Vierailija

Illalla lenkillä saatan kulkea kadulla ja nähdä viereisellä kadulla tai parkkipaikalla ihmisen. Hän ei huomaa minua koska olen hiljaa ja kaukana. Kerran pysähdyin hetkeksi katsomaan yksinäistä miestä kävelemässä ja tunsin itseni sarjamurhaajaksi.
Äsken rappukäytävässä kuului kolinaa ja menin ovisilmään katsomaan. Olin hipihiljaa, kun nuori siivoojatyty moppasi oveni edestä. Ei voinut mistään tietää, että joku katsoi.
.
Eniten kuumottavat tilanteet, joissa itse luulen olevani yksin ja joku katseleekin. Se voi olla mikä tahansa tyyppi mitä tahansa mielessään.

Kommentit (3)

Vierailija

Mä osaan "kadota" mm. kuolleeseen kulmaan. Olen siinä jotenkin erityislahjakas varmaan vuosien harjoittelun takia. Huvittelen mm. silleen, että kävelen aivan tyypin takana ja sitten yskäisen kuuluvasti ja kattelen miten se hyppää kauhusta kun ei tajunnut kenenkään olevan lähistöllä. Tai sitten kuulen rapussa miten hissi käynnistyy alhaalla ja seison hissin oven kohdalla täsmälleen siinä paikassa jossa mut näkee sillä hetkellä kun nostaa katseen rappuun. Toiimii joka kerta eikä tarvii edes sanoa PÖÖ :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat