Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni valittaa, kun ei ole varaa lähteä ulkomaille, mutta tuhlaa paljon rahaa alkoholiin

Vierailija
19.12.2015 |

Ystäväni haluaisi kovasti lähteä etelänlomalle, mutta hän aina valittaa, ettei hänellä ole rahaa. Hän kuitenkin käyttää paljon rahaa alkoholiin.

Hän juo omien sanojensa mukaan joka ilta yhden 0.5 oluen, joka maksaa lähes 4e.

Laskin, että jos hän jättäisi oluet sikseen, hän säästäisi vuodessa 1440e. Sillä pääsisi kevyesti viikoksi ulkomaille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vihjasit hänelle, että hän voisi ehkä säästää jostain?

Vierailija
2/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Minun valinnat on joidenkin mielestä turhia. Olen sen kuullut monta kertaa tällä palstalla. Jokaisen pitäisi ymmärtää valintojensa seuraukset. Mutta ystävä voi ajatella saavansa jotain rentoutusta joka päivä, mielummin kuin matka kerran vuodessa. samahan se tupakoijilla on. He saavat sen nautinnon monta kertaa päivässä, mutta siihen uppoaa rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Jos hän lopettaisi syömisen, niin hän pääsisi 2 kertaa vuodessa ulkomaille.

Vierailija
4/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Jos hän lopettaisi syömisen, niin hän pääsisi 2 kertaa vuodessa ulkomaille.

Mitäs sulle kuuluu alkkis?

Vierailija
5/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko olevasi jotenkin fiksu ton kommentin jälkeen? Kaikki päättävät itse minun tahansa laittavat, mutta valittamisen sijasta asialle vois tehä jotain.

Vierailija
6/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni haluaisi kovasti lähteä etelänlomalle, mutta hän aina valittaa, ettei hänellä ole rahaa. Hän kuitenkin käyttää paljon rahaa alkoholiin.

Hän juo omien sanojensa mukaan joka ilta yhden 0.5 oluen, joka maksaa lähes 4e.

Laskin, että jos hän jättäisi oluet sikseen, hän säästäisi vuodessa 1440e. Sillä pääsisi kevyesti viikoksi ulkomaille.

Sillä rahalla saisi myös kerran juoda koko vuoden edestä.

Vierailija
7/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja. Minun valinnat on joidenkin mielestä turhia. Olen sen kuullut monta kertaa tällä palstalla. Jokaisen pitäisi ymmärtää valintojensa seuraukset. Mutta ystävä voi ajatella saavansa jotain rentoutusta joka päivä, mielummin kuin matka kerran vuodessa. samahan se tupakoijilla on. He saavat sen nautinnon monta kertaa päivässä, mutta siihen uppoaa rahaa.

Maailmankaikkeutta ei ole rakennettu noin. Jos säästä 4 euroa päivässä, niin 4 kuukauden päästä autosta hajoaa jarrut ja joudut viemään sen huoltoon. Sinne ne rahat sitten hulahtivatkin.

Saat sen mitä on deterministisesti etukäteen kirjoitettu, etkä mitään enempää, vaikka säästäisit kaikki rahat ja asuisit ulkona teltassa.

Vierailija
8/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sulle kuuluu alkkis?

Ihan hyvää kuuluu, kiitos kysymästä pimppis?

Vierailija
9/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon mieluummin alkoa kun tuhlaan rahani johonkin ulkomaanmatkoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän