Miksi petetyt naiset nolaa itsenstä soittamalla toiselle naiselle?
Mitä toiselle naiselle soittaminen hyödyttää? Musta se olisi vain tosi noloa.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin samasta syystä kuin mies käy tirvaisemassa toista miestä turpaan.
Eli huono itsetunto? Hyvällä itsetunnolla varustettu keksii järkevämmät keinot selvitä pettymyksestä.
Eli mies pettää toisen naisen kanssa, ja kun petoksen uhri järkyttyy asiasta, eikä välttämättä toimi täysin järkevästi, hän on se nolo? Hienoa AP.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. En kyllä alentuisi kerjäämään miestäni keneltäkään, jotain omanarvontuntoa sentään!
Onhan niitä nyt ainakin tusina muutakin syytä soittaa. Taidat olla aika yksinkertainen, jos kuvittelet, että kaikki soitot tarkoittavat miehen kerjäämistä itselleen.
Kummasti mun jättänyt exä on käynyt riehumassa nykyiselle miesystävälleni, vaikka on "onnellisesti" kihloissa uuden akan kanssa. Mistäköhän johtuu?
Kertoakseen, että kannattaa käydä sp-testeissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. En kyllä alentuisi kerjäämään miestäni keneltäkään, jotain omanarvontuntoa sentään!
Onhan niitä nyt ainakin tusina muutakin syytä soittaa. Taidat olla aika yksinkertainen, jos kuvittelet, että kaikki soitot tarkoittavat miehen kerjäämistä itselleen.
Tässähän juuri kysyttiin, että miksi. Mitä ne on ne tusina muuta syytä? Ei ole näistä viesteistä selvinnyt.
Kyllä sen uuden akan täytyy tietää, millasen mulkunjakajan kanssa on tekemisissä ja että tulee pettämään häntäkin + kokemaan kaiken saman kuin minä! Eihän hän sitä usko, mutta niin tulee tapahtumaan, koska mies on sairas päästään.
Korkeintaan viisi vuotta, niin uusi nainen on jo nähnyt ja kokenut samat kuin minä. Meillä meni kaksi vuotta hyvin, kunnes syntyi lapsi. Sitten alkoi alistaminen ja miehen omat menot ja pettämiset, väkivalta, sekä henkinen että fyysinen. jos mies on tuollainen, niin tuskin toinen nainen häntä voi parantaa, koska itse olin kaunis, hyväkäytöksinen, enkä koskaan lietsonut riitaa tai pihdannut yms.
Mä en soittanut mutta otin yhteyttä muilla keinoin. Tein sen siksi, että mies ei suostunut myöntämään tapahtunutta, kuulin siis ulkopuoliselta tutun tutulta ja selvitin ensin, kenestä naisesta on kyse, jonka jälkeen otin yhteyttä tähän naiseen vahvistaakseni tiedon. Tyyliin: "kuulin huhua että oisit ollut läheisissä tekemisissä "Kallen" kanssa tässä viimeisen vuoden aikana. Olisin kiitollinen jos voisit vahvistaa asian jotta voin tehdä tarvittavat ratkaisut."
Neiti vastasi asiallisesti, ettei tiennyt "Kallen" seurustelevan, ja että kyllähän heillä oli vähän läheisempää kontaktia ollut juu (ei tosin siinä mittakaavassa mitä olin kuullut muilta). Se meni kivasti, vaihdettiin parit viestit sen jälkeenkin, asiallisen ymmärtävät, sisterhood-meiningillä, ei mitään draamaa tai haukkumista.
Sen miehen jätinkin sitten heti, tai ero siinä jo oli ollut tekeytymässä muutenkin. Siksi se ulkopuolinen henkilö pettämisen oli esiin ottanutkin, kaverilleni selittänyt tyyliin: "ai nyt ne eros, mä aattelinki ku se "kalle" tos oliki hypännyt toisen sängyssä jo jonkun aikaa.
Ainoa mikä vitutti, oli tämä ulkopuolinen tutun tuttu joka ei ollut aiemmin asiaa kokenut tarpeelliseksi mainita. Ei mikään kaveri, mutta sen verran tuttu että ois hyvin voinut kyllä kertoa. Oli tämä henkilö sitten ilmeisesti tätä tyyppiä joka ei uskalla kertoa koska "viestintuoja aina ammutaan". Pelkuri. Enkä ois ees ampunut, mutta vähät väliä sillä enää. Hyvä että se suhde loppui.
Itse olen aina kertomisen kannalla. Tai vähintään pitää kalastella, että haluaisko asianomainen tietää.. ja toimia sit sen mukaan. Kertomatta jättäminen on luusereiden hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkuakseen sen lutkan :)
Sen jälkeen toinen nainen ymmärtää entistä paremmin, miksi miehesi mielestä ruoho on aidan takana vihreämpää. :)
Miten se "lutkan" haukkuminen liittyy mitenkään näiden puolisoiden väleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Omanarvontunto ja itsekunnioitus esti mua soittamasta toiselle naiselle, kun mies jäi kiinni pettämisestä. Mies sai kuulla kunniansa ja kärsi seurauksista pitkään. Olemme edelleen yhdessä ja pettäminen on enää kaukainen muisto.
Puhut itsekunnioituksesta ja omanarvontunnosta ja silti roikut pettävässä miehessä...?
Mä lähetin viestin. Se nainen ei tiennyt miehen olevan varattu. Sen jälkeen haukkui myös miehen eikä halunnut olla missään tekemisissä enää
Entä jos vaimo soittelee kaikki naispuoliset työkaverit läpi/ lähettelee rivoja tekstiviestejä, luullen kaikkien himoavan hänen miestään? Oikeasti kun ketään ei himota. Mies kyllä kännipäissään pikkujouluissa kertoo, kuinka piti tuo vaimoksi ottaa tarjokkaiden vähyyden vuoksi, muttei ole koskaan vaimoaan rakastanut. Kertoo myös kuinka huono vaimo on sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kakksonainen soittaa ykköselle?
Tekeeks ne niin? Minä en kyllä soittaisi. Miks mulla olis asiaa ventovieraalle ihmiselle?
No ehkä selvittääkseen totuuden, jos mies kieltää pettäneensä. Olin hetken aikaa toinen nainen ja ymmärtäisin kyllä, jos tuo petetty nainen soittaisi minulle. Kertoisin varmaan ihan asiallisesti, mitä on tapahtunut, että ehkäisystä on huolehdittu ja varmaan suosittelisin eroa tai ainakin hyvin pitkäaikaista terapiaa, koska miehen kertoman perusteella heidän perhe-elämänsä ei ole kovin hyväksi lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vaimo soittelee kaikki naispuoliset työkaverit läpi/ lähettelee rivoja tekstiviestejä, luullen kaikkien himoavan hänen miestään? Oikeasti kun ketään ei himota. Mies kyllä kännipäissään pikkujouluissa kertoo, kuinka piti tuo vaimoksi ottaa tarjokkaiden vähyyden vuoksi, muttei ole koskaan vaimoaan rakastanut. Kertoo myös kuinka huono vaimo on sängyssä.
Kuinka takapajulassa täytyy asua, ettei ole tarpeeksi valinnanvaraa?
Eikö aikaansaava mies pysty hakemaan morsmaikun vaikka eri pitäjästä?
Mikä on miehen oma taso, jos ei rahkeet riittäneet mieluisampaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Omanarvontunto ja itsekunnioitus esti mua soittamasta toiselle naiselle, kun mies jäi kiinni pettämisestä. Mies sai kuulla kunniansa ja kärsi seurauksista pitkään. Olemme edelleen yhdessä ja pettäminen on enää kaukainen muisto.
Puhut itsekunnioituksesta ja omanarvontunnosta ja silti roikut pettävässä miehessä...?
Oletko kuullut anteeksiannosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut anteeksiannosta?
Olen. Olen kuullut ja myös omin silmin nähnyt täysin miehen elättinä eläviä naisia, jotka eivät pärjäisi omillaan mitenkään.
Ei kannata soitella, paitsi kiittää kädestä, jos sattuu vastaan tulemaan. Kyse on kuitenkin siitä, että toinen nainen pelastaa sinun loppuelämäsi! Olisitko halunnut elää pettäjän kanssa seuraavat vuosikymmenet??????
Mitä sitten tekisit?