Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, kivi putosi sydämeltä.

Vierailija
13.02.2006 |

Me ei sitten osteta tätä asuntoa. Mä en alun perinkään halunnut tätä omaksi mutta kun tämä asunto meni myyntiin niin mies olisi halunnut ostaa tämän vaikka heti. Tänään on sit viimeinen päivä miettiä ja huomena pitää tehdä lopullinen päätös ja mies juuri soitti töistä että on miettinyt asioita ja tuli siihen tulokseen että ei haluakaan tätä asuntoa. Ja vielä kysyi että onko minun mielipiteeni muuttunut, olin vain helpottunut ettei mieskään enään tätä halua. Mä sanoin miehelle että jos me tämä asunto ostettais niin mä haluan sit tähän tehdä remonti ja täällä ei varmaan olis sen jälkeen enään vanhaa pintaa jäljellä. Tällaisenaan tämä asunto ei silleen ole mun mieleen mutta olisihan tästä saanut mieleisen kun olis vähän rempannut, mutta nyt voi keskittyä uuden asunnon hankkimiseen ja tontin etsimiseen jos vaikka tässä innostuisi rakentamaan ;)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rempattiin yks asunto, ja enpä siihen hommaan toiste ryhdy.

Eikä meillä ollut silloin edes lapsia.

Vierailija
2/2 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki tiet on kuitenkin vielä avoinna ja eihän sitä koskaan tiedä että törmääkö tässä siihen valmiiseen unelma omakotitaloon vai alkaako tässä sitten rakentamaan sitä omaa ja siitä saa tehdä just sellaisen kuin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme