Lue keskustelun säännöt.
Annatteko teineille 13-19v rahaa hyvistä koulu arvosanoista?
22.12.2015 |
Me annamme 50€, 20€ tai 100€ parhaasta suorituksesta.
Sekannustaa lasta yrittämään paremmin.
Tosin oikeita vastauksia myös myydään kouluissa. Tiesittekö vanhemmat?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No en todella anna. Se arvosana on palkinto tehdystä työstä.