Äitee 77

jäin yksin kotiin ja lähden ostamaan lidlistä kaljaa! son moro! palaan pian, tätä on kivempi lukea huitskassa rakkaat mammeliinit!

ps. oon tehny joulusiivouksenki jo..jesh!

• ylös 3
  • alas 0

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Huh, nyt on lenkiltä tultu.  :D soitin samalla parille kaverille joulupuhelut, pitkästä aikaa oli mukava jutskailla. Mut nyt sit juttu jatkuu täällä teidän kaa anonyymisti. Jees!

Noh, mä ostin karhua ja grafenwalderia sen verran kuin jaksoin ja kehtasin käsveskalla kantaa. Eli en ihan hirveesti :O en haluaa olla umpitunnelissa kumminkaan, koska kontrolli ei saa pettää, enkä halua sönköttää mun perheen edessä.

Huomenna käyn alkossa ostamassa punaviiniä. osaatteko suositella jotain hyvää? (ei tarvii olla alahyllyn halvinta). jouluaattona en ota alkoholia, jos se jotakuta kiinnostaa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huomenna käyn alkossa ostamassa punaviiniä. osaatteko suositella jotain hyvää? (ei tarvii olla alahyllyn halvinta). jouluaattona en ota alkoholia, jos se jotakuta kiinnostaa :)

Australialainen No Name on hyvää ja (Alkon mittapuulla) ainoastaan vietävän kallista (9,50 euroa litran tölkistä) eikä siis esim. riistotörkyhintaista.

Toki muiden kuin hanapakkauksien ostamisessa on se ongelma, että yksin juovalla ne tapaavat hapettua käsiin jos ei kännää kovin paljoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Australialainen No Name on hyvää ja (Alkon mittapuulla) ainoastaan vietävän kallista (9,50 euroa litran tölkistä) eikä siis esim. riistotörkyhintaista.

Toki muiden kuin hanapakkauksien ostamisessa on se ongelma, että yksin juovalla ne tapaavat hapettua käsiin jos ei kännää kovin paljoa.

heh, no joo, kiitos vinkistä. uutena vuotena vois ottaa sitten enemmän kun lapset on turvallisesti mummolassa, niin tommonen tonkka vois olla hyvä. mut täytyypä tsekata....kerran oli ihan jees semmonen luomuviini jossa neliapilan kuva, onko tuttu muille?

Vierailija

nyt oon juonu jo kolme karhua ja rupes turvottaan. käyn tekemässä graavilohileivän. suolasta kiva syyä välillä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.