Nainen voisitko seurustella miehen kanssa joka on käynyt pelkän peruskoulun
Kommentit (69)
Tiedän peruskoulun päättäneistä sen verran, että nykymaailmassa ne, jotka eivät peruskoulun jälkeen muihin kouluihin jatka, ovat melko syrjäytynyttä porukkaa. Voi olla neurologista vaivaa, mielenterveysongelmia, tai muuten normiyhteiskunnan ulkopuolella. Ne, joilla on edes jossain määrin elämä hanskassa, jatkavat kaikki vähintäänkin oppisopimuskoulutukseen. Eikä asialla ole mitään tekemistä rahan kanssa. Mielenterveysongelmainen syrjäytynyt mies ei ihan muista syistä ole hyvää puolisomateriaalia kenellekään.
En missään nimessä yliopisto täyttyy olla käyty!
Oikein mielelläni. Korkeakoulutetut ovat itselleni melkoinen turn-off.
Enemmän riippuis siitä, mitä mies oli sen peruskoulun jälkeen tehnyt. Omasta ikäluokastani -65 varmaan miltei kaikilla jokin koulutus peruskoulun jälkeen löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän peruskoulun päättäneistä sen verran, että nykymaailmassa ne, jotka eivät peruskoulun jälkeen muihin kouluihin jatka, ovat melko syrjäytynyttä porukkaa. Voi olla neurologista vaivaa, mielenterveysongelmia, tai muuten normiyhteiskunnan ulkopuolella. Ne, joilla on edes jossain määrin elämä hanskassa, jatkavat kaikki vähintäänkin oppisopimuskoulutukseen. Eikä asialla ole mitään tekemistä rahan kanssa. Mielenterveysongelmainen syrjäytynyt mies ei ihan muista syistä ole hyvää puolisomateriaalia kenellekään.
Ei kaikilla syrjäytyneillä ole mielenterveysongelmia, ei kaikki ole ''lassukoita'', peräkammarin poikia, friikkejä. Itse olen absolutisti, tikissä kunnossa, armaania ja dolcea päällä, huoliteltu ulkonäkö, en erotu massasta, naiset katsoo kadulla hymyillen. Olen oman elämäni herra, vapaa mies.
Täsäkin ketjussa tulee jälleen esille naisten tavaton kapeakatseisuus, statuksen palvonta sekä laumasieluisuus. Suosittelen kaikkia itsenäiseen ajatteluun ja aitoon sivistykseen kykeneviä, koulunpenkit hyvissä ajoin hylänneitä fiksuja miehiä pysyttelemään kaukana kaikista keskinkertaisista norminaisista. Ansaitsette parempaa! :)
Taas nää samat, elämässään epäonnistuneet, isäksi kykenemättömät ja parisuhteeseen kelpaamattomat , kouluttautumattomat, mt-ongelmaiset miehet alkavat jankkaamaan täällä omia mielipiteitään :D
Kai te oikeasti tajuatte, että teitä säälitään ja teille nauretaan? Ei teitä kukaan ota kuulkaa tosissaan koskaan.
Kyllä voisin sillä ehdolla, että on käynyt Elämän Kovan Korkea Koulun.
En. Sellainen mies vaikuttaa saamattomalta ja mahdollisesti yksinkertaiselta. En koskaan yt-Suomessakaan maksaisi (laiskan) elämää. Luotaantyöntävä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Täsäkin ketjussa tulee jälleen esille naisten tavaton kapeakatseisuus, statuksen palvonta sekä laumasieluisuus. Suosittelen kaikkia itsenäiseen ajatteluun ja aitoon sivistykseen kykeneviä, koulunpenkit hyvissä ajoin hylänneitä fiksuja miehiä pysyttelemään kaukana kaikista keskinkertaisista norminaisista. Ansaitsette parempaa! :)
Niin, nyt äkkiä eristäytykää kaikista naisista koska vauvapalstalle kirjoittavat ihan kaikki Suomen naiset joten kaikki mitä täällä luet edustaa kaikkien naisten mielipiteitä! Jos näet jossain yhdenkään naisen, niin se kirjoittaa vauvapalstalle ja takuulla vastasi tähänkin ketjuun joten pakene henkesi edestä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla syrjäytyneillä ole mielenterveysongelmia, ei kaikki ole ''lassukoita'', peräkammarin poikia, friikkejä. Itse olen absolutisti, tikissä kunnossa, armaania ja dolcea päällä, huoliteltu ulkonäkö, en erotu massasta, naiset katsoo kadulla hymyillen. Olen oman elämäni herra, vapaa mies.
Porvoosta sinä olet, mutta juttele sinä vaan...
Vierailija kirjoitti:
Taas nää samat, elämässään epäonnistuneet, isäksi kykenemättömät ja parisuhteeseen kelpaamattomat , kouluttautumattomat, mt-ongelmaiset miehet alkavat jankkaamaan täällä omia mielipiteitään :D
Kai te oikeasti tajuatte, että teitä säälitään ja teille nauretaan? Ei teitä kukaan ota kuulkaa tosissaan koskaan.
Minkälainen kieroutunut nainen jaksaa jauhaa tuollaista stereotyyppistä paskaa jostain mielenterveysongelmista, kelpaamattomuudesta yms.? Tuohan on jo vihapuhetta, ei muuta. Oletko itse joku primadonna joka tulee ryhmänussituksi joidenkin korkeasti kouluutettujen vellihousujen toimesta? :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työelämässä oikeasti sellaisessa paikassa, että näen näitä tyyppejä, jotka eivät minnekään jatka. Mikäs siinä, jos olet omaan elämääsi tyytyväinen, mutta oman tyttäreni toivoisin pysyvän sellaisista tyypeistä kaukana. Aika jännä muuten haukkua muita rahanahneiksi, jos oma onnistumisesi mitta on jotkut merkkivaatteet:) Monelle muulle se on esim kyky toimia yhteiseksi hyväksi.
Mun mies oli kun naimisiin mentiin, mutta nyt on insinööri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työelämässä oikeasti sellaisessa paikassa, että näen näitä tyyppejä, jotka eivät minnekään jatka. Mikäs siinä, jos olet omaan elämääsi tyytyväinen, mutta oman tyttäreni toivoisin pysyvän sellaisista tyypeistä kaukana. Aika jännä muuten haukkua muita rahanahneiksi, jos oma onnistumisesi mitta on jotkut merkkivaatteet:) Monelle muulle se on esim kyky toimia yhteiseksi hyväksi.
Joo sun tytär kuitenkin vilkaisee olkansa yli märkänä kun kävelen hänen ohi. Annan aina rahaa jos on käteistä ja joku minua vähempi osainen tulee pyytämän, annatko sinä spurgulle tai jollekkin jota elämä raiskannut rahaa omasta pussista? En mittaa onnistumista merkkivaatteissa, 100€ laatu farkut sattuu säilymään vähän pitempään, kuin robin hoodin pappa farkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en. Kyllä jonkinlainen koulutus ja ammatti pitää olla.
Juuri näin. Itse puolestani en missään tapauksessa seurustelisi naisen kanssa, jolla ei ole korkeakoulututkintoa joltain ei-huuhaa -alalta (humanistiset, naistutkimus yms. soopa ei kelpaa).
Sulta ei kysytty. Tässä kysyttiin naisilta, huom. Lassukoilta siis pääsy kielletty.
On se hauskaa lukea näitä stereotypioita :D :D
Tunnen yhden ERITTÄIN upon tekniikan tohtorin, jolla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja ja kaiken lisäksi kuvittelee olevansa muita älykkäämpi. Siis oikeesti aivan järkyttävä sosiaalinen urpo ja juntti sekä pihiydessään täys pelle eikä tajua olevansa naurunalainen.
Voisin siis tämän perusteella yhtä lailla kysyä, ottaisitko koulutetun miehen.
olen naimisissa miehen kanssa jolla koulutuksena pelkkä peruskoulu. Perusti oman yrityksen jolla lyö rahoiksi paljon paremmin kuin minä. Olen itse amk-tason koulutuksen hankkinut. Kaiken lisäksi miehellä tuntuu olevan älyä ja maalaisjärkeä enemmän ku mulla ni en nää syytä miksen vois elää hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
On se hauskaa lukea näitä stereotypioita :D :D
Tunnen yhden ERITTÄIN upon tekniikan tohtorin, jolla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja ja kaiken lisäksi kuvittelee olevansa muita älykkäämpi. Siis oikeesti aivan järkyttävä sosiaalinen urpo ja juntti sekä pihiydessään täys pelle eikä tajua olevansa naurunalainen.
Voisin siis tämän perusteella yhtä lailla kysyä, ottaisitko koulutetun miehen.
Se että sinä tunnet yhden tuollaisen, ei tarkoita, että voisi mitenkään yleistää. Itse tunnen ainoastaan fiksuja tekniikan tohtoreita.
Itse en luultavasti voisi seurustella pelkän peruskoulun käyneen miehen kanssa. Monella kouluttamattomuus johtuu laiskuudesta, täydellisestä lahjattomuudesta tai huumeiden/alkoholin käytöstä tai rikoksiin ryhtymisestä. Ei tietenkään kaikilla, mutta nyt on jo niin kauan ollut kaikilla mahdollista käydä edes joku koulutus peruskoulun jälkeen, että on aika omituista jos jollain ei ole mitään. Ainakin pitäisi tietää mikä on syy siihen. Ne supermenestyneet "rahaatehneet" yrittäjät ovat varmasti hyvin harvassa.
Aika huvittavaa, että jotkut kuvittelevat näköjään, että kouluttautuminen = hyvä palkka. Ei se niin mene. Kouluttautuminen sen sijaan korreloi usein yleisen yritteliäisyyden kanssa. Miehen tuloilla ei ole minulle merkitystä, mutta sillä on saako hän elämässään mitään aikaan. Sellainen joka ei ole peruskoulun lisäksi saanut opiskeltua mitään, ei todennäköisesti muutenkaan elämässään saa aikaiseksi mitään.
Eihän nyt kukaan (toivottavasti) pelkän koulutustaustan perusteella voi ruveta seurustelusta päättämään. Jos mies kerran on päässyt sen verran lähietäisyydelle että seurustelua jo harkitaan niin tällä on muitakin meriittejä kuin diplomi :)