Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttääkö nololta/hassulta vai kiinnitättekö mitään huomiota, jos aikuisella on pihalla kädessä kurarukkaset?

Vierailija
27.12.2022 |

Heräteostoksen tein syksyllä kun huomasin, että oli kaupassa yhdellä merkillä niin isot lasten kurarukkaset, että sopii minunkin käteen. Olen loskakelissä käyttänyt pihalla lasten kanssa. Lapasten kanssa paljon lämpimämmät kuin tuollaiset kumitetut puutarhahanskat, joita olin aiemmin märällä käyttänyt.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa jos niissä kutsin ja vuttonin logo.

Vierailija
2/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on eikä nolota yhtään , pysyy kuivana ja lämpimänä kädetkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä jonkun randomin hanskoihin mitään huomiota.

Vierailija
4/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen sormiani joten sen vuoksi rukkaset on nou nou. 

Vierailija
5/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä se haittaa ketään jos sulla on lasten kaa ulkona kädessä hanskat jotka kestää lumi- ja kuralotrausta. :D

Vierailija
6/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei haittaa jos niissä kutsin ja vuttonin logo.

Ei ole :( ja se itse asiassa oli yksi ostoperuste, että ei ole mitään hassuja kuvia tai logoja tai heijastimia. Ihan yksivärinen tummansininen ja musta se kumirenksu. 

Vierailija
7/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sateella pyörällä ajaessa nuo! Olen kai nolo.

Vierailija
8/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin vastaavassa tilanteessa ihan solmuun.

Vierailija
9/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo, mutta meidän teini oli hoksannu saman, kun se kulkee välillä polkupyörällä yhteen harrastukseen vähän kaummaksi, nii halus kurahanskat ettei kädet kastu kun on sadekeli. Ei mun silmiin ole nolot eikä edes kauempaa huomaa, että mitkä ne on.

Vierailija
10/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muodikkuus käytännöllisyyden ohi ajaa. Kysy vaikka muilta.

Vierailija
11/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sekä kurarukkaset että paksummat kumityöhanskat. Kurarukkaset ei oikein kestä mekaanista kulutusta eli niitä ei voi työhanskoina käyttää, mutta pihapuuhasteluun käy hyvin.

Vierailija
12/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat varren hihan alle, kukaan ei huomaa mitään eroa tavallisin talvirukkasiin verrattuna.

Vierailija
13/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa aikuisillekin tehtäisiin kunnollisia vedenkestäviä talvihanskoja / kurarukkasia.

Voi kumpa aikuisillekin tehtäisiin lämpimiä haalareita.

Haluaisin myös lämpöisen kypärämyssyn.

Mutta ei. Vituttaa palella kahden leikki-ikäisen kanssa ulkona, kun tykkäävät touhata tuntikausia lumessa.

Onneksi kuomia sentään tehdään aikuisten kokoa.

Vierailija
14/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kumpa aikuisillekin tehtäisiin kunnollisia vedenkestäviä talvihanskoja / kurarukkasia.

Voi kumpa aikuisillekin tehtäisiin lämpimiä haalareita.

Haluaisin myös lämpöisen kypärämyssyn.

Mutta ei. Vituttaa palella kahden leikki-ikäisen kanssa ulkona, kun tykkäävät touhata tuntikausia lumessa.

Onneksi kuomia sentään tehdään aikuisten kokoa.

Kivat-merkillä on. Koko 5 on aikuisille.

https://kivatshop.com/collections/kyparamyssyt/products/merino-kyparamy…

Vierailija
15/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan käteen, pääasia että on lämmin. Aikuisen ei tarvitse välittää mitä joku tuumaa hanskoista tai talvihatusta.

Vierailija
16/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsetkaan ei nolostele. Vaikka silloin joskus eka-tokaluokkalaisen kurahousut ei enää kelvanneet ja ne jäi pois käytöstä, kurarukkasia kohtaan ei ole ollut vastaavaa, vaan ne käy nyt vielä 11-vuotiaallekin, ei kouluun laita, mutta esim. loskasäässä pihalle laittaa.

Vierailija
17/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei johda ulosteiden keräämiseen. Niin kauan kun ulosteiden siivoamattomuudesta

Vierailija
18/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei johda ulosteiden keräämiseen. Niin kauan kun ulosteiden siivoamattomuudesta

lääkkeet?

Vierailija
19/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä kysymystä. Mulla on itsellänikin semmoiset goretex-pinnoitteiset toppahanskat, joissa on heijastimet. Varmaan juurikin ap:n tarkoittamat kurahanskat. Mutta omani ovat kyllä, uskokaa tai älkää, ihan aikuisten osastolta ostettu ja aikuisten kokoa. Joten miksi niitä ei voisi pitää ja miksi asiaa pitäisi jotenkin häpeillä? On mulla myös nahkahanskoja, lapasia ja sellaisia sormettomia deekuhanskoja, niitäkin pidän.

Vierailija
20/45 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä kysymystä. Mulla on itsellänikin semmoiset goretex-pinnoitteiset toppahanskat, joissa on heijastimet. Varmaan juurikin ap:n tarkoittamat kurahanskat. Mutta omani ovat kyllä, uskokaa tai älkää, ihan aikuisten osastolta ostettu ja aikuisten kokoa. Joten miksi niitä ei voisi pitää ja miksi asiaa pitäisi jotenkin häpeillä? On mulla myös nahkahanskoja, lapasia ja sellaisia sormettomia deekuhanskoja, niitäkin pidän.

Mä ymmärsin, että tarkoitettiin niitä ohuita muovisia jotka vedetään lapasen ja hihan päälle, joita yleensä on max 10-vuotiailla. Siksi kai tuo "nolous"-kysymys.