Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan exän sänkyyni kanssani?

Vierailija
22.12.2015 |

Meille on tulossa yhteinen kahdenkeskinen viikonloppu ja haluaisin päästä hänen kanssaan peuhaamaan. Miten voisin hienovaraisesti ottaa asian esille?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä ap ketään petä, mutta ymmärsin että eksäsi on jo varattu, joten onko tässä kiihottavinta se, että saisit hänet pettämään nyksäänsä?

Ei minua kenenkään pettäminen kiinnosta. Haluaisin vain exäni vielä hetkeksi itselleni.

Ap.

Tietenkin.

Vierailija
22/26 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilät hyvä ajatus. Onko lisää? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinun ex ajattelee asiasta?

Vierailija
24/26 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua eksääni enää edes hetkeksi takaisin, vaikka se seksi olikin ihanaa. Ihan vain siksi, että se oma toipumiseni ja irtaantumiseni suhteesta lähtisi taas alusta, enkä sitä halua.

Vierailija
25/26 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioissani sain exäni monta kertaa takaisin niin kauan kuin sitä tarvitsin. Tuntui etten kenenkään muun kanssa voisi ollakaan ja nyt tuskin enää muistankaan, millainen se ex olikaan. Kai olisin valmis siirtymään uuteen...

Vierailija
26/26 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua eksääni enää edes hetkeksi takaisin, vaikka se seksi olikin ihanaa. Ihan vain siksi, että se oma toipumiseni ja irtaantumiseni suhteesta lähtisi taas alusta, enkä sitä halua.

Olen minä tuotakin miettinyt. Mutta tällä kertaa tietäisin että se olisi vain hetkellistä. En antaisi itseni kiintynyt. Olisi tiedossa ettei se jatkuisi siitä eteenpäin.

Ap