Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tulee paha olo kun viestiin ei vastata

Vierailija
23.12.2015 |

Keräsin ensin rohkeutta useita päiviä ja laitoin sitten viestin miehelle josta olen kiinnostunut. Kuvittelin, että meillä on ollut jotain silmäpeliä, mutta taisin tulkita väärin. Eikä siinä mitään, mutta miksi ei voi edes kohteliaasti vastata jotain :( kysyin kuitenkin vaan kuulumisia. Mies on kuitenkin nähnyt viestin jo pari päivää sitten. Tulee paska fiilis kun toinen ei sen vertaa arvosta että vaivautuisi vastaamaan

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan toi vaan joku typerä sosiaalinen peli? Ainakin joskus jossain naistenlehdissä oli "sääntöjä", kuinka nopeasti tai hitaasti pitää kommunikoida. Tyyliin jos saat jonkun kiinnostavan tyypin numeron, tekstaa vasta kolmen päivän kuluttua. Ilmeisesti jotkut aikuiset oikeesti pelaa tollain, en ymmärrä miksi...

Vierailija
2/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Vähän liiankin hyvin. 

Et voi tehdä muuta kuin odottaa. Tsemppiä, toivottavasti vastaisi jotain :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tyyppi on kyseessä? Superujo (Naispelko22?), naistenmies, sosiaalisesti vähän urpo..?

Vierailija
4/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teistä kertoo se ettei oma puoliso vastaa viesteihin mitään? Sanoo aina että on tärkeämpääkin tekemistä kuin istua ja näpyttää puhelinta. Sitten kuitenki ku olen itsekkin kotona ja joku muu laittaa viestin niin niihin muiden laittamiin viesteihin kyllä on aikaa vastailla vaikka ois mitä meneillään sillä hetkellä.

Vierailija
5/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan jos toiselle yritetään saada huono/jännittynyt mieli sillä että ei vastata heti kun hyvin ehtii. Varmaan siinä saa itseään korotettua.

Vierailija
6/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräsin ensin rohkeutta useita päiviä ja laitoin sitten viestin miehelle josta olen kiinnostunut. Kuvittelin, että meillä on ollut jotain silmäpeliä, mutta taisin tulkita väärin. Eikä siinä mitään, mutta miksi ei voi edes kohteliaasti vastata jotain :( kysyin kuitenkin vaan kuulumisia. Mies on kuitenkin nähnyt viestin jo pari päivää sitten. Tulee paska fiilis kun toinen ei sen vertaa arvosta että vaivautuisi vastaamaan

Lakkaa jo murehtimasta moista asiaa. Jos ei vastaa niin eihän sinun maailma siihen voi kaatua. Jatkat elämää. Onkin syytä pysähtyä miettimään miksi ärsyynnyt siitä ettei sinulle vastata. Onko todella syy se ettei hän vastaa vai jokin muu. Minä epäilen että jokin muu sinua kiukuttaa.

Hällä on varmasti hyvä syy olla vastaamatta. Joko todella et kiinnosta, hällä on jo joku toinen, hän ei ole suomessa, hän ei ole päässyt lukemaan viestiäsi.

Mieti oletko läheisriippuvainen kun hermostut noin vähäpätöisestä asiasta.

Vierailija
7/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teistä kertoo se ettei oma puoliso vastaa viesteihin mitään? Sanoo aina että on tärkeämpääkin tekemistä kuin istua ja näpyttää puhelinta. Sitten kuitenki ku olen itsekkin kotona ja joku muu laittaa viestin niin niihin muiden laittamiin viesteihin kyllä on aikaa vastailla vaikka ois mitä meneillään sillä hetkellä.

Joko viestittelet miehelle ihan liikaa jotain tyhjänpäiväistä, tai sitten mies pitää sinua itsestäänselvyytenä.

Vierailija
8/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et juttele hänen kanssaa. Vai laitako viestejä kerran tuntiin. Itse laitan viestiä päivällä vain silloin jos on todella tärkeää asiaa. En viestittele turhanpäiväisyyksiä. Hän vastaa aina jossain vaiheessa kun kerkiää. En odotakkaan että hän vastaa heti. Asia josta laitan viestiä työaikaan on korkeintaan sitä että itse joudun olemaan myöhempään töissä tai jotain yhtä tärkeää.

Voin kuvitella että jos laitat monesti päivään viestiä ja asiakaan ei ole mikään todella tärkeä niin hän ei vastaa. Johan hänen työkaverinsakkin luulee että sinä holhoat häntä jos hän koko ajan tekstailee sinun kanssa. Kerkii ne asiat jutella kotonakin eikä työaikaan.

En itsekään vastaisi työaikaan jos asia ei olisi tärkeä.

Vierailija
9/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit soittanut. Ei se oo sulle kiinnostunut kertomaan kuulumisiaan.

Vierailija
10/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on kummaa että aina täytyy heti vastata viestiin tai soittaa takaisin jos ei ole vastannu puheluun. Miksi ihmeessä. En koskaan soita takaisin jos en ole vastannu. Asia ei ole voinu olla tärkeää koska/jos ei ole jättäny viestiä vastaajaan.

Enkä kyllä vastaa heti viesteihinkään jos asialla ei ole kiirus tai tosi tärkeä.

Ei ole tarvinnu ennenkään olla aina tavoitettavaissa ei tarvitse olla nykyäänkään. Ja välillä on ihanaa laittaa koko vempele kiini muutamaksi päiväksi. Saa olla rauhassa. En tosin pidä puhelinta edes mukana jos olen metsässä, lenkillä, ostoksilla. Ja laitan ainakin kiinni tai äänettömälle jos olen töissä, kaupassa, kylässä tai meillä on joku käymässä. Yksi asia kerrallaan. Jos jollain on hätä hän laittaa viestin vastaajaan.

Vierailija
11/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia viestejä sinä kiroitat? Siis onko niissä jotain asiasisältöä, vain ihan vain hempeilyä?

Vierailija
12/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoimatta ap:n tilanteeseen, kyllä siihen syynsä on että aikuisetkin ns pelailee.

Vierailija
13/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne on ikävä :( Ihmettelen miksi ei saisi tuntua pahalta tai sitä ei saisi sanoa?! Voi olla toki nykyistä ihmissuhdepeliä, jossa vastaillaan vasta tietyn ajan jälkeen. Ja jos ei vastata niin sittenkin. Toisaalta siinäpä "viestiä" itselle, fiksu ihminen vastaa kohteliaasti sittenkin vaikka ei kiinnosta.

Vierailija
14/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et Ooo kovin tärkeä

Vastaa jos jaksaa

Vierailija
15/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet ajattele sääntöjen mukaan kuten naiset.

Mies ei ole ap:sta kiinnostunut ja ei edes omaa sen vertaa käytöstapoja, että olisi vastannut ja kysynyt ap:n kuulumisia. Sen ei olisi tarvinnut johtaa mihinkään ja keskustelun hiipuminen miehen puolelta olisi joka tapauksessa kertonut ap:lle, että miestä ei kiinnosta.

Vierailija
16/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on varattu ja harrasti vain flirttailua eikä halua nyt antaa vääriä toiveita.

Vierailija
17/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunne on ikävä :( Ihmettelen miksi ei saisi tuntua pahalta tai sitä ei saisi sanoa?! Voi olla toki nykyistä ihmissuhdepeliä, jossa vastaillaan vasta tietyn ajan jälkeen. Ja jos ei vastata niin sittenkin. Toisaalta siinäpä "viestiä" itselle, fiksu ihminen vastaa kohteliaasti sittenkin vaikka ei kiinnosta.

No minulle käy välillä niin, että jos viesti ei sisällä mitään kiirreellistä ja/tai tärkeää ja viestin lukuhetkellä on muuten hässäkkä päällä, niin ajattelen vastaavani siihen joskus myöhemmin. Ja välillä unohdan vastauksen kokonaan.

Mitä ap tarkalleen kirjoitti viestiin? Kysyitkö jotain, mihin voisi odottaa vastausta?

Vierailija
18/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kiinnosta, niin helpointa on olla vastaamatta. Ei siinä vaiheessa mietitä onko se kohteliasta vai ei.

Vierailija
19/37 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän olisi kiinnostunut, hän olisi kyllä jo vastannut. Nyt hän varmasti yllättyi viestistä, eikä heti keksinyt miten vastaisi siihen. Sitten vastaaminen muuttui vaikeammaksi ja vain unohtui ja jäi. Vähän epäkohteliasta ehkä, mutta normaalia ja luonnollista. Itselle vähemmän tärkeitä asioita ei vain aina muista kun on viisi muuta asiaa päällä.

Älä suotta murehdi asiaa. Tiesit riskit, kun lähetit hänelle viestin. Halusit tietää, onko mies kiinnostunut. Ei ole. Se ei ole sinun vikasi, ja olit rohkea kun otit ensimmäisen askelen. Nyt vaan eteenpäin.

Vierailija
20/37 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa jokapäiväiseen miesten maailmaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi