Saisko miehisiä mielipiteitä?
Onko mahdollista, että mies säätää kaksi vuotta saman naisen kanssa (seksiä ja joskus muutakin, ihan selvinpäin) ilman että tuntee mitään?
Itse naisena olen jo vahvasti tunteilla mukana..enkä ota miehestä selvää. Sinkkuja olemme molemmat!
Kommentit (22)
Paremmin sinä sen miehen tunnet kuin kukaan tällä palstalla vastaava. Itse en säätäisi viikkokausia ilman tunteita, mutta mistä sitä muista voi sanoa. Ihmisiä on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista, että mies säätää kaksi vuotta saman naisen kanssa (seksiä ja joskus muutakin, ihan selvinpäin) ilman että tuntee mitään?
Siis mitä muuta?
Vierailija kirjoitti:
Toki. Kunhan vain saa riittävästi seksiä.
Taukojakin on ollut, mutta aina palaa mun luokse. Seksi on kyllä...erittäin hyvää! Ap
Kannattaisiko ottaa asia rohkeasti puheeksi ja kysyä missä mennään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä muuta?
Yöpymisiä, lusikassa telkun kattelua, ruoanlaittoa, jokunen yhteinen viikonloppukin, juttelua. Semmoista..seksi on kuitenkin pääosassa. Ja näemme sen verran harvoin, että näppejä ei vaan voi toisesta irti pitää. Yleensä vaatteet lähtee jo heti ovella. Ap
Mitä muuta on siis ollut kuin seksiä? Kyllä pelkkä seksisuhde "tunteettomasti" onnistuu helposti. Tai ainahan ihmisillä on tunteita, muttei välttämättä romanttisia tunteita, joita tässä kai haetaan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä muuta?
Yöpymisiä, lusikassa telkun kattelua, ruoanlaittoa, jokunen yhteinen viikonloppukin, juttelua. Semmoista..seksi on kuitenkin pääosassa. Ja näemme sen verran harvoin, että näppejä ei vaan voi toisesta irti pitää. Yleensä vaatteet lähtee jo heti ovella. Ap
Hmm, no joo. Kyllä nuo voisi vielä sisällyttää pitkäkestoiseen, kaveripohjaiseen seksisuhteeseen. Itse taidat tietää parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena olen jo vahvasti tunteilla mukana..enkä ota miehestä selvää. Sinkkuja olemme molemmat!
Sori, mutta kuulostaa ERITTÄIN vahvasti siltä, että rakastajasi on naimisissa tai kihloissa.
Kyllä.
Kaverillani on ollut jo kuusi vuotta "hoito" eli toinen nainen jota hän pitää pelkkänä panopuunaan. Naisparka luulee pääsevänsä jonain päivänä ykköseksi. Ei pääse. Harmittaa kun hyvä nainen menee aivan hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Kaverillani on ollut jo kuusi vuotta "hoito" eli toinen nainen jota hän pitää pelkkänä panopuunaan. Naisparka luulee pääsevänsä jonain päivänä ykköseksi. Ei pääse. Harmittaa kun hyvä nainen menee aivan hukkaan.
Ei tuossa kukaan hukkaan mene, hyviä miehiä ei vaan aikuisten oikeasti mitenkään riitä kaikille naisille täytyy joko laskea rimaa tai tyyttyä soittamaan toista viulua tai jos mies on todellinen herkkupala, niin tavallinen tylleröhän saa olla onnellinen jos pääsee edes koko orkesteriin.
Voi tuntea jotain, mutta ei halua parisuhdetta. Eli ei tunne kuitenkaan tarpeeksi ja se ei enää kahden vuoden jälkeen parempaan suuntaan muutu.
Mitä olette alunperin sopineet? Vai oletteko vaan ajautuneet panokaverisuhteeseen?
Mulle olisi vaikeaa. Jos seksi on hyvää ja yhteys löytyy, ihastun siinä automaattisesti.
Käyttäjä162 kirjoitti:
Mulle olisi vaikeaa. Jos seksi on hyvää ja yhteys löytyy, ihastun siinä automaattisesti.
Kyllä mäkin olen ohastunut kaikkiin panokavereihini ja ne muhun, mutta ei kellään ole parisuhde mielessä.
Käyttäjä162 kirjoitti:
Samoin.
Kyllä miehilläkin tällaisessa tapauksessa ainakin jonkinlainen tunneside muodostuu.
Tunteet voivat olla vahvoja ja romanttisiakin, mutta jos yhdessäolo ei ole tiivistä - ne voivat myös hävitä kuin tuhka tuuleen.
Mulla oli valitettavasti tuollainen suhde, tosin vain kolmen kuukauden ajoin. Mies ei edes hirveästi ollut seksin perään kyselemässä kun olimme erillämme. Kun olimme yhdessä, oli mieletöntä seksiä. Itselleni iski tunteet peliin, miehelle ei tainnut juurikaan. En enää kestänyt tilannetta, vaan kysyin suoraan, mikä on kiinnostuksen laita minua kohtaan. Loppui suhde. Alkujaankaan mies ei puhunut seurustelusta, en minäkään. Sovimme tapaamiset lyhyillä varoitusajoilla. Mies halusi pitää suhteen salassa muilta, miksiköhän? Ja ei todellakaan halunnut muuta kuin seksiä. En halua enää koskaan tällaista kokea, mieluummin yksin.
Toki. Kunhan vain saa riittävästi seksiä.