Miksi petetyt naiset nolaa itsenstä soittamalla toiselle naiselle?
Mitä toiselle naiselle soittaminen hyödyttää? Musta se olisi vain tosi noloa.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toiselle naiselle soittaminen hyödyttää? Musta se olisi vain tosi noloa.
Nololta varmaan tuntuu vastaanottajasta, mutta nyt et osannut tulkita tunteitasi oikein: kyseessä on häpeä omasta toiminnasta ja häpeä, ahdistus ja vitutus siitä, kun joutuu kohtaamaan petetyn henkilön ja ylipäätään sen, että miehellä on elävä ihminen vaimonaan.
On helppoa unohtaa vaimon olemassaolo ja nähdä hänet demonisoituna tai paperikuvan kaltaisena epäinhimillisenä olentona, jolla ei ole tunteita tai sielua.
Olen ap:n kanssa samaa mieltä eli mustakin olisi tosi noloa soittaa toiselle naiselle, kun enhän edes tuntisi häntä. Itkeä nyt vieraalle oman avioliittonsa surkeutta ja miehen pettämistä!
Jos mun mies pettäisi mua pidemmän aikaa jonkun kanssa niin haluaisin jutella tämän toisen naisen kanssa. En usko että mieheltä tulisi mitään järkevää selitystä pettämiselle mutta ehkä naiselta voisi kuulla jotain ja saisin asian päätökseen. En alkaisi toista naista haukkumaan ja lutkittelemaan, mieshän se mulle väärin tekisi eikä se toinen nainen (ellei ole tuttu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. En kyllä alentuisi kerjäämään miestäni keneltäkään, jotain omanarvontuntoa sentään!
Samaa mieltä. Omanarvontunto ja itsekunnioitus esti mua soittamasta toiselle naiselle, kun mies jäi kiinni pettämisestä. Mies sai kuulla kunniansa ja kärsi seurauksista pitkään. Olemme edelleen yhdessä ja pettäminen on enää kaukainen muisto.
Puhut itsekunnioituksesta ja omanarvontunnosta ja silti roikut pettävässä miehessä...?
Oletko kuullut anteeksiannosta?
Olen. Olen kuullut ja myös omin silmin nähnyt täysin miehen elättinä eläviä naisia, jotka eivät pärjäisi omillaan mitenkään.
Liittyy asiaan miten?
Itse taidat olla pahin lompakkoloinen, jolla omatunto soimaa.
No liittyy asiaan siten, että raha on este petturimiehen jättämiselle.
Ja seuraavaksi varmasti väität, että kaikki rikkaat miehet pettää? :D No ei ne petä sori.
Tarkoitin niitä naisia, jotka jäävät suhteeseen miehen kanssa, koska heillä ei olisi varaa samaan elintasoon omalla palkallaan tai tuillaan. Miehen varakkuudesta en puhunut yhtään mitään.
Taloudellisista syistä anteeksiantavia on todellisuudessa aika paljon.
Miehissä heitä taitaa olla vähemmän.
Mitä noloa siinä on. Jos mies ei itse kerro mitään esimerkiksi, totuus on kaivettava jostain oman mielenterveytensä tähden. Ja toinen nainen on sekaantunut kuvioon tietämättään tai tiedostaen miehen olevan varattu, aivan sama, mutta on sekaantunut asiaan joka tapauksessa. Fiksu ihminen ei hauku vaan keskustelee.
Katkeruutes näkyy. Kantsisko poistaa