Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mtv3 nyt. Vesa-Matti Loirihan on ollut tosi hottis joskus..=))
Kommentit (5)
Mäkin ihan hätkähdin että onpas Vesku nuoren näköinen...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nii on. :) En ihmettele että naisia on riittänyt..
On ollut hottis ja ottanut siitä ilon irti. Nykyään symppis pappa.
No en tiedä hottis, mutta yllätyin siitä että hänen laulunsa on ollut joskus ihan siedettävän kuuloista nykyiseen mölinään verrattuna. Tulkinta toki falskia, mutta siedettävän kuuloista.
Alue: Aihe vapaa
Ei ole ollut. Häntäheikki ja jotenkin luirun näköinen ollut nuorempana.