Intiassa, että mitähän siellä tehtaalla on tuosta kuosista tuumattu. Intia ei kuitenkaan käsittääkseni ole mitenkään edelläkävijä näissä asioissa.

Vierailija
9/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, tosi rumat lakanat. Toisekseen, toki voit antaa, mutta se on eriasia tuleeko ne käyttöön. Meillä ei tulisi. (Lapset 4 ja 3v ja 5kk)

Vierailija
10/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Ajanhengen mukainen pervoilu on syytä sisäistää heti lapsena. Hyvältä pohjalta kasvaa hienoja ja yhteiskuntakelpoisia vapaa-ajattelijoita, joiden on sitten 20 vuoden kuluttua helpompaa hyväksyä tulevaisuudessa esim. eläinseksi, tai avioliitot villisikojen kanssa.

Vierailija
11/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Käyttäisitkö itse?

Vierailija
12/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. En ostaisi edes aikuisille noita.

Vierailija
13/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, totttakai. Varsinkin perheenisät ovat olleet suuresti ilahtuneita näistä ToF:n lahjoista.

Vierailija
14/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai niitä lapsille oliskaan tarkoitettu?

Vierailija
15/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, kun nuo tuotteet on valmistettu Intiassa, että mitähän siellä tehtaalla on tuosta kuosista tuumattu. Intia ei kuitenkaan käsittääkseni ole mitenkään edelläkävijä näissä asioissa.

Se on muuten hassua, että Intiassa miespuoliset ystävät kävelevät käsi kädessä. Suomessa sellaista ei ikinä hyväksyttäisi heteroille kaveruksille.

Vierailija
16/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä niitä lapsia siinä miettis niin, mutta ei nuo mitkään yleisen sisustusmaun mukaiset ole. En itse välitä lakanoissa mistään kuvista. Huono lahja, jos ei tiedä että saaja niistä erityisesti tykkää.

Vierailija
17/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan perheestä! Esimerkiksi minä ilahtuisin tällaisesta lahjasta, mutta voin helposti keksiä kymmenen tuttavaperhettä, jotka eivät ilahtuisi. Minusta lahjan vastaanottajalla pitää olla hyväksyvä ja rento asenne homoihin, muuten lahja tuntuu kiusalliselta tuputtamiselta. Pitää huomioida myös vastaanottajien sisustustyyli. Johonkin romanttiseen talonpoikaistyyliin eivät Tom of Finland -tuotteet istu. Joulu ei ole mielenilmausten ja asennekasvatuksen aikaa. Itse esimerkiksi juttelen mielelläni uskonasioista ystävieni kanssa, mutta kyllä loukkaantuisin, jos saisin Raamatun joululahjaksi.

Vierailija
18/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo liian härskit ole lasten silmille. Ei näy intiimejä paikkoja alasti tms. Kaksi setää vaan seisoo vierekkäin. Tuskin lapset sen enempää noteeraavat lakanoita edes.

Vierailija
19/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ko. lakanat menisivät metallisankoon, jonka jälkeen valelisin ne bensalla ja tuikkaisin tuleen.

Vierailija
20/21 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän lapsi edes tajua että niissä on "homoerotiikkaa".