Vierailija

Haluais olla luonani ja että mun kanssa olisi paljon kivempaa. No miksi vitussa sitten lähti ryyppäämään ja miksi ei ole kanssani? En ota luokseni mitään känniääliöitä jos sitä tarkoittaa.

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kännissä voi nousta tunteet pintaan.

No tottakai. Mutta on se samanlainen selvinpäinkin. Meillä nyt on muutenkin vähän yhteistä aikaa, mutta toki ystävät ovat etusijalla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se haluaa saada pillua sitten, kun tulee kotiin. Tai krapulassa.

Tämä on mun koti, ei hänen. Ja sai pillua tänään. Ja on varmaan jo oppinut etten pihtaa koskaan. Joten tuskin se syynä. Ap

Vierailija

Hui! Onko ap tiukkis. Toinen lähtenyt vähän istumaan iltaa, tullut ikävä ja rätkytystä vaan saa niskaan. Etkö sinä koskaan käy juhlimassa?

Vierailija

Miksi viettäisi kanssasi aikaa, kun voi olla kännäämässä poikien kanssa ja sinulle riittää, kun kännipäissään sepittää pari viestiä?

Vierailija

Viina on viisasten juoma, älä vastaa sille mitään. Huomenna on uusi päivä, juttele sen kanssa vakavasti kun se on selvinpäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hui! Onko ap tiukkis. Toinen lähtenyt vähän istumaan iltaa, tullut ikävä ja rätkytystä vaan saa niskaan. Etkö sinä koskaan käy juhlimassa?

Kyllä mutta miesystävä haluaa tulla aina mukaan. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi viettäisi kanssasi aikaa, kun voi olla kännäämässä poikien kanssa ja sinulle riittää, kun kännipäissään sepittää pari viestiä?

Saa olla ystävien kanssa mutta viestit ärsyttää kun on mahdollisuus olla mun kanssa kuitenkin. Ap

Vierailija

Minä en katsoisi pitkään miestä, joka juo usein kännit. Ehkä kerran vuodessa olisi ok. En itsekään kännää, joten ei kiinnosta kännäävät miehet. Toki joitakin ei haittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en katsoisi pitkään miestä, joka juo usein kännit. Ehkä kerran vuodessa olisi ok. En itsekään kännää, joten ei kiinnosta kännäävät miehet. Toki joitakin ei haittaa.

Minua haittaisi, jos mies kännäisi useamman kerran viikossa tai jos se menee aina kaiken muun edelle. Tässä elämävaiheessa bilettäminen on niin yleistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika tuore suhde? Älä huoli, jossain vaiheessa se ei enää pistä viestiä.

Puoli vuotta eli on tuore suhde. Kiva että typerä känniviestittely loppuu jossain vaiheessa. Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat