Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttää ajatus miehen tavasta ottaa suihin minulta

Vierailija
19.12.2015 |

Joka kerta ennen kun aloitetaan harrastamaan seksiä, sama jankutus alkaa. "Saako nuolla sinua?, mikset et ikinä anna, edes vähäsen. Jos nyt kuitenkin ihan vähäsen." Sataa kertaa tästä olen sille sanonut, että ei. En tykkää siitä ja huonoja kokemuksia siitä. Minulta on nuoltu väkisin, kauan aikaa sitten olin sammunut kaverini sohvalla ja sitten joku sen kavereista miespuolinen oli alkanut minua kähmiä ja teki sen... Heräsin siihen ja ihmettelin, että mitä helvettiä tapahtuu. Huusin tietenkin sille. Joka kerta kun mietin sitä,asia alkaa kuvottaa ja itkettää. Ja tästä samasta asiasta tappelen oman mieheni kanssa..... Olen ihan puhki tähän ainaiseen jankuttamiseen :(

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin mun eksästä kun sen kanssa seksi oli niin rajoittunutta. Nuoleminen oli ihan kiellettyä. En jaksanut.

Vierailija
22/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu kieltäytyy tuosta! Minä joskus revin (en lujaa) miehen tukastaan pillulleni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nuole, se on pahasta. Jos nuolee, se on pahasta.

Mikään ei kelpaa!

Ai niin, tiedän....Ei tarvitse taas sitä fraasia.

Vierailija
24/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä suhde kestää vain jos seksielämä on riittävän hyvää molemmille.

Vierailija
25/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitkohan yrittää miehesi kanssa päästä tuosta vanhasta traumasta yli? Tuskin kuitenkaan haluat olla traumatisoituneen uhrin roolissa, vai haluatko?

En pysty yksinkertaisesti antaa tehdä sen sitä. Inhoan yli kaiken sellaista suun louskustamista/mässytys/lipova ääni vai miten se kirjoitetaan. Heti siitä äänestä tulee inhottava asia mieleen... En yksinkertaisesti pysty!

Minä kyllä tykkään kun nuollaan, mutta tuo sinun kuvailusi kuulostaa ihan hirveältä. Ei sen tuollaista pidäkään olla. Mitä jos varaisit ajan seksuaaliterapeutille? Olisi hyvä käydä tuo asia läpi ihan ammattilaisen kanssa. Enkä tarkoita sen takia, että sinun vaan pitää oppia nauttimaan suuseksistä, mutta kyllä tuo asia pitäisi sinun itsesi takia käsitellä.

Vierailija
26/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi oikein ärsyttämään sun puolesta!! Inhottavaa painostusta mieheltä ja varmasti tuntuu pahalta tuollainen. Oletko kuitenkin kertonut miehelle tuosta kokemuksestasi? Jos olet ja mies silti painostaa niin onpa todella epäempaattinen ja itsekäs yksilö.

Kyllä olen. Joka ikinen kerta kun tämä jankutus alkaa :( mutta ei se tajua!

Kunnioittaako ja ymmärtääkö se sua muissa asioissa? Kunnon törpöltä kuulostaa.

Oletko saanut purettua tuota traumaasi missään eli saanut esim. keskusteluapua? Tuo ei todellakaan ole mikään pikkujuttu, suthan on raiskattu vaikka ei varsinaista yhdyntää tapahtunutkaan. Ja sun olisi hyvä saada purettua traumaa jossain, ei siksi että voisit sitten antaa miehesi nuolla sua vaan siksi että huonot muistot eivät enää ahdistaisi sua.

Jos mies on muissakin asioissa yhtä törppö niin harkitsisin kyllä eroa

Vierailija
27/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi oikein ärsyttämään sun puolesta!! Inhottavaa painostusta mieheltä ja varmasti tuntuu pahalta tuollainen. Oletko kuitenkin kertonut miehelle tuosta kokemuksestasi? Jos olet ja mies silti painostaa niin onpa todella epäempaattinen ja itsekäs yksilö.

Kyllä olen. Joka ikinen kerta kun tämä jankutus alkaa :( mutta ei se tajua!

Kunnioittaako ja ymmärtääkö se sua muissa asioissa? Kunnon törpöltä kuulostaa.

Oletko saanut purettua tuota traumaasi missään eli saanut esim. keskusteluapua? Tuo ei todellakaan ole mikään pikkujuttu, suthan on raiskattu vaikka ei varsinaista yhdyntää tapahtunutkaan. Ja sun olisi hyvä saada purettua traumaa jossain, ei siksi että voisit sitten antaa miehesi nuolla sua vaan siksi että huonot muistot eivät enää ahdistaisi sua.

Jos mies on muissakin asioissa yhtä törppö niin harkitsisin kyllä eroa

Apua nyt alkaa itkettää väkisin vaikken halua enää itkeä tämän asian takia 😢 en ole pystynyt puhumaan tästä kenellekään ammattiauttajalle, hävettää ja ahdistaa samaa aikaa niin paljon. Kaikki ne ikävät jutut tulee vaan mieleen samantien mutta ehkä olisi kuitenkin pakko kertoa ammattiauttajalle..

Vierailija
28/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä typerä mies. Mutta ei kannata elää elämäänsä traumatisoituneena, vaan hankkiutua siitä eroon jos mahdollista. Se on vain oma etusi. Senkään jälkeen sinun ei ole pakko antaa miehen lurpsutella, jos et tahdo.

Yhh. Päivän kauhein sana. Ja olin vielä syömässä kun luin tämän :(

Vierailija
29/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa huomioon, että maailmassa on myös läjäpäin ihmisiä, jotka eivät halua vastaanottaa suuseksiä, vaikka ei olisi traumojakaan. Seksissä ei saa painostaa.

Vierailija
30/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitkohan yrittää miehesi kanssa päästä tuosta vanhasta traumasta yli? Tuskin kuitenkaan haluat olla traumatisoituneen uhrin roolissa, vai haluatko?

En pysty yksinkertaisesti antaa tehdä sen sitä. Inhoan yli kaiken sellaista suun louskustamista/mässytys/lipova ääni vai miten se kirjoitetaan. Heti siitä äänestä tulee inhottava asia mieleen... En yksinkertaisesti pysty!

Minä kyllä tykkään kun nuollaan, mutta tuo sinun kuvailusi kuulostaa ihan hirveältä. Ei sen tuollaista pidäkään olla. Mitä jos varaisit ajan seksuaaliterapeutille? Olisi hyvä käydä tuo asia läpi ihan ammattilaisen kanssa. Enkä tarkoita sen takia, että sinun vaan pitää oppia nauttimaan suuseksistä, mutta kyllä tuo asia pitäisi sinun itsesi takia käsitellä.

Niin kyllä pitäisi. Olen joskus kieltäytynyt seksistä ja välillä uhannutkin , että kohta meillä ei ole seksiä puoleen vuoteen tai vuoteen. Tästähän isompi riita onkin syntynyt. Miksi en anna? Miten 5vuoden takainen juttu voi vaikuttaa meidän seksielämään?Kyllä vaan voi! Joskus olen harkinnut eroakin ihan tästä syystä koska en tavallaan pääse "parantumaan " tästä koska toinen ei ymmärrä millään.

Voin myöntää, että välillä kiukuspäissäni olen saattanut läpsäistä miestä kasvoihin.. Jos se vonkuaa liikaa seksiä. Mutta se on vaan nauranut siihen ja sanonut että "voi kuinka kiihottava olet!" Ja suutelee väkisin.Yleensä noissa tilanteissa olen lähtenyt koiran kaa lenkille tai äidin luo kahville itku kurkussa ja mies on taas kotona pettyneenä ku ei saa seksiä...

Siks ero tuntuu helpottavalta ratkaisulta. Olen ihan sekopää välillä tämän asian takia...

Vierailija
31/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks miehes haluaa imee sun kyrpää? Ootte vähän homoja

Vierailija
32/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tykkään kun nuollaan, mutta tuo sinun kuvailusi kuulostaa ihan hirveältä. Ei sen tuollaista pidäkään olla. ...

Tuli mieleen joku isohko koira vesikupilla tuosta kuvailusta, anteeksi vaan :D

Vierailija
33/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on varmasti vielä sulle tosi arka koska et ole koskaan käsitellyt sitä. Se mitä sulle on tehty ei ole missään nimessä sun syytäsi, ei sun kuulu hävetä sitä!

Oisko vaikka täällä sivulla infoa siitä mihin sun kannattaisi ottaa yhteyttä jos haluat saada esim. keskusteluapua www.tukinainen.fi

Vierailija
34/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla on trauma pillun nuolemisesta niin voihan mies nuolla persettäsi? Minusta se on ainakin kiihottavaa, todella kiihottavaa..

Vierailija
35/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllä pitäisi. Olen joskus kieltäytynyt seksistä ja välillä uhannutkin , että kohta meillä ei ole seksiä puoleen vuoteen tai vuoteen. Tästähän isompi riita onkin syntynyt. Miksi en anna? Miten 5vuoden takainen juttu voi vaikuttaa meidän seksielämään?Kyllä vaan voi! Joskus olen harkinnut eroakin ihan tästä syystä koska en tavallaan pääse "parantumaan " tästä koska toinen ei ymmärrä millään.

Voin myöntää, että välillä kiukuspäissäni olen saattanut läpsäistä miestä kasvoihin.. Jos se vonkuaa liikaa seksiä. Mutta se on vaan nauranut siihen ja sanonut että "voi kuinka kiihottava olet!" Ja suutelee väkisin.Yleensä noissa tilanteissa olen lähtenyt koiran kaa lenkille tai äidin luo kahville itku kurkussa ja mies on taas kotona pettyneenä ku ei saa seksiä...

Siks ero tuntuu helpottavalta ratkaisulta. Olen ihan sekopää välillä tämän asian takia...

Joudut(?) läpsimään miestä pois ja sitten se suutelee väkisin? Nyt jätät sen sairaan ukon. Olisi parempi ettet itsekään läimisi miestä.

Se ukonpaska ei oikeasti kunnioita sinua yhtään.

Vierailija
36/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä tykkäisikö peppusi hyväilystä?

Vierailija
37/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan hirveää, jos mies haluaa nuolla melkein väkisin eikä tajua puhetta tai perusteluja... Otan osaa ap, toivottavasti tilanne selviää tavalla tai toisella. Jos ei muuten, niin jätä se mies. (Olen tosissani.)

Muutenkaan en ymmärrä, mikä siinä nuolemisessa niin mahtavaa on. Oletus tuntuu olevan, että kaikkien naisten pitäisi tykätä siitä. Minusta se on pitkästyttävää.

Vierailija
38/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan hirveää, jos mies haluaa nuolla melkein väkisin eikä tajua puhetta tai perusteluja... Otan osaa ap, toivottavasti tilanne selviää tavalla tai toisella. Jos ei muuten, niin jätä se mies. (Olen tosissani.)

Muutenkaan en ymmärrä, mikä siinä nuolemisessa niin mahtavaa on. Oletus tuntuu olevan, että kaikkien naisten pitäisi tykätä siitä. Minusta se on pitkästyttävää.

Se maistuu ja tuntuu hyvältä kun pillu nektariini valuu pitkin suuta.

Vierailija
39/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Ehkä mun parempi hakea apua itelleni ja erota. Vaikka se tekisi kuinka kipeää tahansa mun nyt vaan ajateltava itseäni.

Vierailija
40/141 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on varmasti vielä sulle tosi arka koska et ole koskaan käsitellyt sitä. Se mitä sulle on tehty ei ole missään nimessä sun syytäsi, ei sun kuulu hävetä sitä!

Oisko vaikka täällä sivulla infoa siitä mihin sun kannattaisi ottaa yhteyttä jos haluat saada esim. keskusteluapua www.tukinainen.fi

Kiitos tuosta linkistä. Se on hirvittävä asia mitä mun elämässäni on tapahtunut mut toivottavasti tulee päivä jolloin selviän siitä.