Ällöttää ajatus miehen tavasta ottaa suihin minulta
Joka kerta ennen kun aloitetaan harrastamaan seksiä, sama jankutus alkaa. "Saako nuolla sinua?, mikset et ikinä anna, edes vähäsen. Jos nyt kuitenkin ihan vähäsen." Sataa kertaa tästä olen sille sanonut, että ei. En tykkää siitä ja huonoja kokemuksia siitä. Minulta on nuoltu väkisin, kauan aikaa sitten olin sammunut kaverini sohvalla ja sitten joku sen kavereista miespuolinen oli alkanut minua kähmiä ja teki sen... Heräsin siihen ja ihmettelin, että mitä helvettiä tapahtuu. Huusin tietenkin sille. Joka kerta kun mietin sitä,asia alkaa kuvottaa ja itkettää. Ja tästä samasta asiasta tappelen oman mieheni kanssa..... Olen ihan puhki tähän ainaiseen jankuttamiseen :(
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu kieltäytyy tuosta! Minä joskus revin (en lujaa) miehen tukastaan pillulleni!
Ehkä ajattelisit toisin jos sinulle olisi käynyt noin. Tuskin hihkuisit onnesta kun joku ällöttävän näköinen juopon retku nuolisi sinua alakerrasta!
Vierailija kirjoitti:
Ottaa suihin?? Eihän naiselta voi "ottaa" mitään?
Tuon sanonnan hassulta kuulostavuus tuli minullekin siitä ensimmäiseksi mieleen.
Ajatellaan tavallista kieltä: lakritsi- tai suklaapatukan voi ottaa ( vaikka pihalle ulkotöihin mennessään vielä pöydältä suuhun matkalla esim. kukkapenkkiä lapioimaan siinä mussuteltavaksi) suuhun ( ei kuitenkaan 'suihin' sillä monikkohan on varattu toista asiaa tarkoittamaan) ...
.... kun taas esim. taikinakulhon ,tai kakku vuo'an vai vain nuolla ( tai'lipoa') puhtaaksi ja ehkä käyttää sormiaankin apuna siinä, mutta yhtään astiaa emme koskaan sano ottavamme 'suuhun'.
Miehen ja naisen sukupuolielinten funktionaalista eroa on jo kivikauden kalliopiirroksissa ja primitiivisten heimojen jälkeensä jättämissä esineistössä ja niiden koristeaiheissa kuvattu 'ruukkuna' ja 'nuolena',eikä meidän nykyihmistenkään ole mitenkään vaikeaa hahmottaa sitä ajattelun symboliikkaa mikä noiden symbolikuvantojen takana on ollut,eli miksi ne on kuvattu juuri näillä symboleilla (esim. jossain varhaisessa kuvakirjoituksessa),eikä esim. päinvastoin tai jollain aivan muulla.
Sanoihin ja niiden käyttöön 'tarttumista' ...
(...vaikka kyseessä olisikin itseasiassa, pelkästään ja vain sanojen ja niiden merkitysten tarkastelu. )
...pidetään usein pelkkänä 'saivarteluna', 'asian vierestä puhumisena' ,'huomion kiinnittämisenä epäolennaiseen' ,'lillukanvarsiin sotkeutumisena' yms.,mutta toisaalta: eivätkö sanat nimenomaan juuri ohjaa ja ilmennä ajatteluamme ja ajatuksia yleensäkin?
Minusta esim. tällaisen 'suihinotto'-analogian siirtäminen tarkoittamaan puuhastelua sekä peniksen ,että vaginan parissa eli näitä kumpaakin aktiviteettia tarkoittaen,on jo varsinaista kielen väärinkäyttöä (pun intended).
Itse kumpaakin näistä aktiviteeteista kokeilleena (joskaan en aivan tasapuolisessa suhteessa (no pun intended)) voin sanoa,että ainakin minun mielestäni ero sillä kun ottaa suihin mieheltä ja nuolee naisen pimppiä on melkoinen ja tehtävään täytyy suhtautuakin aika lailla eri tavalla...
Nykyisinhän 'tasa-arvon nimissä' täälläkin näkee usein kirjoituksia joissa arvon av-siskot kysytte täällä toisiltanne jostain kommentissa esilletuodusta miehestä ja häntä tarkoittaen,että 'panisitko' ?
Siinä koko sanan merkitys tuntuu unohtuneen jo ihan kokonaan.
Ymmärtäisin kyllä jos joku kysyisi,että 'sekstailisitko', mutta 'panisitko' johtaa ajatukseni kyllä väistämättä jo johonkin 'strap-on'-leikkeihin näiden(mahdollisten) puolisoiden, tai partnerien välillä.
Ihan ok.:han sekin toki on ja vaihtelu voi joskus virkistääkin parisuhdetta, mutta ongelmalliseksi sana muuttukin siinä yhteydessä (...ja sitä yhteyttä kuvatessaan) kun sillä tarkoitetaan normaalia keskiverto heteroseksuaalista yhdyntää tavanomaisine heteroseksuaalisine esivalmisteluineen ja 'jälkipeleineen'.
Toisaalta - kyllähän tällä palstalla on tottunut kaikenlaiseen merkitysten sekoittamisten esiintymiseen. Käyttäähän joku omien puheidensa mukaan ihan tavallinen heteronainen nimimerkkiä 'homonaama' ("ihan sen takia että se nimimerkkiä miettiessä tuli ensimmäiseksi mieleen" ja kai vaan siksi että se on hänen mielestään hauskaa ja piristävää...)
Vierailija kirjoitti:
Pitkä suhde kestää vain jos seksielämä on riittävän hyvää molemmille.
tämä!
Miks pitää väkisin tulla pilaamaan toisen palsta näillä typerillä provo vastauksilla??
Multakin on otettu suihin monesti kun oon sammunut, enkä jäänyt sitä pillittämään tai uhriutumaan sen takia. On se kumma jos aikuista ihmistä tuollainen jää vaivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Multakin on otettu suihin monesti kun oon sammunut, enkä jäänyt sitä pillittämään tai uhriutumaan sen takia. On se kumma jos aikuista ihmistä tuollainen jää vaivaamaan.
Höpö,höpö!
Vierailija kirjoitti:
Eli koska sinusta on OK tulla seksuaalisesti hyväksikäytetyksi kun olet tiedottomassa tilassa,sen pitäisi olla OK kaikille muillekin?Mikä sinä olet sanomaan,millaiset asiat saavat jäädä vaivaamaan?
AP,kuulosti alkuun jo inhottavalta tuo miehen touhu,sitten vielä kerroit että ei ota vakavasti kun kiellät ja läpsit vaan innostuu vain enemmän,miten ihmeessä siedät tuollaista?! Oksettavan kuuloinen tyyppi. Täällä on ollut hyviä neuvoja,kannattaa tosiaan ainakin yrittää purkaa ongelmaa juttelemalla ammattiauttajan kanssa.Jos mies kerran tietää asiasta,ja silti toistuvasti käyttäytyy noin kuin kuvailit,ei taida auttaa kuin ero.Ainahan täällä huudetaan joka asiaan että jätä se sika,mutta tällä kertaa kuulostaa oikeasti pahalta,jos toinen ei näe omassa käytöksessään vikaa vaan pyrkii itsepäisesti tyydyttämään omia halujaan kumppanin mielenterveyden kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin olisin vain iloinen jos heräisin suihinottoon, sitten vois mennä tyytyväisin mielin risusavottaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin olisin vain iloinen jos heräisin suihinottoon, sitten vois mennä tyytyväisin mielin risusavottaan.
Siis ihan kenen tahansa tekemänä? Jonkun tosi kuvottavan tyypin,tai jos kommentoija heteromies,tykkäisikö jos joku toinen mies herättää suihinotolla?
Seksiyllätykset suhteessa on vähän eri asia,kuin vieraan nukkuvan/tajuttoman ihmisen ahdistelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan kenen tahansa tekemänä? Jonkun tosi kuvottavan tyypin,tai jos kommentoija heteromies,tykkäisikö jos joku toinen mies herättää suihinotolla?
Seksiyllätykset suhteessa on vähän eri asia,kuin vieraan nukkuvan/tajuttoman ihmisen ahdistelu.
Suu kuin suu, samaltahan se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Jäisikös sinua vaivaamaan esimerkiksi sellainen asia, jos joku panisi sinua hanuriin nukkuessasi? Jos joku tekisi niin, vaikka olisit aikaisemmin ilmaissut, ettet pidä siitä?
Sitähän minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäisikös sinua vaivaamaan esimerkiksi sellainen asia, jos joku panisi sinua hanuriin nukkuessasi? Jos joku tekisi niin, vaikka olisit aikaisemmin ilmaissut, ettet pidä siitä?
Sitähän minäkin.
No nukun yöt plugi pepussa et ei sinne mitään muuta mahdu ellei joku vedä sitä tulppaa pois ekana.
Onpa typerää tulla tänne provoilemaan... No toivottavasti te jotka provoilette tahalleen, niin tulee vielä se päivä kun joudutte raiskatuksi!
"Otin puolisoltani pillun suihin" heh,heh, miten modernisti ja hauskasti ilmaistu, eikös vaan olekin HEH;HEHHHHEEE ÄHÄ OHOHO HÄHÄHÄ BYÄÄÄÄHHHÄÄÄHHAHAHHAH HAAA...!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli koska sinusta on OK tulla seksuaalisesti hyväksikäytetyksi kun olet tiedottomassa tilassa,sen pitäisi olla OK kaikille muillekin?Mikä sinä olet sanomaan,millaiset asiat saavat jäädä vaivaamaan?
AP,kuulosti alkuun jo inhottavalta tuo miehen touhu,sitten vielä kerroit että ei ota vakavasti kun kiellät ja läpsit vaan innostuu vain enemmän,miten ihmeessä siedät tuollaista?! Oksettavan kuuloinen tyyppi. Täällä on ollut hyviä neuvoja,kannattaa tosiaan ainakin yrittää purkaa ongelmaa juttelemalla ammattiauttajan kanssa.Jos mies kerran tietää asiasta,ja silti toistuvasti käyttäytyy noin kuin kuvailit,ei taida auttaa kuin ero.Ainahan täällä huudetaan joka asiaan että jätä se sika,mutta tällä kertaa kuulostaa oikeasti pahalta,jos toinen ei näe omassa käytöksessään vikaa vaan pyrkii itsepäisesti tyydyttämään omia halujaan kumppanin mielenterveyden kustannuksella.
Olen yrittänyt sietää siksi koska rakastan sitä ja eihän se ole raiskari.... Mutta näyttää siltä etten pysty enää rakastamaan, enkä jatkamaan tätä. Tässä tilanteessa on vain parempi erota kuin jatkaa. Jos se ei ymmärrä sitä millään. Yritän rohkistua tässä ja haen maanantaina apua.
Sinä pihtaat, uhkailet ja käytät fyysistä väkivaltaa esittäen olevasi uhri suhteessanne. Sinulla on ollut vuosia aikaa hakeutua terapiaan tai etsiä muuta ammattiapua, mutta siltikin yrität syyllistää miestäsi asialla, jonka kanssa hänellä ei ole mitään tekemistä. Kaiken tämän jälkeen pillität keskustelupalstalla marttyyrina, kun mies ei "ymmärrä". Joko miehesi on harvinaisen pitkäpinnainen, nössö tai ei yksinkertaisesti ymmärrä sitä ainoaa asiaa, mikä suhteessanne ymmärrettävissä on: sinä käytät häntä hyväksesi ja rankaiset miestäsi jonkun toisen teosta ja siitä, ettet itse ota vastuuta omasta ongelmastasi.