Vierailija

Vauvamme 4kk on siis Terho ja anoppi lässyttää aina "Voi pikku tammenterho" ja tammenterho sitä ja tätä. Eikö voi nimittää omalla nimellään, kohtahan poika itsekin luulee että nimensä on tammenterho.

Sivut

Kommentit (45)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä on omalle lapsellemme vaikka mitä ihmeellisiä lempinimiä ja ollaan niillä kutsuttu syntymästä asti, mutta hyvin silti tunnistaa oman nimensä. Ei tunnista lempinimiä :D

Vierailija

Jaa. Minä kutsuisin Terhoa Pervoksi tai yksinkertaisesti Paskaksi. Kuka on niin tyhmä idiootti että antaa lapselleen nimeksi Terho? Taisi olla vahinko koko kersa, ja sellainen jota kadutaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä kutsuisin Terhoa Pervoksi tai yksinkertaisesti Paskaksi. Kuka on niin tyhmä idiootti että antaa lapselleen nimeksi Terho? Taisi olla vahinko koko kersa, ja sellainen jota kadutaan?

Sulla on ainakin takanasi täydellisesti epäonnistunut hoitojakso...

Vierailija

Ettekö vietä itse lapsenne kanssa juuri aikaa ja kutsu häntä nimeltä, jos kerran pelkäätte että lapsi omaksuu anopin hänelle antaman lempinimen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikamme on Mikael. Anoppi kutsuu Mikluksi.

Vähän niinku puklu

Tunnen aika montakin "Miklua". Yleinen lempinimi Mikaelille.

Vierailija

Minua taas ärsyttää "äippäloma" sana. Mikä ketun äippä. Ällöttävä sana. Kertoo just aivottomista kännykänräplääjämutseista, minäminä tyypeistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua taas ärsyttää "äippäloma" sana. Mikä ketun äippä. Ällöttävä sana. Kertoo just aivottomista kännykänräplääjämutseista, minäminä tyypeistä.

No daa! Tietty ollaan äippälomalla sit ku masuasukki on syntynyt!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat