Vierailija

Teini 14 v tykkää vain tästä. Onko tämä joku uusi muotijuttu? Kävin sivuilla ja totesin ettei minulla ole varaa vaatettaa lastani ekologisesti, vaikka maailmantuskansa olisi kuinka suuri..

Kommentit (12)

Vierailija

Ei kelpaa kulkaa henkkamaukat, on kauhistus jos joutuu pukeutumaan riisto/sorto/epäeettisiin ja epäekologisiin vaatteisiin. Kirpparit käyvät ja vain harvat ketjut, kuten GH.
Huokaus. Muilla samanlaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei ole, mulla on ollut globe hopen laukkuja jo useita vuosia

Mikä tämä on tämä sukupolvi, joka ei lähdekkään innoissaan kulutushysteriaan?! Mitämitä? 70-80 luvun lasten lapset?
Meillä on suuri hätä globaalista ilmastonmuutoksesta, kestävästä kehityksestä, demokratiasta sekä ihmisoikeuksista.
Meillä asuu Lisa Simpson!

Vierailija

Meillä ei taas saa ostaa muuta kuin hyväntekeväisyyslahjoja pojalle 21 v ja tytölle 17 v. Ovat aivan tosissaan, eivät halua mitään krääsää.
Ostin kummallekkin silti hyväntekeväisyyslahjan lusäksi kirjan ja neuloin villasukat.
:)

Vierailija

Keski- ikäiset ajavat citymaastureilla ja reissaavat Thaimaahan ja Intiaan.

Onneksi nuorempi suklupolvi osaa ajatella muitakin kuin itseään.

Vierailija

No kyllä tuo porukka marginaalissa on. Minä olen seurannut veljen tyttöjen 15 ja 17 kulutushysteriaa, eikä siinä kuulkaa paljon yksi ilmastonmuutos paina!

Vierailija

Kyllä kierrätys on nyt pinnalla ja kestävä kehitys. Näillä kriteereillä kun ostaa lahjan teinille, ei voi mennä pieleen.
Ellei ole siis kyse elämämkoululaisten lapsista. He takertuvat edelleen materiaan.

Vierailija

Kiva juttu! Olen itse alkanut ostaa hintavampia ja eettisesti sekä muutenkin kestävämpiä vaatteita. Ostan niitä tietenkin vähemmän ja tosi harkiten.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat