Sandra

miten jaksatte joulun, kun mies esittää kunnollista perheenisää sukulaistensa kanssa nyt nämä muutamat päivät?
ei jaksa mennä omien sukulaistenkaan luo katsomaan, kun parisuhteet kukoistaa. uutena vuotena saan rakkaani luokseni, mutta en tiedä miten kestän nämä päivät. jouluna oma koti tuntuu tänä vuonna yksinäisemmältä koskaan. mutta mies sanoo rakastavansa, sillä jaksan. sain häneltä myös ihanan alusasun lahjaksi ja kultaisen kaulakorun...varmaan kuljen ne ylläni nämä päivät ....ja ikävöin.

• ylös 1
  • alas 19

Kommentit (10)

Vierailija

Minä rakastan viettää joulun yksin. En juhli sitä mitenkään, vedän vaan pikku kalsarikännit ja pelailen tietokoneella. 

Vierailija

Ootko aika toivoton, tiedäthän sen.. se mies tuu ikinä perhettään jättämään :) Olisi tehnyt sen jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvää joulua

Ei varmaan tunnu kovin kivalle olla vaihtopenkillä. Sinuna asettelisin ehdot pöytään, joko kokonaan tai ei ollenkaan. Jos mies tuntee olonsa vaikeaksi nykyisen kumppaninsa kanssa niin munaton sälli se taitaa olla kun ei uskalla jättää vaan pitää salaa seläntakana ruohoa syödä aidan toiselta puolen. Meillä tehtiin pelisäännöt kertalla selviksi, jos halajaa uutta kumppania niin ensin jätetään vanha ja sitten tiiraillaan uutta, ei mitään selän takana pelehtimisiä.

Vierailija

Voi sua. Mun tilanne on eri, koska en edes halua sitä miestä kokonaan itselleni. Meillä on vuosien kaveruus- ja seksisuhde, ja olen tyytyväinen siihen.

Vierailija

Vaikka ois provo, niin voisitteko toiset naiset nyt ruikuttaa oikein kunnolla. Nämä on niin viihdyttäviä. Tai hokea, että tämä se on ihanaa elämää. Jooko?

Vierailija

Mitäpä jos ottaisit äkkilähdön jonnekin, missä voit siemailla drinkkejä uima-altaalla ja flirttailla komeille (vapaille) miehille? Tajuatko, että marttyyrijoulusi tekee sinusta kynnysmaton? Kärvistelet kotona puhelinta tuijottaen samalla kun mies nauttii idyllisestä perhejoulusta. Mitä saat miehen sinulle armollisesti heittämistä murusista irti?

Vierailija

Niinpä, kyllä tälle asialle pitää jotain tehdä. mies lupasi, että uutena vuotena suunnitellaan tulevaa paremmin. jännittää vähän, mitä hänellä on mielessä :)

Vierailija

Ollaan välillä käyty sunnuntaisin asuntonäytöissä, en tiedä sitten olisiko sellaisia siirtoja meille luvassa :) en malta oikein odottaa, aion kyllä illalla soittaa hänelle, kun meillä on sellainen sovittu soittoaika, kun hän on lenkillä voimme puhua hetken....

Vierailija

Ja ap:lle kelpaa tuollainen rötkylä joka on valmis jättämään ehkä perheensä toisen naisen vuoksi? Ja sinunko kanssasi tämä pukki ei tee samaa? Salli mun nauraa. Hyvää joulua!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.