Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyin mieheltä että pidetäänkö pikku palaveri jouluvalmisteluista

Vierailija
22.12.2015 |

Esim mitä ostetaan, tehdään ruokaa ym.

Vastaus:en jaksa, käyn huomenna ostamassa porukoille ässäarvat.

Ok. Emme siis tee mitään valmisteluita emmekä osta mitään. Jemmaan itselleni piiloon pariksi päiväksi kahvimaitoa :)

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein!

Vierailija
2/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pidä edes kinkusta? Unohti kaikki ruokajutut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa mies olla hämmästynyt, kun jouluruuat ja -koristeet eivät olekaan ilmestyneet tyhjästä itsekseen niin kuin kotonaan aikoinaan.

Vierailija
4/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sitten kertomaan kuinka kävi :)

Vierailija
5/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu meininki. Jos ei kumppania kiinnosta, niin ei tarvitse kenenkään yksinään olla jouluorjana. 

Vierailija
6/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh :) tuu sitten raportoimaan tänne, että miten teidän joulu meni.

Vierailija
7/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kuulostaa ihan minun exälle.

Vierailija
8/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meno. Minullakin ollut tuollainen ex-mies. Saa sitä ABC:ltä sitten pikkupurtavaa pyhien aikaankin.

Vierailija
9/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, niin teette sitten noin :) eipä tarvitse ainakaan stressata mitään.

Vierailija
10/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein miehelle jos tyrmistyy aattona kun joulu ei olekaan ilmestynyt yön aikana koristeiden, kuusen ja ruokien muodossa mutta sääli jos ap oikeasti haluaisi viettää joulua.. ei se yksin laittaminenkaan ole kivaa jos tuntuu että toista ei tippaakaan kiinnosta :(

Vierailija
11/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies hermostuu aattona jouluttomuuteen, niin ap ja mies voivat sopia viettävänsä sitä Tapanin jälkeen, kun kaupat on taas auki ja jakaa hommat tasan.

Ei se joulun vietto aikuiselle ole päivästä kiinni. Ja jos ap:n miehelle on, niin oppii sitten ehkä kerralla, että lusmuilu voi kostautua.

Vierailija
12/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh menköön tämä joulu näin. Ensi vuonna kun on vauva, lähdetään sen kanssa viettämään kahdestaan joulua jonnekin muualle. Käydään me nytkin aattona sukulaisissa. Joilupäivnä meille on tulossa vieraita. Odotan mielenkiinnolla :)

Ap

Vierailija
13/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiastahan ei olisi tietenkään kannattanut keskustella aikaisemmin...

Vierailija
14/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sanoi, että tehdään joulun kotihommat yhdessä. Se yhdessä tekeminen on ollut sitä, että minä olen siivonnut ja laittanut hommia kuntoon hiki hatussa ja mies on istunut terassilla piippu suussa ja oluttuoppi kädessä. Minulle hän on äksyillyt yhdestä jos toisestakin asiasta. Kissan laatikon hän on luvannut siivota aina seuraavana aamuna. Nyt lupaus on toistunut jo viikon ajan. Kai minun täytyy sekin sitten itse tehdä. Jos vähänkin uskallan sanoa jostain, saan haukkumisia täyslaidallisen. Mutta antaapas olla jos miehen tytär parin sadan kilometrin päässä tarvitsee apu kivennäisvesipullon avaamiseen, niin isä porhaltaa heti paikalle. Esimerkki on kärjistetty, mutta tyyli on tämä. Minua ei auteta missään, mutta tytärtä kyllä. Onneksi mies kittaa sitä kaljaa niin tolkuttomasti, että saatan olla iloinen leski jo piankin.

Vierailija
15/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ehdotit tätä palaveria nyt vasta? Ettekö ole MITÄÄN joulujuttuja puhunut aiemmin? No, eipä ole itse tarvinnut mitään erinäisiä palavereja pitää miehen kanssa, kun molemmat on ihan automaattisesti osannut hoitaa osansa. Typerä mies sinulla, jos olettaa, että sinä jotenkin hoitaisit kaiken yksin? Tai sitten hän vaan ei halua mitään?

Vierailija
16/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh menköön tämä joulu näin. Ensi vuonna kun on vauva, lähdetään sen kanssa viettämään kahdestaan joulua jonnekin muualle. Käydään me nytkin aattona sukulaisissa. Joilupäivnä meille on tulossa vieraita. Odotan mielenkiinnolla :)

Ap

Olet raskaana? Jos tämä on totta, niin auts. 

Vierailija
17/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiastahan ei olisi tietenkään kannattanut keskustella aikaisemmin...

Asista alustavasti sovittiin, ja että tänään hoidetaan ostokset, tai siis päätetään mitä tehdään ym. Hän on nyt tullut tähän tulokseen.

Noh onneksi omat.porukat asuu samalla paikkakunnalla voin pujahtaa sinne aina joulunviettoon. Epäilen että se huomisen "joulun täsmäisku" josta hän puhui kohdistuu... Alkoon!

Ap

Vierailija
18/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies sanoi, että tehdään joulun kotihommat yhdessä. Se yhdessä tekeminen on ollut sitä, että minä olen siivonnut ja laittanut hommia kuntoon hiki hatussa ja mies on istunut terassilla piippu suussa ja oluttuoppi kädessä. Minulle hän on äksyillyt yhdestä jos toisestakin asiasta. Kissan laatikon hän on luvannut siivota aina seuraavana aamuna. Nyt lupaus on toistunut jo viikon ajan. Kai minun täytyy sekin sitten itse tehdä. Jos vähänkin uskallan sanoa jostain, saan haukkumisia täyslaidallisen. Mutta antaapas olla jos miehen tytär parin sadan kilometrin päässä tarvitsee apu kivennäisvesipullon avaamiseen, niin isä porhaltaa heti paikalle. Esimerkki on kärjistetty, mutta tyyli on tämä. Minua ei auteta missään, mutta tytärtä kyllä. Onneksi mies kittaa sitä kaljaa niin tolkuttomasti, että saatan olla iloinen leski jo piankin.

Lopeta se helvetin passaaminen. Mies ei arvosta sinua ja pitää itsestään selvänä, että hoidat kaiken. Äläkä ole kateellinen miehen tyttärestä. Isän kuuluukin jeesiä lastaan, mutta sinua ei näytä arvostavan tippaakaan.

Vierailija
19/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin alapeukun, koska piilottelet maitoa.

Vierailija
20/80 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta antaapas olla jos miehen tytär parin sadan kilometrin päässä tarvitsee apu kivennäisvesipullon avaamiseen, niin isä porhaltaa heti paikalle. Esimerkki on kärjistetty, mutta tyyli on tämä. Minua ei auteta missään, mutta tytärtä kyllä. Onneksi mies kittaa sitä kaljaa niin tolkuttomasti, että saatan olla iloinen leski jo piankin.

Tyttärellä voi olla nivelreuma ja siksi kivennäisvesipullon saattaminen juomakuntoon on hänelle hankalaa. Ikävää sinulta soimata sairasta.