Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen voisitko seurustella miehen kanssa joka on käynyt pelkän peruskoulun

Vierailija
22.12.2015 |

Onko miehen koulutuksen puute turn off?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn off. Siihen vaikuttaa muut asiat.

Vierailija
2/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en. Kyllä jonkinlainen koulutus ja ammatti pitää olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse maisteri. Mietin vaan, että oltaisiinko täysin eri maailmoista ja löytyisikö keskusteltavaa. Ja millainen ihminen ei hanki mitään koulutusta?? Onko hyvin lyhytjänteinen, se ainakin olisi turn off. Muuten kyllä voisin.

Vierailija
4/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna, en usko, että voisin. En sen koulutuksen puutteen takia sinänsä, vaan sen takia, mikä koulutuksen puutteeseen on johtanut. Se ei nyky-yhteiskunnassa ole ihan normaali tilanne kuitenkaan, vasn jotain - ja yleensä useampia asioita - pelkälle peruskoulukououtukselka jäävän tai jättäytyvän ihmisen elämässä on vialla.

Vierailija
5/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on kaksi lastakin sellaisen kanssa. 

Vierailija
6/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en. Riippuu tietenkin myös muista asioista. Itselläni on kaksi korkeakoulututkintoa ja kyllä se vain niin on että eniten on samalla aaltopituudella suunnilleen samantasoisesti koulutettujen kanssa. Pääsääntöisesti - poikkeuksiakin kyllä on olemassa.

Vierailija
7/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan äkkiseltäni. Mutta ei koulutus mikään itseisarvo ole. Jos on onnistunut pääsemään työelämään ilman koulutusta, niin mikä ettei. Lähtökohtaisesti pidän kuitenkin tärkeänä, että mies on työorientoitunut eli halukas ja valmis töihin.

Vierailija
8/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan äkkiseltäni. Mutta ei koulutus mikään itseisarvo ole. Jos on onnistunut pääsemään työelämään ilman koulutusta, niin mikä ettei. Lähtökohtaisesti pidän kuitenkin tärkeänä, että mies on työorientoitunut eli halukas ja valmis töihin.

Vierailija
9/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oma mieheni on dosentti jolla on lisäksi monia muita akateemisia meriittejä. Peruskoulun käynyt mies voi toki olla yhtä fiksu, mutta luultavasti niin eri maailmasta kuin minä, että kulttuurierot välillämme olisivat rasite jossain vaiheessa.

Vierailija
10/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on älykäs ja lyönyt esim. rahoiksi perustamalla yrityksen heti peruskoulun jälkeen, niin joo. Mutta jos on laiskuuttaan jättänyt kouluttautumatta, niin en. Toki vielä monet muutkin asiat vaikuttaa parinvalintaan, ei pelkkä koulutus.

Vierailija
11/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen paraikaa. Nyt kyllä keväällä saa paperit käteen amiksesta n. 30v iässä. Itse olen amiksen ja lukion käynyt. Isäni käynyt myös pelkän peruskoulun ja ollut hyvin tuottavassa ammatissa jo 30 vuotta, sekä hänellä on yllättävän hyvä yleissivistys sekä maalaisjärkinen asenne.

Vierailija
12/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en. Kyllä jonkinlainen koulutus ja ammatti pitää olla. 

Juuri näin. Itse puolestani en missään tapauksessa seurustelisi naisen kanssa, jolla ei ole korkeakoulututkintoa joltain ei-huuhaa -alalta (humanistiset, naistutkimus yms. soopa ei kelpaa).  

Vierailija
13/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on älykäs ja lyönyt esim. rahoiksi perustamalla yrityksen heti peruskoulun jälkeen, niin joo. s.

Ei näitä tyyppejä oikeasti ole olemassa. Jos joku lyökin rahoiksi peruskoulupohjalta firman perustamalla ( ja se on harvinaisempaa kuin ammattijalkapallolla rikastuminen Suomesta ponnistaen) ne rikkaina pysyvät hankkivat kyllä nopeasti esim opppisopimuksella tai näytöillä tutkinnon.

Vierailija
14/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä ikäinen mies ja mitkä on syyt siihen, että peruskoulun jälkeinen koulutus on käymättä. Jos alle 25-vuotiaalla miehellä on jäänyt amis/lukio kesken, koska on saanut vakituisen työn josta tykkää, niin on ok. Jos koulu taasen on jäänyt käymättä/kesken koska mies on laiska tai liian tyhmä, niin en ikinä seurustelisi sellaisen kanssa, varsinkaan työttömän.

Silti olisi outoa, jos mies ei työn ohelle ottaisi edes oppisopimuskoulutusta ja varmasti vaikuttaisi negatiivisesti. Muutenkin itse pyrin yliopistoon ja olisi todella noloa esitellä täysin kouluttautumaton mies yliopistotutuille jne. Olen itsekin nuori, ammattiin valmistunut ja mieheni opiskelee työn ohella ammattia.

Vierailija
15/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän se taas nähdään se naisten rahanhimo, lukuunottamatta paria mukavaa tyttöä joilla jalat maassa.

Koulutus ei kerro ihmisen älykkyydestä mitään. Moni irtisanoutuu yhteiskunnasta juuri teidänlaisten yksinkertaisten ja ilkeiden ihmisten vuoksi. Rahan kun laittaa elämässä tärkeimmäksi prioriteetiksi ei tule koskaan olemaan oikeasti onnellinen.

Vierailija
16/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmissa ikäluokissa on paljon pelkän kansa-/keskikoulun käyneitä. Miksei tämä ole kenellekään ongelma, mutta pelkän peruskoulun käyminen on?

Vierailija
17/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos sitä kouluttautumattomuutta ei mistään huomaa. Miltei aina tosin huomaa.

Vierailija
18/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmissa ikäluokissa on paljon pelkän kansa-/keskikoulun käyneitä. Miksei tämä ole kenellekään ongelma, mutta pelkän peruskoulun käyminen on?

Olet varmaan käynyt itse pelkästään peruskoulun kun et näytä käsittävän miksi on aika iso ero menneisyyden ja nykyhetken välillä... :)

Vierailija
19/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorimmat kansa-/keskikoulun käyneet ovat n. 50-55-vuotiaita. Maailma oli silloin hieman toisenlainen kuin nykyisin.

Vierailija
20/69 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, kunhan on jatkanut elmänkouluun.

No joo, tosissaan sanottuna niin kyllä voisin olla, jos on muuten samanhenkinen esim. lähtenyt koulusta yrittäjäksi tms. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän