Miksi petetyt naiset nolaa itsenstä soittamalla toiselle naiselle?
Mitä toiselle naiselle soittaminen hyödyttää? Musta se olisi vain tosi noloa.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. En kyllä alentuisi kerjäämään miestäni keneltäkään, jotain omanarvontuntoa sentään!
Samaa mieltä. Omanarvontunto ja itsekunnioitus esti mua soittamasta toiselle naiselle, kun mies jäi kiinni pettämisestä. Mies sai kuulla kunniansa ja kärsi seurauksista pitkään. Olemme edelleen yhdessä ja pettäminen on enää kaukainen muisto.
Puhut itsekunnioituksesta ja omanarvontunnosta ja silti roikut pettävässä miehessä...?
Oletko kuullut anteeksiannosta?
Olen. Olen kuullut ja myös omin silmin nähnyt täysin miehen elättinä eläviä naisia, jotka eivät pärjäisi omillaan mitenkään.
Liittyy asiaan miten?
Itse taidat olla pahin lompakkoloinen, jolla omatunto soimaa.
No liittyy asiaan siten, että raha on este petturimiehen jättämiselle.
Itse soittaisin, jos haluaisin kuulla, mitä mies on omasta perheestään ja tilanteestaan kertonut. Olisihan se yllätys kuulla, että mies olisi pistänyt jo eron vireille vaikka minun kanssa suunnittelisi talon rakentamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vaimo soittelee kaikki naispuoliset työkaverit läpi/ lähettelee rivoja tekstiviestejä, luullen kaikkien himoavan hänen miestään? Oikeasti kun ketään ei himota. Mies kyllä kännipäissään pikkujouluissa kertoo, kuinka piti tuo vaimoksi ottaa tarjokkaiden vähyyden vuoksi, muttei ole koskaan vaimoaan rakastanut. Kertoo myös kuinka huono vaimo on sängyssä.
Kuinka takapajulassa täytyy asua, ettei ole tarpeeksi valinnanvaraa?
Eikö aikaansaava mies pysty hakemaan morsmaikun vaikka eri pitäjästä?
Mikä on miehen oma taso, jos ei rahkeet riittäneet mieluisampaan?
40% miehistä on lapsettomia ja suurella osalla ei ole ensimmäistäkään seksikokemusta, kyllä ne on aika harvassa ne miehet, joilla on oikeasti vientiä ja valinnan varaa. Tietenkin sitten kiertävät useampiakin koloja ihan vain koska he pystyvät siihen.
Opiskelun aikana ryhmässä oli meidän tyttöjen lisäksi vain kaksi poikaa toinen taisi kiertää ihan kaikki luokan tytöt ja toinen ei saanut keneltäkään.
Ei ollut kovin erilaisia nuo pojat toinen nyt sattui olemaan pidempi ja komeampi. Toinen oli varmaan vain jotain 165 senttinen pätkä mutta ei nyt mitenkään muuten vastenmielinen.
Terkkuja muillekin Turun matkailumerkonomeille.
Niin tuo pidempi ja komeampi oli varmaan vähän reiluna parikymppisenä kiertänyt yli 40 maata ja se ei 80-luvulla ollut ihan tavallista sen ikäiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. En kyllä alentuisi kerjäämään miestäni keneltäkään, jotain omanarvontuntoa sentään!
Samaa mieltä. Omanarvontunto ja itsekunnioitus esti mua soittamasta toiselle naiselle, kun mies jäi kiinni pettämisestä. Mies sai kuulla kunniansa ja kärsi seurauksista pitkään. Olemme edelleen yhdessä ja pettäminen on enää kaukainen muisto.
Puhut itsekunnioituksesta ja omanarvontunnosta ja silti roikut pettävässä miehessä...?
Tässä ketjun ainut aikuinen.
Mies ei suostunut mitään myöntämään eikä puhumaan ongelmista, joten oli otettava itse selvää asioista. Ihan jo lasten vuoksi oli tiedettävä onko valmistauduttava eroon. Sain toiselta naiselta paljon tärkeää tietoa miehen mielen liikkeistä ja tiesin samalla että ero on ainoa vaihtoehto. Keskenkasvuinen mies ei suostunut missään vaiheessa kertomaan avoimesti toisesta naisesta tai erohaluistaan vaan nöyryytti minua, vaimoaan, aikansa jotta ymmärsin ottaa asioista selvää ja hakea eroa. Uusi nainen sai kyllä oikean kultakimpaleen ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkuakseen sen lutkan :)
Sen jälkeen toinen nainen ymmärtää entistä paremmin, miksi miehesi mielestä ruoho on aidan takana vihreämpää. :)
Ei ole sulla varaa paremmuutta tuntea. Toisten jumiin tyytyjä. Pthyi.
Millainen ihminen käyttää toisesta ihmisestä sanaa jämä? Mitä te teette niille miehillenne jos heistä ei jää kuin jämät jäljelle teidän jäljiltänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Olen kuullut ja myös omin silmin nähnyt täysin miehen elättinä eläviä naisia, jotka eivät pärjäisi omillaan mitenkään.
Liittyy asiaan miten?
Ja seuraavaksi varmasti väität, että kaikki rikkaat miehet pettää? :D No ei ne petä sori.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä on puhunut miehen kerjäämisestä? :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy asiaan miten?
Ja seuraavaksi varmasti väität, että kaikki rikkaat miehet pettää? :D No ei ne petä sori.
Tarkoitin niitä naisia, jotka jäävät suhteeseen miehen kanssa, koska heillä ei olisi varaa samaan elintasoon omalla palkallaan tai tuillaan. Miehen varakkuudesta en puhunut yhtään mitään.
Onneks mun mies ei ole pettänyt, eikä petä.
Eikä petturimiestä kannata pitää eikä ottaa.
Olisin itse voinut kirjoittaa tuon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy asiaan miten?
Tarkoitin niitä naisia, jotka jäävät suhteeseen miehen kanssa, koska heillä ei olisi varaa samaan elintasoon omalla palkallaan tai tuillaan. Miehen varakkuudesta en puhunut yhtään mitään.
Taloudellisista syistä anteeksiantavia on todellisuudessa aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toiselle naiselle soittaminen hyödyttää? Musta se olisi vain tosi noloa.
Nololta varmaan tuntuu vastaanottajasta, mutta nyt et osannut tulkita tunteitasi oikein: kyseessä on häpeä omasta toiminnasta ja häpeä, ahdistus ja vitutus siitä, kun joutuu kohtaamaan petetyn henkilön ja ylipäätään sen, että miehellä on elävä ihminen vaimonaan.
On helppoa unohtaa vaimon olemassaolo ja nähdä hänet demonisoituna tai paperikuvan kaltaisena epäinhimillisenä olentona, jolla ei ole tunteita tai sielua.
Raha ei toki ole ainoa epäromanttinen syy jäädä yhteen. Käytännön elämä, yhteiset perinteet ja tavaat ja yhteinen omaisuus sekä YHTEISET LAPSET ovat syitä, jotka kuulkaa pidemmässä ihmissuhteessa painavat usein yhtä paljon kuin parisuhteen ydin eli romanttinen rakkaus. Kun kasvatte aikuisiksi myös henkisesti, tulette huomaamaan, että pitkä parisuhde on paaaljon muutakin kuin höpsöä sydänjuttua ja rakkautta, joka voittaa kaikki esteet. Se on toki myös rakkautta monesti, mutta myös muita asioita, jotka voittavat kaikki esteet. Elämä on isoja valintoja.
Ei siinä ole mitään noloa soittaa toiselle naiselle. Ymmärrettäväähän se on että haluaisi kuulla toisen osapuolen version ja käsityksen asioista.
Ap kaltaisineen haluais säilyttää kuvansa vaimosta säälittävänä raukkana ja mielessään asetelman, jossa hän on itse vahvoilla - upea ja voittamaton. Kun miehen pitkäaikainen kumppani antaa ripityksen ja laukoo totuuksia asioista, pettäjä tuntee ehkä ensimmäistä kertaa noloutta ja halua vajota maan rakoon. Itsevarma hymy katoaa ja puna nousee poskille. Noh, petetyn vaimon soitto on kuitenkin ehkä helpoimmasta päästä tuossa prosessissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen toinen nainen ymmärtää entistä paremmin, miksi miehesi mielestä ruoho on aidan takana vihreämpää. :)
Millainen ihminen käyttää toisesta ihmisestä sanaa jämä? Mitä te teette niille miehillenne jos heistä ei jää kuin jämät jäljelle teidän jäljiltänne?
Kyllä sellainen ihminen on jämä joka säätää vaimonsa/miehensä selän takana tyrkkyjen lutkien kanssa. Roskiin joutaa. Hyvä jos sinulle kelpaa :) Muuta tuskin saisitkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla sinäkin olet jonkun jumiin tyytyjä. Pthyi!
Liittyy asiaan miten?