Näyttääkö nololta/hassulta vai kiinnitättekö mitään huomiota, jos aikuisella on pihalla kädessä kurarukkaset?
Heräteostoksen tein syksyllä kun huomasin, että oli kaupassa yhdellä merkillä niin isot lasten kurarukkaset, että sopii minunkin käteen. Olen loskakelissä käyttänyt pihalla lasten kanssa. Lapasten kanssa paljon lämpimämmät kuin tuollaiset kumitetut puutarhahanskat, joita olin aiemmin märällä käyttänyt.
Kommentit (45)
Mullakin on eikä nolota yhtään , pysyy kuivana ja lämpimänä kädetkin
En kiinnitä jonkun randomin hanskoihin mitään huomiota.
Tarvitsen sormiani joten sen vuoksi rukkaset on nou nou.
En ymmärrä mitä se haittaa ketään jos sulla on lasten kaa ulkona kädessä hanskat jotka kestää lumi- ja kuralotrausta. :D
Vierailija kirjoitti:
ei haittaa jos niissä kutsin ja vuttonin logo.
Ei ole :( ja se itse asiassa oli yksi ostoperuste, että ei ole mitään hassuja kuvia tai logoja tai heijastimia. Ihan yksivärinen tummansininen ja musta se kumirenksu.
Mulla on sateella pyörällä ajaessa nuo! Olen kai nolo.
Itse menin vastaavassa tilanteessa ihan solmuun.
Mulla ei oo, mutta meidän teini oli hoksannu saman, kun se kulkee välillä polkupyörällä yhteen harrastukseen vähän kaummaksi, nii halus kurahanskat ettei kädet kastu kun on sadekeli. Ei mun silmiin ole nolot eikä edes kauempaa huomaa, että mitkä ne on.
Kyllä muodikkuus käytännöllisyyden ohi ajaa. Kysy vaikka muilta.
Itsellä sekä kurarukkaset että paksummat kumityöhanskat. Kurarukkaset ei oikein kestä mekaanista kulutusta eli niitä ei voi työhanskoina käyttää, mutta pihapuuhasteluun käy hyvin.
Jos laitat varren hihan alle, kukaan ei huomaa mitään eroa tavallisin talvirukkasiin verrattuna.
Voi kumpa aikuisillekin tehtäisiin kunnollisia vedenkestäviä talvihanskoja / kurarukkasia.
Voi kumpa aikuisillekin tehtäisiin lämpimiä haalareita.
Haluaisin myös lämpöisen kypärämyssyn.
Mutta ei. Vituttaa palella kahden leikki-ikäisen kanssa ulkona, kun tykkäävät touhata tuntikausia lumessa.
Onneksi kuomia sentään tehdään aikuisten kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kumpa aikuisillekin tehtäisiin kunnollisia vedenkestäviä talvihanskoja / kurarukkasia.
Voi kumpa aikuisillekin tehtäisiin lämpimiä haalareita.
Haluaisin myös lämpöisen kypärämyssyn.
Mutta ei. Vituttaa palella kahden leikki-ikäisen kanssa ulkona, kun tykkäävät touhata tuntikausia lumessa.
Onneksi kuomia sentään tehdään aikuisten kokoa.
Kivat-merkillä on. Koko 5 on aikuisille.
https://kivatshop.com/collections/kyparamyssyt/products/merino-kyparamy…
Laita vaan käteen, pääasia että on lämmin. Aikuisen ei tarvitse välittää mitä joku tuumaa hanskoista tai talvihatusta.
Meillä lapsetkaan ei nolostele. Vaikka silloin joskus eka-tokaluokkalaisen kurahousut ei enää kelvanneet ja ne jäi pois käytöstä, kurarukkasia kohtaan ei ole ollut vastaavaa, vaan ne käy nyt vielä 11-vuotiaallekin, ei kouluun laita, mutta esim. loskasäässä pihalle laittaa.
ei johda ulosteiden keräämiseen. Niin kauan kun ulosteiden siivoamattomuudesta
Vierailija kirjoitti:
ei johda ulosteiden keräämiseen. Niin kauan kun ulosteiden siivoamattomuudesta
lääkkeet?
En oikein ymmärrä kysymystä. Mulla on itsellänikin semmoiset goretex-pinnoitteiset toppahanskat, joissa on heijastimet. Varmaan juurikin ap:n tarkoittamat kurahanskat. Mutta omani ovat kyllä, uskokaa tai älkää, ihan aikuisten osastolta ostettu ja aikuisten kokoa. Joten miksi niitä ei voisi pitää ja miksi asiaa pitäisi jotenkin häpeillä? On mulla myös nahkahanskoja, lapasia ja sellaisia sormettomia deekuhanskoja, niitäkin pidän.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä kysymystä. Mulla on itsellänikin semmoiset goretex-pinnoitteiset toppahanskat, joissa on heijastimet. Varmaan juurikin ap:n tarkoittamat kurahanskat. Mutta omani ovat kyllä, uskokaa tai älkää, ihan aikuisten osastolta ostettu ja aikuisten kokoa. Joten miksi niitä ei voisi pitää ja miksi asiaa pitäisi jotenkin häpeillä? On mulla myös nahkahanskoja, lapasia ja sellaisia sormettomia deekuhanskoja, niitäkin pidän.
Mä ymmärsin, että tarkoitettiin niitä ohuita muovisia jotka vedetään lapasen ja hihan päälle, joita yleensä on max 10-vuotiailla. Siksi kai tuo "nolous"-kysymys.
ei haittaa jos niissä kutsin ja vuttonin logo.