Voiko lapsiperheeseen antaa lahjaksi Tom of Finland -lakanat ja pyyhkeet?
Lahja tulisi aikuisille, mutta kyllähän lapset ne näkevät sitten käytössä. Lapset 4 ja 7v.
Kommentit (21)
Minä tahtoisin, mies ei suostu lasten takia :(
Onko niissä jotain seisovia kulleja tai pullottavia jättimunia? Jos on, en antaisi.
Ei mua haittais jos sellaset saatais. Lapset meillä 7v. ja 2v.
Antaisin ne vain todella hyvälle homoystävälleni. Luulen, että muut joko loukkaantuisivat tai pitäisivät huonona herjana, ja ne jäisivät käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Onko niissä jotain seisovia kulleja tai pullottavia jättimunia? Jos on, en antaisi.
Ei nää lakanat oo niin pahat. Kvg.
Housuissa pullottaa aika lailla niissä lakanoissa.
Mietin, kun nuo tuotteet on valmistettu Intiassa, että mitähän siellä tehtaalla on tuosta kuosista tuumattu. Intia ei kuitenkaan käsittääkseni ole mitenkään edelläkävijä näissä asioissa.
Ensinnäkin, tosi rumat lakanat. Toisekseen, toki voit antaa, mutta se on eriasia tuleeko ne käyttöön. Meillä ei tulisi. (Lapset 4 ja 3v ja 5kk)
Tottakai.
Ajanhengen mukainen pervoilu on syytä sisäistää heti lapsena. Hyvältä pohjalta kasvaa hienoja ja yhteiskuntakelpoisia vapaa-ajattelijoita, joiden on sitten 20 vuoden kuluttua helpompaa hyväksyä tulevaisuudessa esim. eläinseksi, tai avioliitot villisikojen kanssa.
Ei todellakaan. En ostaisi edes aikuisille noita.
Kyllä voi, totttakai. Varsinkin perheenisät ovat olleet suuresti ilahtuneita näistä ToF:n lahjoista.
No ei kai niitä lapsille oliskaan tarkoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Mietin, kun nuo tuotteet on valmistettu Intiassa, että mitähän siellä tehtaalla on tuosta kuosista tuumattu. Intia ei kuitenkaan käsittääkseni ole mitenkään edelläkävijä näissä asioissa.
Se on muuten hassua, että Intiassa miespuoliset ystävät kävelevät käsi kädessä. Suomessa sellaista ei ikinä hyväksyttäisi heteroille kaveruksille.
En mä niitä lapsia siinä miettis niin, mutta ei nuo mitkään yleisen sisustusmaun mukaiset ole. En itse välitä lakanoissa mistään kuvista. Huono lahja, jos ei tiedä että saaja niistä erityisesti tykkää.
Sehän riippuu ihan perheestä! Esimerkiksi minä ilahtuisin tällaisesta lahjasta, mutta voin helposti keksiä kymmenen tuttavaperhettä, jotka eivät ilahtuisi. Minusta lahjan vastaanottajalla pitää olla hyväksyvä ja rento asenne homoihin, muuten lahja tuntuu kiusalliselta tuputtamiselta. Pitää huomioida myös vastaanottajien sisustustyyli. Johonkin romanttiseen talonpoikaistyyliin eivät Tom of Finland -tuotteet istu. Joulu ei ole mielenilmausten ja asennekasvatuksen aikaa. Itse esimerkiksi juttelen mielelläni uskonasioista ystävieni kanssa, mutta kyllä loukkaantuisin, jos saisin Raamatun joululahjaksi.
Ei nuo liian härskit ole lasten silmille. Ei näy intiimejä paikkoja alasti tms. Kaksi setää vaan seisoo vierekkäin. Tuskin lapset sen enempää noteeraavat lakanoita edes.
Meillä ko. lakanat menisivät metallisankoon, jonka jälkeen valelisin ne bensalla ja tuikkaisin tuleen.
No eihän lapsi edes tajua että niissä on "homoerotiikkaa".
En mä antais