Muistakaa kerrankin miestänne joulupöydässä ja hankkikaa alkosta hyviä ja tukevia jouluporttereita ja täyteläisiä stouteja!
Kommentit (27)
Haha meillä on ja ihan itse kävin hakemassa^^ tosin tähän voi ehkä vaikuttaa se että kerran pari kuussa jo 7 vuoden ajan ollaan käyty hakemassa hyviä oluita kokeiluun ja niitä yksittäisiä pulloja on ulkomailta asti meille rahdattu.
Mutta pitää muistaa että kaikki ei erikoisoluista tykkää! Eli vähän hömppä aloitus, miksi ostaa kalliita tuonti- tai kotimaisia oluita ihmiselle joka ei niistä välttämättä välitä vaan ihan perus olut riittää?
Ajattelin ostaa ipaa. Ja meillä olutta kyllä juo naisetkin.
Ja toisaalta onko sitä.olutta edes pakko olla?
Vierailija kirjoitti:
On
Mä ostan kyllä ihan itseäni, en miestäni varten :D Tykkään kyllä enemmän tummista lagereista, stoutit ei ole makuuni. Ukko taitaa vedellä Karjalaa.
Vierailija kirjoitti:
Joulu kännissä, jes.
Känniä varten kannattaa hankkia kuule vaikka Viruvotkaa. Menee nopeemmin päähän.
Meillä juodaan kyllä IPAa, APAa ja hapanolutta myös jouluna. En ymmärrä, miksi pitäisi ostaa supertummia, paahteisia ja maltaisia oluita erityisesti juuri jouluna.
Joopa joo.. Meillä ei ukko edes tule joulupöytään kun on parempaa tekemistä. Ja tästäkin syystä olen hankkinut ihan itselleni varsin makoisat juotavat. Vielä kun löytyisi joku tyyppi jonka kanssa näitä nautiskella.
Vierailija kirjoitti:
Joulu kännissä, jes.
Niinpä, koska aikuinen ihminenhän menee ihan tolkuttomaan känniin parista oluesta.
Pässi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on. Samalla lailla kun jonkun mielestä vasta se kinkku tekee joulun.
Vierailija kirjoitti:
Haha meillä on ja ihan itse kävin hakemassa^^ tosin tähän voi ehkä vaikuttaa se että kerran pari kuussa jo 7 vuoden ajan ollaan käyty hakemassa hyviä oluita kokeiluun ja niitä yksittäisiä pulloja on ulkomailta asti meille rahdattu.
Mutta pitää muistaa että kaikki ei erikoisoluista tykkää! Eli vähän hömppä aloitus, miksi ostaa kalliita tuonti- tai kotimaisia oluita ihmiselle joka ei niistä välttämättä välitä vaan ihan perus olut riittää?
Mikä ihme on "erikoisolut"? :D
Alkon oluet ovat järkyttävän kalliita, niin kuin kaikki muukin kyseisessä kaupassa.
ei tykätä
meillä ihan perus keppanaa sekä alkosta jotain vehnäoluita. punaviiniä lihan kanssa
Mikä helvetin avaus tämä on? Niin monta typerää oletusta kiteytettynä yhteen lauseeseen:
- mies ei osaa itse ostaa olutta
- kaikki miehet tykkäävät oluista
- kaikki miehet tykkäävät stoutista ja porterista
- naiset eivät tykkää oluista
- naiset eivät tykkää stoutista tai porterista
- miehellä ei ole sananvaltaa siihen, mitä joulupöydässä tarjotaan
- nainen tekee kaikki jouluruokaan liittyvät ostokset
- mies joutuu pyytämään naisen luvan saadakseen olutta
- naista haittaa, että mies juo olutta
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin avaus tämä on? Niin monta typerää oletusta kiteytettynä yhteen lauseeseen:
On muuten varmaan jonkin sortin ennätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulu kännissä, jes.
Känniä varten kannattaa hankkia kuule vaikka Viruvotkaa. Menee nopeemmin päähän.
Kyllä osa vetää itseltään jalat alta noilla vahvoilla jouluoluillaankin. Sitten tapellaan ja lapset huutaa suoraa huutoa ja sitten tulee poliisi selvittämään tilannetta.
Näille poliisin vaivaajille pitä antaa lasku suoraan käteen. Veronmaksajan tehtävä ei pitäisi olla kustantaa poliiseja näille riidanhaastajille öykkäreille.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten provon kirjoittamisen taidetta.
Toinen esimerkki samasta periaatteesta: "Voisitteko vapaaehtoisesti lapsettomat kerrankin muistaa kummilapsianne oikeasti mieleisillä lahjoilla?
Saa itse ostaa oluensa. En lähde taas arpomaan niistä pulloista..