Ei saa edes ruokaa laitettua
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Wolttaa
Ei täällä ole woltteja.
Sunhan piti lopettaa tänne kirjoittelu. Ei sitä montaa tuntia sitten kestänyt, vaikka jätit meille kaikille aamulla niin haikeat hyvästit 😂
Silloin paistan kananmunia. Niillä pärjää pitkään. Jaksamista
Paasto puhdistaa myös mieltä synkkyydestä, joten sen jälkeen huvittaa taas laittaa ruokaa, kun on tarpeeksi paastonnut.
Poika syö koulussa, sä voit vetää voikkarin ja kiukuttelevalle ukolle ei mitään tarvitse tehdä. Tehköön itse jos on nälkä.
suhteuta- kasvatat kaikki juurekset, kannat veden kaivosta, keräät marjat, syksyllä sato talteen, kasvatat kaiken viljasi jne. peset astiat ja isot vuoat pesuvadissa. lämmität leivinuunia ja pilkot puut.
ruokit ison perheen. nyt työttömänä kun aikaa ja fasiliteetit nenän edessä- jo on laiska - vai sairas. mutta kirjoituspuoli pelittää sohvan nurkassa. häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Poika syö koulussa, sä voit vetää voikkarin ja kiukuttelevalle ukolle ei mitään tarvitse tehdä. Tehköön itse jos on nälkä.
olet kuvatus, mene pois. laiskat lättikset- voi h----ti
Tee jotain helppoa. Onko pakastimessa mitään? Laiskana päivänä käytän valmiita peruna-sipulisuikaleita ja jokin proteiini, kerma tms ja kiusaus on valmis uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet kuvatus, mene pois. laiskat lättikset- voi h----ti
Ota lääkkeesi, äläkä vaahtoa 😆
Miksi ruokaa pitäisi laittaa? Onhan olemassa kymmenittäin ruokia, jotka voi syödä ihan ilman mitään laittamista.
Suunnittele toimintasarja pitkälle mielessäsi ja sitten lähdet liikkeelle. Siis: nousen ylös, kävelen keittiöön, laitan paistinpannun liedelle, otan jääkaapista öljyn ja kananmunia jne. Käyt toimintasarjan läpi mielikuvina. Sen jälkeen se voi olla paljon helpompi toteuttaa käytännössä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Suunnittele toimintasarja pitkälle mielessäsi ja sitten lähdet liikkeelle. Siis: nousen ylös, kävelen keittiöön, laitan paistinpannun liedelle, otan jääkaapista öljyn ja kananmunia jne. Käyt toimintasarjan läpi mielikuvina. Sen jälkeen se voi olla paljon helpompi toteuttaa käytännössä.
Kuulostaa hienolta suunnittelulta. Mun aamun pilasi pakollinen paasto labran takia ja nyt ahistaa niin ettei pysty tekeen mitään...
Kerkesin jo luoda hyvän päivärytmin kävelyineen...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruokaa pitäisi laittaa? Onhan olemassa kymmenittäin ruokia, jotka voi syödä ihan ilman mitään laittamista.
Mä söin just maustettuja tikkuperunoita ja kalapuikkoja. Kaadoin ne ihan itse pellille ja työnsin uuniin. Eipä tarvinnut itseään juurikaan rasittaa 😅
Enpä tunne ketään, joka olisi nälkään kuollut synkkyyden takia.
Kun oma puoliso kuoli, ruoka ei maistunut ja laihduin runsaasti. Asia korjaantui ajan kanssa, kun toivuin menetyksestä.
Jos on taipumusta ajoittaiseen masennukseen, niin sitä voi ennakoida, ostamalla valmisruokaa tai tekemällä hyvänä päivänä enempi ruokaa, josta laittaa osan pakkaseen, niin sitten ei tarvi huonona päivänä vaivautua kuin lämmittämään sieltä pakkasesta.
Vierailija kirjoitti:
Sunhan piti lopettaa tänne kirjoittelu. Ei sitä montaa tuntia sitten kestänyt, vaikka jätit meille kaikille aamulla niin haikeat hyvästit 😂
Joko taas? Ammattivalittaja tosiaan heittelehtii nopeammin, kuin tuuliviiri. Kuinkas pian taas ilmoittaa, että on niin onnellinen kuin vaan voi olla?
Eikö edes tuleva vappu, pakastimessa olevat munkit ja sima piristä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes tuleva vappu, pakastimessa olevat munkit ja sima piristä?
Ei.
Wolttaa