Mies opettaa lapsemme kutsumaan mua "p*skaläjäksi"
Olen siis lasten äiti ja mies kutsuu mua päivittäin p*skaläjäksi, s*atanan lehmäksi tai v*tun kantturaksi ym. lasten kuullen ja 1- ja 3-vuotiaat lapsemme toistelevat mieheni juttuja. Tuntuu todella pahalta. :( Jo mieheni minuun kohdistamat haukkumiset tuntuvat pahoilta, mutta nyt hän opettaa samaa lapsillekin. Mies on itse hyvin koulutettu ja vastuullisissa töissä sekä itsevarma juttelemaan muille, mutta kotona hän pitää minua käytännössä roskakorina kaikelle ahdistukselle ja negatiiviselle sekä solvaa minua jatkuvasti. En jaksa enää tätä. :(
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Olen siis lasten äiti ja mies kutsuu mua päivittäin p*skaläjäksi, s*atanan lehmäksi tai v*tun kantturaksi ym. lasten kuullen ja 1- ja 3-vuotiaat lapsemme toistelevat mieheni juttuja. Tuntuu todella pahalta. :( Jo mieheni minuun kohdistamat haukkumiset tuntuvat pahoilta, mutta nyt hän opettaa samaa lapsillekin.
Mä en koskaan lakkaa ihmettelemästä sitä, että eikö nämä narsistipellet ajattele, että vaimo saattaa jossain vaiheessa kyllästyä ja pyytää veljensä tai pari miespuolista kaveriaan opettamaan vähän tapoja...
Vierailija kirjoitti:
Ensi-ja turvakodin kautta lähdet etsimään sinulle ja lapsille parempaa elämää.
Missä sanottttin että mies on lapsillekin ilkeä? Jos on rahaa niin pystyy lapsistaan varmaan huolehtimaan paremmin kuin taas uusi YH-äippä jossakin vuoraslummissa etsimässä kadotettua elämänsä ja joka illaksi uutta miestä, kun eilinen ei enää vastaa viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis lasten äiti ja mies kutsuu mua päivittäin p*skaläjäksi, s*atanan lehmäksi tai v*tun kantturaksi ym. lasten kuullen ja 1- ja 3-vuotiaat lapsemme toistelevat mieheni juttuja. Tuntuu todella pahalta. :( Jo mieheni minuun kohdistamat haukkumiset tuntuvat pahoilta, mutta nyt hän opettaa samaa lapsillekin.
Mä en koskaan lakkaa ihmettelemästä sitä, että eikö nämä narsistipellet ajattele, että vaimo saattaa jossain vaiheessa kyllästyä ja pyytää veljensä tai pari miespuolista kaveriaan opettamaan vähän tapoja...
Eivät he ota uhreikseen sellaisia ihmisiä, joilla on hyvä läheisverkosto tukena.
Ap:n kannattaa varmistaa selustansa vaikka nauhoittamalla salaa tuota mollausta, hakemalla lääkärintodistus pahoinpitelyvammoista tai mitä tahansa muutakin kuin vain sana sanaa vastaan. Tuosta tilanteesta kun lähtee lasten kanssa, niin saa tosissaan pelätä kostoa.
Lähde nyt, kun vielä pystyt. Mies on selvä narsisti. Tilanne tulee pahenemaan, jos mahdollistat sen jäämällä.
Etsi tietoa narsistisesta persoonallisuushäiriöstä ja huomaat miten miehesi sopii kuvaukseen. Pakene. Lapset mukaan ja vaikka omien vanhempiesi luokse ensin ja sitten otat yhteyttä kaupungin asuntotoimistoonja kerrot, että olet asunnoton kahden lapsen äiti. Kyllä asiat järjestyvät, jos ei suostu uhriksi. Narsistien uhreille on muistaakseni myös tukiryhmiä ,joista saa apua ja neuvoja.
Mitä sä ap ajattelit elämällesi tehdä?